Auteur |
Bericht |
laurenss
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 18, 2006 4:59 pm Berichten: 40 Woonplaats: Doetinchem
|
 vervoer rs: aanhanger
hoi
zondag is het dan zover, dan ga ik de rs ophalen. Alleen ik betwijfel of mijn aanhanger wel geschikt is? Het is gewoon zon standaard aanhanger, vlakke bodem. Afmetingen weet ik niet, maar volgens mij wel voldoende. Misschien dat iemand mij de afmetingen (l x b) kan geven van de RS, zodat ik het ff kan opmeten. En op welke manier kan ik de RS het beste neerzetten? Diagonaal, van hoek naar hoek en vastbinden met touw?
mvg
|
ma okt 02, 2006 9:14 pm |
|
 |
Bananen-Man_Tom
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 21, 2006 7:31 pm Berichten: 65 Woonplaats: Grootebroek
|
Je moet het voorwiel in de linker hoek zetten. Dan eff standaard uitzetten zodat hij iniedergeval even staat. Dan met 2 van die spanbanden ergens (bij voorvork ofzo) de brommer heel goed in zijn veering trekken. Dus echt dat de brommer met 2 spanbanden voor al heel erg stevig staat. Dan achter ook gewoon 2 (aan linker en rechterkant natuurlijk:P) en dat ook goed aantrekken. Kijk wel goed dat je de spanbanden om iets stevigs doet. Niet dat als je thuiskomt een kabeltje is gebroken of dat er een kap is gescheurd.
_________________ (\__/)
(='.'=)
(")_(") It's never to late for Metal. Yep, ik help dat konijntje wel efkes!
|
ma okt 02, 2006 9:19 pm |
|
 |
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
rechtop in het midden in de lengte..
maar van houten balken iets waar je voorwiel mooi is staat dat die niet van links naar rechts kan en niet van voor naar achter kan
en pak zo'n ratel spanband en trek hem bij de voorvork in z'n veren strak zodat hij zo vast staat als een huis
succes.
|
ma okt 02, 2006 9:20 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Bananen-Man_Tom
ApriliaForum Member
|
Daan, het hangt er echt vanaf wat voor aanhanger hij heeft. Wij hebben namelijk 1tje die gewoon vna die zeikanten heeft. Dan zou ik hem toch echt met het voorwiel in een hoek zetten. Ook hebben we er eentje zonder zeikanten maar met 2 van die geulen waar je wielen inmoeten. Dan zou ik hem dus wel gewoon rechtvooruit zetten. Bij beide aanhangers zou ik wel de voorvork in ze veren trekken wat Daan ook al zei.
Wat ook natuurlijk kan, is dat je er zelf gewoon op gaat zitten en dat je vader heel rustig naar huis rijdt ^^
_________________ (\__/)
(='.'=)
|
ma okt 02, 2006 9:50 pm |
|
 |
laurenss
ApriliaForum Member
|
Black.Fist_Tom schreef: Daan, het hangt er echt vanaf wat voor aanhanger hij heeft. Wij hebben namelijk 1tje die gewoon vna die zeikanten heeft. Dan zou ik hem toch echt met het voorwiel in een hoek zetten. Ook hebben we er eentje zonder zeikanten maar met 2 van die geulen waar je wielen inmoeten. Dan zou ik hem dus wel gewoon rechtvooruit zetten. Bij beide aanhangers zou ik wel de voorvork in ze veren trekken wat Daan ook al zei.
Wat ook natuurlijk kan, is dat je er zelf gewoon op gaat zitten en dat je vader heel rustig naar huis rijdt ^^
Het is een aanhanger met zijkanten, zonder van die geulen. En die laatste optie is er niet bij, want het is bij maastricht 
|
ma okt 02, 2006 9:53 pm |
|
 |
rene-MX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 18, 2006 7:54 pm Berichten: 266 Woonplaats: winterswijk/lichtenvoorde
|
in een hoek zetten
en dan achterwiel tegen de zijkant
voor in de veren trekken en achter eenspanband zodat de brommer niet kan schruiven
en als je zon ratel geval heb zal ik hem niet vast maken aan je stuur ,want met zon ding blijf je maar door ratelen en heb je evt kans dat je stuur krom trekt.
(heb ik al eens gehoord zelf nog niet mee gemaakt)
|
ma okt 02, 2006 9:57 pm |
|
 |
Bananen-Man_Tom
ApriliaForum Member
|
Lijkt me wel handig dat je ratelbanden hebt, die zijn namelijk zeer stevig. Van die andere kunnen altijd losschieten of dat het allemaal weer niet goed zit.
En hoe krijg je het voor elkaar om je stuur krom te trekken met een ratelband o.O moet je wel heel erg aggresief doortrekken. Maar dus gewoon in een hoek zetten met voorwiel en goed strak aantrekken in de veringen, dan staat ie eigelijk al als een huis. Dan ook nog even de achterkant vastmaken voor de zekerheid en dan moet het toch echt goed zitten. Als de brommer dan nog omvalt weet ik het ook niet meer.
Vergeet je trouwens niet om een oprijplank mee te nemen 
_________________ (\__/)
(='.'=)
|
ma okt 02, 2006 10:03 pm |
|
 |
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
Ik had ook gewoon een kar met zijkanten..
En Zoals Daan zegt werkt idd prima.. Rechtop in het midden zetten met het voorwiel tege de voorkant.. Aan een paar kanten vastsjorren met van die ratels en hij kan nergens meer heen...
_________________ De NnisRs
|
di okt 03, 2006 2:14 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
wel goed in de veren trekken!! dan staat hij als een dijk 
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
di okt 03, 2006 2:19 pm |
Persoonlijk album
|
 |
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
|
di okt 03, 2006 4:30 pm |
|
 |
FleXer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 03, 2004 1:02 pm Berichten: 85 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Nigtevecht
|
Je kan eventueel ook nog een tie ripje om je voor en achterrem hevel doen en dan straktrekken zodat je remmen allebei aangetrokken zijn, dan kan ie ook voor geen mogelijkheid gaan rijden 
_________________ ..Mn rs: http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=3773 ..
|
di okt 03, 2006 4:53 pm |
|
 |
Sees RS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 20, 2006 1:10 pm Berichten: 212 Woonplaats: Woudenberg
|
Weet ik dat ook weer. Binnenkort toch echt Rs kopen. Me ouders gaan gedeelte meebetalen. Dus kan nu een vrij nieuwe kopen met weinig kilometer. 
_________________ Aprilia RS50 Valentino Rossi te koop! Te koop: Aprilia RS50 Valentino Rossi
|
di okt 03, 2006 5:40 pm |
|
 |
laurenss
ApriliaForum Member
|
Ik wil ff checken of de aanhanger groot genoeg is, iemand die mij even de lengte van de RS door kan geven?
Moet voor morgenavond! dus :)
|
za okt 07, 2006 2:00 am |
|
 |
Wouzziej
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 10, 2005 1:35 pm Berichten: 216 Woonplaats: Delft
|
een rs is 2 meter lang.
|
ma okt 09, 2006 3:06 pm |