Auteur |
Bericht |
rs-power
ApriliaForum Member
|
DeEnigeEchte schreef: Bullet schreef: laagtoerige maar snelle 50cc bestaat niet. is er echt geen enkele cilinder die je niet de toeren in hoeft te jagen voordat ie een beetje gaat trekken??
Zwarte top/Roze top zijn erg geschikt
maar als je echt veel kracht onderin wil en dat die maar maximaal 11 a 12 duizend RPM maakt W poort (is de ultieme oplossing voor dit) pure brute power onderin en niet te hoog boven in..
alleen de w poort betaalt je ook wat meer voor
(moet je maar de reviews doorlezen in me 1e replie :) )
_________________ [5th Territory Tuning]
Retired Mod, BMW owner (H)
|
zo aug 21, 2005 8:13 pm |
|
 |
DeEnigeEchte
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 25, 2005 2:09 pm Berichten: 435 Woonplaats: Boven-Leeuwen
|
rs-power schreef: DeEnigeEchte schreef: Bullet schreef: laagtoerige maar snelle 50cc bestaat niet. is er echt geen enkele cilinder die je niet de toeren in hoeft te jagen voordat ie een beetje gaat trekken?? Zwarte top/Roze top zijn erg geschikt
uhm... zwarte top zou opzich ideaal zijn, maar da is geen 50cc... en k ga echt geen 80cc rijde, brommer is voor school e.d. en er staan me net iets te veel wouten... een bon zou ik toch al krijgen maar ik heb geen zin in een hogere boete, of erger nog... 
_________________ The artist formaly known as Thomas
|
zo aug 21, 2005 8:58 pm |
|
 |
rs-power
ApriliaForum Member
|
DeEnigeEchte schreef: rs-power schreef: DeEnigeEchte schreef: Bullet schreef: laagtoerige maar snelle 50cc bestaat niet. is er echt geen enkele cilinder die je niet de toeren in hoeft te jagen voordat ie een beetje gaat trekken?? Zwarte top/Roze top zijn erg geschikt uhm... zwarte top zou opzich ideaal zijn, maar da is geen 50cc... en k ga echt geen 80cc rijde, brommer is voor school e.d. en er staan me net iets te veel wouten... een bon zou ik toch al krijgen maar ik heb geen zin in een hogere boete, of erger nog... 
tis geen echte 80cc (en bijna alle 70cc zijn sneller) als jij een snelle 50cc hebt en ontgrensde brommer
is jou boete al op maximum 2kw (of je nou met 50cc of 70cc of 80cc 2kw hebt je boete is even hoog)
|
zo aug 21, 2005 9:08 pm |
|
 |
Lucas
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 11, 2004 1:59 pm Berichten: 1467 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: 's-Graveland
|
wat zou een tweede hands zwarte top waard zijn? hij ziet er nog netjes uit enz.. inclusief zuiger en kop..
_________________ Peter ze R6 is hip! 50cc Schakel record;....Reactie.......Top Snelheid....Eindtijd ................................................................. 0.03............93.0.................8.459
|
ma aug 22, 2005 1:11 pm |
|
 |
rs-power
ApriliaForum Member
|
MasterSword schreef: wat zou een tweede hands zwarte top waard zijn? hij ziet er nog netjes uit enz.. inclusief zuiger en kop..
100 euro max denk ik 
|
ma aug 22, 2005 7:42 pm |
|
 |
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Heej is dit wat:
Citaat: New West 50cc Snelle aluminium cilinder met nicasil wand en een cilinderkop. 109.50 euro www.opvoeren.nl
Kvind het een mooie prijs. Maar ik wil graag wat meningen horen van mensen die meer van deze cilinder weten. En zou de zuiger er ook bij zitten?
|
di aug 23, 2005 12:16 am |
Persoonlijk album
|
 |
Nollie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 10:58 pm Berichten: 944 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Sprang-Capelle
|
de zuiger staat wel op de foto dus die zal er wel bij zitte....
_________________ Een echten man zorgt dat hij bier zuipen kan!
|
di aug 23, 2005 1:39 pm |
Persoonlijk album
|
 |
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Nollie schreef: de zuiger staat wel op de foto dus die zal er wel bij zitte....
En weet je ook iets over de cilinder?
|
di aug 23, 2005 3:12 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Pepijn_KawaZX6
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 04, 2005 3:27 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Nijkerk
|
peteRS schreef: Heej is dit wat: Citaat: New West 50cc Snelle aluminium cilinder met nicasil wand en een cilinderkop. 109.50 euro www.opvoeren.nlKvind het een mooie prijs. Maar ik wil graag wat meningen horen van mensen die meer van deze cilinder weten. En zou de zuiger er ook bij zitten?
die heb ik ook op mn rs, iig ik kan je dit vertellen. Ik heb ff gereden met 16mm carb en verder alles std, en dat ding trekt echt onwijs hard op 
_________________ Honda CBR600F Laser Titanium KANON!!!!!!!!!
|
di aug 23, 2005 3:32 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Bullet
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do mei 01, 2003 7:37 pm Berichten: 223 Afbeeldingen: 45 Woonplaats: Almere
|
peteRS schreef: Nollie schreef: de zuiger staat wel op de foto dus die zal er wel bij zitte.... En weet je ook iets over de cilinder? nooit New West rotzooi kopen, das pure immi troep. Pepijn_RS50 schreef: peteRS schreef: Heej is dit wat: Citaat: New West 50cc Snelle aluminium cilinder met nicasil wand en een cilinderkop. 109.50 euro www.opvoeren.nlKvind het een mooie prijs. Maar ik wil graag wat meningen horen van mensen die meer van deze cilinder weten. En zou de zuiger er ook bij zitten? die heb ik ook op mn rs, iig ik kan je dit vertellen. Ik heb ff gereden met 16mm carb en verder alles std, en dat ding trekt echt onwijs hard op 
niks gewend zeker? 
_________________ B.T. [Bullet Tuning]
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=2676&start=0
|
di aug 23, 2005 3:33 pm |
|
 |
Pepijn_KawaZX6
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 04, 2005 3:27 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Nijkerk
|
Bullet schreef: peteRS schreef: Nollie schreef: de zuiger staat wel op de foto dus die zal er wel bij zitte.... En weet je ook iets over de cilinder? nooit New West rotzooi kopen, das pure immi troep. Pepijn_RS50 schreef: peteRS schreef: Heej is dit wat: Citaat: New West 50cc Snelle aluminium cilinder met nicasil wand en een cilinderkop. 109.50 euro www.opvoeren.nlKvind het een mooie prijs. Maar ik wil graag wat meningen horen van mensen die meer van deze cilinder weten. En zou de zuiger er ook bij zitten? die heb ik ook op mn rs, iig ik kan je dit vertellen. Ik heb ff gereden met 16mm carb en verder alles std, en dat ding trekt echt onwijs hard op  niks gewend zeker? 
 , als ik hard optrekken bedoel, bedoel ik dat ook. Omdat het immi is hoeft het niet gelijk troep te zijn. Dat ding loop echt supernetjes en kan 14000 toeren hebben. Ook ken ik maar weinig rsjes die helemaal std zijn op carb (16mm) na en bijna 2,5 kw hebben 
_________________ Honda CBR600F Laser Titanium KANON!!!!!!!!!
|
di aug 23, 2005 3:58 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Bullet
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do mei 01, 2003 7:37 pm Berichten: 223 Afbeeldingen: 45 Woonplaats: Almere
|
14k in z'n vrij zeker? nou heel boeiend hoor dat dat haal ik nog wel met een std onbegrensde honda.....
(en wat betreft de "2,5 kw" lach ik je gewoon uit)
_________________ B.T. [Bullet Tuning]
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=2676&start=0
|
di aug 23, 2005 6:42 pm |
|
 |
peteRS
ApriliaForum Member
|
Ja ik hoef geen discussie erover hor:P Maar kheb gewoon een nieuwe cilinder nodig en ik hoef egt niet meteen de bruutste etc. Kga er geen 300 euro voor uitgeven. Maarja hopelijk heeft iemand nog een xtje een 50cc te koop staan. Waar verkopen ze eigenlijk Gilardoni 2? En die is gewoon 50cc he?
|
di aug 23, 2005 6:57 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Eamonn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 15, 2005 9:18 pm Berichten: 649 Woonplaats: Koekange
|
gila2 is 50cc idd, hebben ze die niet bij http://www.50cc.nl?
_________________ (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
|
di aug 23, 2005 7:33 pm |
|
 |
peteRS
ApriliaForum Member
|
Kben um onderhand al op josdijkman tegen gekomen, meteen ff mailtje gestuurd over de prijs. Bij 50cc.nl heb ik um niet zien staan, wel de gilardoni 1 als ut goed is.
|
di aug 23, 2005 7:43 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|