|
aprilia rs50 2ehands kopen!!
Auteur |
Bericht |
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
dieselpwr schreef: Als je er een kenner bij hebt vraag of je er een kap af mag trekken, iemand die het vaker doet kost dat 10 minuten voor open en dichtmaken. Iemand die hem bij mij wil kopen zou dat gerust mogen doen.
hmm.. aan de buitenkant van het blok valt opzich weinig te zien. je kunt alleen kijken of hij helemaal stnd is zoals cillinder etc en of alles goed aangesloten zit, en of het blok niet onder de olie zit ofzo (lekages)
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
za jun 09, 2007 3:56 pm |
Persoonlijk album
|
 |
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
mocht je nou niemand kennen met een RS,
neem iemand mee die motor rijd.
had ik met me pa, hij's een stukje wezen rijden.
hij vond hem lekker rijden,
en kheb het nooit een miskoop gevonden, ook heb ik inderdaad van te voren nadrukkelijk gevraagd of hij de motor koud wou laten.
hij zei (natuurlijk) ja :)
zegtie nee, zou ik het al een minnetje geven
za jun 09, 2007 10:14 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Karel-RS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 20, 2007 5:20 pm Berichten: 73 Woonplaats: Dedemsvaart
|

wat betreft die zijkap er af halen, dan zou ik de linker kap er afhalen, en dan ook even het ontstekingskapje los draaien, en voelen aan de krukas of er beweging op zit. zit er wel beweging op(hoeft maar heel weinig te zijn) zijn de krukaslagers versleten en moet hij aan een revicie gaan geloven(als er minder dan 15000km op de teller staat is hij waarschijlijk of zwaar afgeragt of mee geknooit.
verder even op de grond gaan zitten naast de brommer, voet tegen het voorste gedeelte van de achterbrug aan zetten en aan het voor en achterwiel tegelijk trekken, kijken of er speling op zit. als er speling op zit kan dat komen doordat de wiellagers versleten zijn. dat is opzich niet zo'n groot probleem, ik had het ook, intotaal 10 euro aan lagers, de oude lagers er uit halen zit alleen het werk in(bij mij werkten ze tegen:p)
wat het anders is(ik weet niet of het voorkomt op de rs) is dat de achterbrug lagers versleten zijn, alleen heb ik daar verder geen ervaring mee.
ook even iemand het stuur recht laten houden en langs het voorwiel kijken naar het achterwiel, kijken of het in 1 lijn staat, zo niet is het frame of de achterbrug krom(Niet kopen!!)
als ik een paar dingen niet juist heb, verbeter me dan maar even:)
Karel
_________________ www.projectliberate.com 1ste EP UIT:D
|
zo jun 10, 2007 7:31 pm |
|
 |
Tim#0175
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 22, 2007 7:29 pm Berichten: 239 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Huizen
|
goeie tips! alleen om je nou in van die bochten te gaan wringen waar de verkoper bij staat 
_________________ Military starts at the part with Artillery
|
zo jun 10, 2007 9:28 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Maarten
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 06, 2007 9:18 pm Berichten: 783 Afbeeldingen: 2
|
floRiS50 schreef: hoe heette die kerol?
Ruben
zo jun 10, 2007 11:36 pm |
|
 |
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|

Karel-RS50 schreef: verder even op de grond gaan zitten naast de brommer, voet tegen het voorste gedeelte van de achterbrug aan zetten en aan het voor en achterwiel tegelijk trekken, kijken of er speling op zit. als er speling op zit kan dat komen doordat de wiellagers versleten zijn. dat is opzich niet zo'n groot probleem, ik had het ook, intotaal 10 euro aan lagers, de oude lagers er uit halen zit alleen het werk in(bij mij werkten ze tegen:p) wat het anders is(ik weet niet of het voorkomt op de rs) is dat de achterbrug lagers versleten zijn, alleen heb ik daar verder geen ervaring mee. ook even iemand het stuur recht laten houden en langs het voorwiel kijken naar het achterwiel, kijken of het in 1 lijn staat, zo niet is het frame of de achterbrug krom(Niet kopen!!) als ik een paar dingen niet juist heb, verbeter me dan maar even:)
Karel
over die wiellagers.. gwoon ff de brommer op de standaard en het voorwiel trekken.. kan hij makkelijk aan, zelfde als bij het voorwiel...
en achterbrug is altijd een beetje krom aan 1 kant.. meende dat de rechterkan een klein slagje in zit, rechts is normaal gesproken mooi recht
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
zo jun 10, 2007 11:43 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|