|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
tzrpedro
ApriliaForum Member
|
 tzr valt uit
hallo ik heb een tzr bij vochtig weer begint die slecht te lopen omdat die water aanzuigt. daardoor verbrande die niet goed en begon die te ploffen.(met droog weer loopt hij perfect) hij zuigt het water aan via de slang die van af je carb naar je luchthuis loopt. dat heb ik dicht gemaakt door de slang goed in me luchthuis te steken. dus ik dacht kijk gerepareerd. maar als ik hem nu start valt tie gelijk uit. omdat die nu verzuipt. kan dat omdat ik die slang er nu opnieuw heb ingestoken. dat die tie nu te weinig lucht krijgt? en te veel benzine zodat die verzuipt of is het iets anders?
zo duidelijk en anders wat snap je niet???
Laatst bijgewerkt door tzrpedro op za jan 30, 2010 4:10 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
za jan 30, 2010 3:44 pm |
|
 |
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
 Re: tzr valt uit
Hier is echt geen touw aan vast te knopen, beter typ je het effe in normaal nederlands met zinsopbouw ofzo want ik snap der niks van 
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
za jan 30, 2010 3:51 pm |
|
 |
desleyboer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 21, 2009 3:22 pm Berichten: 863 Woonplaats: Beilen
|
zit er geen vocht tussen je bougie en je bougie dop? dat had namelijk een jongen bij mij uit de klas dat schijnt wel vaker voortekopen bij tzr.
_________________ Aprilia sx50 2009 Totalloss. Derbi Gpr50 2010 Verkocht. Citta snor. 65cc Golf mk1 cabrio 84.
|
za jan 30, 2010 5:52 pm |
|
 |
aprilialover
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo okt 28, 2009 1:44 pm Berichten: 574 Woonplaats: thuis
|
als je zeker weet dat die slang naar de luchtfilter er niet goed inzat, dan lijkt het mij niet zo veel moeite om een andere sproeier te proberen.]
_________________ Ik zoek een blok van een oud vrouwtje die hem alleen heeft gebruikt voor boodschappen.
|
za jan 30, 2010 6:05 pm |
|
 |
tzrpedro
ApriliaForum Member
|
nu krijg ik hem helemaal niet meer aan de praat heb alles nog een keer open gehaald en nu zodra ik um electriec start verzuipt ie helemaal dan is de bougie helemaal nat maar alvast bedankt voor deze tips!
|
za jan 30, 2010 6:51 pm |
|
 |
tzrpedro
ApriliaForum Member
|
hallo jongens ik ben er uit gekomen me choke bleef hangen daardoor verzoop die telkens maar nu rijd die weer als een zonnetje nu alleen nog een keer testen met regen;) bedankt dus bij deze de poll kan worden gesloten!!!
|
zo jan 31, 2010 9:21 pm |
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|