Re: Aprilia mx 50
Ik kan me niet voorstellwn dat de koppakking kapot kan zijn maar.zal eens kijken moet de koelvloeistof opnieuw ontlucht worden als ik de cilinderkop er weer op zet?
detimm schreef:
Ik kan me niet voorstellwn dat de koppakking kapot kan zijn maar.zal eens kijken moet de koelvloeistof opnieuw ontlucht worden als ik de cilinderkop er weer op zet?
niet bijdehand en koppig zijn. jij vraagt advies dit is het advies daar doe jet maar mee
ben er zo klaar mee mensen die het zelf beter denken te weeten en dan nog 3 miljoen vragen stellen en er later dan toch achter komen dat het 1e advies goed was
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
Maar ik had dus wel gelijk.. Ik kon er gewoon niet aan uit dat hij kapot zou zijn. Nu trok ik de zekering eruit en hij deed het. Dus het was geen koppakking of kering.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum