Auteur |
Bericht |
janiler
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 24, 2007 10:40 pm Berichten: 471 Woonplaats: Brabant de gekste
|
 in toeren zakken
toen ik nr school reey moest ik voor fieters afremme want die zen te lam om wa sneller aan de kant te gaan. en toen ik m'n koppeling wir los liet kwam hij nie meer bove de 5 duizend toere terwijl hij t daarvoor wel deed. en toen begon hij steeds meer trug te zakke naar 4 a 3 duizend en toen reey ik net geen 20 km volgas. toen had ik hemm aan de kant gezet en opnieuw gestart met veel gas en toen meey n flinke rook pluim kwam hij weer normaal hoog in de toere.
waar zouw da aan kunne ligge ik denk dat dan mij spruitstuk bevriesd.
_________________ GAANK IS ALLES!!
|
wo nov 14, 2007 8:02 pm |
|
 |
danlen
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 14, 2005 6:01 pm Berichten: 645 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Staphorst
|
wat voor rook pluim ??
blauw rook is krukaskering lek.
witte rook kvs
_________________ Hola , Como Estas ?
|
wo nov 14, 2007 9:12 pm |
|
 |
Maarten
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 06, 2007 9:18 pm Berichten: 783 Afbeeldingen: 2
|
 Re: in toeren zakken
janiler schreef: toen ik nr school reey moest ik voor fieters afremme want die zen te lam om wa sneller aan de kant te gaan. en toen ik m'n koppeling wir los liet kwam hij nie meer bove de 5 duizend toere terwijl hij t daarvoor wel deed. en toen begon hij steeds meer trug te zakke naar 4 a 3 duizend en toen reey ik net geen 20 km volgas. toen had ik hemm aan de kant gezet en opnieuw gestart met veel gas en toen meey n flinke rook pluim kwam hij weer normaal hoog in de toere.
waar zouw da aan kunne ligge ik denk dat dan mij spruitstuk bevriesd.
hoe hard is bij jou vol gas? 
wo nov 14, 2007 9:20 pm |
|
 |
janiler
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 24, 2007 10:40 pm Berichten: 471 Woonplaats: Brabant de gekste
|
9.5 duzend toere en ongeveer 70 in z'n 5
mr als er n keering dr uitligt dan moet je t toch wel hore want nu rijdt hij wir gewon.
ja t is witte rook en flink veel ok mr dsa is elke ochtend eik datie best veel rookt. denk de sproeier te groot.
|
wo nov 14, 2007 9:28 pm |
|
 |
janiler
ApriliaForum Member
|
kvs komt net omhoog meer niet
|
do nov 15, 2007 8:24 pm |
|
 |
GiGi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 19, 2006 7:34 pm Berichten: 324 Woonplaats: Luyksgestel
|
janiler schreef: kvs komt net omhoog meer niet
Hij bedoelt: Draai links in je cockpit die dop er is af, zie je dan KVS? die moet tot de rand gevult zijn 
_________________ Stratumseind, Stadshuisplein het kampioensschap zal weer in het zuiden zijn!!
|
vr nov 16, 2007 5:11 pm |
|
 |
speed
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 26, 2006 6:06 pm Berichten: 189 Woonplaats: Gooik
|
lijkt zoals bij mij, alleen wanneer het erg koud is?
heb net hetzelfde:)
_________________ speed
|
vr nov 16, 2007 8:00 pm |
|
 |
janiler
ApriliaForum Member
|
GiGi schreef: janiler schreef: kvs komt net omhoog meer niet Hij bedoelt: Draai links in je cockpit die dop er is af, zie je dan KVS? die moet tot de rand gevult zijn 
elke keer als ik bij vul dan blijft hij hoog staan mr als ik ga rije zie je hem niet meer.
zouw hij dan koelvloeistof lekke?
|
za nov 17, 2007 9:25 pm |
|
 |
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
hmm ik had het zelfde... bij de 6k toeren ging mijne soms ineens zakken in toeren (niet altijd, maar af en toe)... toen ik een hogere hittegraad bougie er in had gedraaid was het over... zit nu een br9es in...
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
zo nov 18, 2007 2:17 pm |
Persoonlijk album
|
 |
janiler
ApriliaForum Member
|
dr zat een 6es in nu een 7 mr als ik dus dan n hogere pak zouw t over moete zen?
zal binnekort is nr rucphen rije voor een andere bougie kijke of da helpt
|
zo nov 18, 2007 2:20 pm |
|
 |
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
ja, je kunt altijd proberen.. kost toch geen drol 
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
zo nov 18, 2007 2:26 pm |
Persoonlijk album
|
 |
GiGi
ApriliaForum Member
|
janiler schreef: GiGi schreef: janiler schreef: kvs komt net omhoog meer niet Hij bedoelt: Draai links in je cockpit die dop er is af, zie je dan KVS? die moet tot de rand gevult zijn  elke keer als ik bij vul dan blijft hij hoog staan mr als ik ga rije zie je hem niet meer. zouw hij dan koelvloeistof lekke?
Koop een waterpomp rivisie-set. Toen ik da had wast een keerring 
_________________ Stratumseind, Stadshuisplein het kampioensschap zal weer in het zuiden zijn!!
|
zo nov 18, 2007 6:30 pm |
|
 |
RS-Jurrien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di nov 09, 2004 6:37 pm Berichten: 490 Afbeeldingen: 13 Woonplaats: Huizen
|
janiler schreef: GiGi schreef: janiler schreef: kvs komt net omhoog meer niet Hij bedoelt: Draai links in je cockpit die dop er is af, zie je dan KVS? die moet tot de rand gevult zijn  elke keer als ik bij vul dan blijft hij hoog staan mr als ik ga rije zie je hem niet meer. zouw hij dan koelvloeistof lekke?
lekke pakking, even je kop er af halen waarschijnlijk is je koppaking gescheurd.. even nieuwe er op, kop er weer op, koelvloeistof bij vullen en gaan met die banaan.. weet het 100% zkr dat dat het is
_________________ RS50 - Melandri 2001 - # 33
___________________ Golf III GTI 8V
zo nov 18, 2007 6:50 pm |
Persoonlijk album
|
 |
janiler
ApriliaForum Member
|
moet ik is kijke liefst morge want dinsdag ga ik zoiezo nr rucphen.
mr is da moeilijk de kop dr afhale k heb da nog nooit gedaan dus.
|
zo nov 18, 2007 8:41 pm |
|
 |
GiGi
ApriliaForum Member
|
janiler schreef: moet ik is kijke liefst morge want dinsdag ga ik zoiezo nr rucphen.
mr is da moeilijk de kop dr afhale k heb da nog nooit gedaan dus.
Nee gewoon 4 schroeve los make 
|
zo nov 18, 2007 9:30 pm |
|
 |
|