HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu ma mei 12, 2025 5:45 am

Antwoord op onderwerp  [ 276 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
 Het grote (Binnen)Rotor/Onstekingen Topic 
Auteur Bericht
Lucas
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 1
Antwoord met een citaat
Bericht 
is denk ik een beetje nutteloos. Het is een straat rsje en ik denk dat je je licht wel wil behouden.

di okt 24, 2006 4:13 pm
Profiel
MAD L
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
je kan een lichtspoel kopen natuurlijk zodat je je licht behoud he....

en natuurlijk is het niet nutteloos als je sneller wilt gaan.... en heb je geen lichtspoel dan kan je altijd nog een tijdje rijden met licht... maar moet je wel weer je accu opladen en dat vergeet je geheid een keer waardoor je zonder licht staat en dus beter kan lopen of egt gevaarlijk rijd.... fietsers zonder licht zijn een ramp en die gaan nog nieteens zo hard......

accu opladen iedere keer heb ik een tijdje mee gereden.... niet egt DE manier kannik je vertellen.... maarja..

2-TAKT MAAKT DE MOOISTE MUZIEK

di okt 24, 2006 4:48 pm
Profiel
StReS KiP
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
ooh je ontsteking (die rotor) is soort dynamo voor je licht? dus dan koop ik HPI2006 voor 199, en moet ik nog 50euro betalen voor lichtspoel?

di okt 24, 2006 4:57 pm
Profiel
Stevige Pupke!!
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 8
Antwoord met een citaat
Bericht 
je zal sowieso met een accu moeten gaan werken als je licht nodig hebt!

een lichtspoel op een HPI is namelijk waxine-lichtjes licht, stelt geen drol voor, dus heb je nog geen flikker aan...

de nieuwe Polini binnerotor, schijnt wel genoeg elektriciteit te kunnen maken voor licht en het opladen van je accu...

en inmiddels lid van de RPP-knockploeg

di okt 24, 2006 5:11 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
MAD L
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
dat van die hpi lichtspoel wist ik niej.... maar idd... polini schijnt iid genoeg te hebben voor je lichten,... en dan zit je ongeveer rond dezelfde prijs ;) en polini schijnt ook nog is beter te zijn dan de hpi.....

di okt 24, 2006 6:43 pm
Profiel
peteRS
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 95
Antwoord met een citaat
Bericht 
StReS KiP schreef:
ooh je ontsteking (die rotor) is soort dynamo voor je licht? dus dan koop ik HPI2006 voor 199, en moet ik nog 50euro betalen voor lichtspoel?

Nou de onsteking geeft aan de cdi door wanneer de vonk moet komen zeg maar aangezien hij weet waar de krukas zich bevind. En met zo'n binnenrotor hangt er minder massa aan de krukas waardoor de krukas minder gewicht mee hoeft rond te draaien en je bijv sneller op toeren komt. Maar als je bijv een bergje op moet dan zak je veel sneller in toeren weg aangezien er minder massa mee draait. Dat is iig wat ik ervan begrijp allemaal.

di okt 24, 2006 7:12 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
StReS KiP
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
nja dan denk ik maar niet meer aan een binnenrotor, leek me wel leuk extra'tje nu die toch uit elkaar ligt.. heb je eigelijk meer nadeel aan voor dagelijks gebruik is het niet?

wo okt 25, 2006 12:35 pm
Profiel
Dr.2Takt
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 2
Antwoord met een citaat
Bericht 
:D nou ik rij met binnenrotor met dagelijks gebruik..gaat wel goed hoor komt mooi snel op toeren enzo heerlijke gasreactie :D

wo okt 25, 2006 12:53 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
StReS KiP
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
ja toch wel? als ik me RS terug heb van de brommerboer kijk ik wel wat ik ermee ga doen, als ik hem niet verkoop komt er HPI2006 met lichtspoel op.. ;) nu ik die cilinder heb mag ik m ook wel beetje verwennen..

do okt 26, 2006 8:34 pm
Profiel
Furia Master
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Als het een beetje meezit kan ik jullie eind december meer vertellen over die polini binnenrotor ;) Ik beloof niet dat het eind december zal zijn (misschien eerder misschien later) maar hij gaat er in ieder geval komen :{-):

vr okt 27, 2006 1:09 am
Profiel
MAD L
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
ik zit er ook over te denken... kijken hoe die is... ivm de malossi :)

vr okt 27, 2006 7:17 am
Profiel
rs joost
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
StReS KiP schreef:
ja toch wel? als ik me RS terug heb van de brommerboer kijk ik wel wat ik ermee ga doen, als ik hem niet verkoop komt er HPI2006 met lichtspoel op.. ;) nu ik die cilinder heb mag ik m ook wel beetje verwennen..

ja dus druk dr verdomme ook een grotere sproeier in ;)

vr okt 27, 2006 7:25 am
Profiel
MAD L
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
hey

wat ik me wel is af vraag..... bijv bij motoplat staat:
Verder is het een rotor zonder variable curve (is ook oude techniek) maar de rotor is zeer interessants voor schakels

rotor is zeer intressant, curve minder...

zou je dan zonder schade te veroorzaken bijvoorbeeld de bobineen cdi van malossi pakken of van hpi of een andere die beter is zodat je een goeie rotor en curve hebt??

ik heb geen idee of het mogelijk is of dat je hierdoor schade veroorzaakt, of dat je hierdoor wel profeit haalt

greets

vr okt 27, 2006 11:19 am
Profiel
StReS KiP
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
rs joost schreef:
StReS KiP schreef:

ja dus druk dr verdomme ook een grotere sproeier in ;)

ja dat doe die bromboer toch, die stelt alles af enzo ;)

vr okt 27, 2006 11:56 am
Profiel
supervaags
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 2
Antwoord met een citaat
Bericht 
MAD L schreef:
hey

wat ik me wel is af vraag..... bijv bij motoplat staat:
Verder is het een rotor zonder variable curve (is ook oude techniek) maar de rotor is zeer interessants voor schakels

rotor is zeer intressant, curve minder...

zou je dan zonder schade te veroorzaken bijvoorbeeld de bobineen cdi van malossi pakken of van hpi of een andere die beter is zodat je een goeie rotor en curve hebt??

ik heb geen idee of het mogelijk is of dat je hierdoor schade veroorzaakt, of dat je hierdoor wel profeit haalt

greets

klinkt wel heel makkelijk maar dat zal toch wel niet zomaar zo simpel gedaan zijn? ze zullen wel een anders systeem hebben denk ik

vr okt 27, 2006 12:23 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
Antwoord op onderwerp   [ 276 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende