Auteur |
Bericht |
Adri
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2004 9:38 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Wieringerwerf
|
erik schreef: Ik heb ook nog kleine aanpassing gemaakt (niet zo heel netjes, gaat maar om het idee he  ): btw dat zwart achter kreeg ik niet helemaal meer hetzelfde maar dat is wel de bedoeling, en die onderste lijn is iets te scherp in het plaatje, het relief van dat achterdeel van je kap komt er niet echt meer in door.
zo als erik um gecreeerd heeft vind ik um echt een dikke 10 waard !!
maak um gewoon zo 
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
wo aug 17, 2005 6:58 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
lagel schreef: nou die van jouw vindt echt niet kawa green
Neej klopt maar dat is ook nie belangrijk want dit is iemand anders topic wat hij zit te evrgallen met plaatjes van zijn rs. dan moet hij een eigen topic aanmaken.
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
wo aug 17, 2005 9:09 pm |
|
 |
erik
ApriliaForum Member
|
Adri schreef: zo als erik um gecreeerd heeft vind ik um echt een dikke 10 waard !! maak um gewoon zo 
Bedankt, maar het is maar een idee, hij moet zelf natuurlijk zelf weten hoe ie het doet, ik denk dat het achter nog wat verbetering nodig heeft en allicht kun je de remklauw juist zwart houden en je spatbord achter geblokt, als een vlag, of iets met blokjes of juist weer groen me iets wits of zwarts, maar ik zou iig met zoiets subtiels als dat spatbord wat leuks doen.
_________________ Aprilia AF1 Sintesi
Aprilia RS50 SBK Black Diablo
|
wo aug 17, 2005 9:15 pm |
|
 |
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Ja ik laat het achterspatbord in eerste instantie gewoon nog ff zwart, kan ik altijd nog kijke of ik um groen maak. En ik ben nu nog steeds lekker druk met schuren en wat plamuren etc.
|
wo aug 17, 2005 10:51 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Appie-G
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jun 24, 2005 4:28 pm Berichten: 32 Woonplaats: Adam
|
mooi ? 
Bijlagen:
kawa_167.jpg [ 53.95 KiB | 4935 keer bekeken ]
|
wo aug 17, 2005 11:51 pm |
|
 |
lagel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 16, 2004 4:03 pm Berichten: 918 Woonplaats: hoeven
|
Appie-G schreef: mooi ? 
nee 
_________________ Project rs telefonica movistar 2005, Marco Melandri
|
do aug 18, 2005 1:13 am |
|
 |
Appie-G
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jun 24, 2005 4:28 pm Berichten: 32 Woonplaats: Adam
|
|
do aug 18, 2005 8:57 am |
|
 |
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
je kan ook midden op groen doen en de zijkanten zwart.
Das miss ook wel mooi
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
do aug 18, 2005 6:14 pm |
|
 |
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Zo'n paint bewerking geeft een heel vertekend beeld, in werkelijkheid zal ut er heel anders uitzien als je het ontwerp aanhoud, met het risico dat het tegenvalt.
Ik heb nu al aardig wat kappen netjes in de primer zitten. Maar ben nog langgg niet klaar 
|
do aug 18, 2005 8:18 pm |
Persoonlijk album
|
 |
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
Deze lijkt er wel een beetje op als je het witte zwart denkt, en het groen is mss wat anders
http://www.scooter-freaks.nl/persoscoot ... p?id=27113
kun je vast zien of het tegen gaat vallen;) maar ik denk niet dat dat het geval is !
_________________ De NnisRs
|
do aug 18, 2005 11:25 pm |
Persoonlijk album
|
 |
peteRS
ApriliaForum Member
|
Ja dat is helemaal mijn ontwerp  En ik vind het strak staan hor! Alleen jammer dat hij zo'n lelijke groene kleur heeft genomen. Maar kan aan de foto liggen want er staat wel dat ut kawagroen is. Bedankt voor de link 
|
do aug 18, 2005 11:33 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Sjouke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 15, 2004 5:13 pm Berichten: 263 Afbeeldingen: 10 Woonplaats: Overschild, provincie Groningen
|
Ik vind mijn ontwerp nog steeds het mooist..  We zullen wel zien wat 't wordt.
|
vr aug 19, 2005 1:08 am |
Persoonlijk album
|
 |
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
peteRS schreef: Ja dat is helemaal mijn ontwerp  En ik vind het strak staan hor! Alleen jammer dat hij zo'n lelijke groene kleur heeft genomen. Maar kan aan de foto liggen want er staat wel dat ut kawagroen is. Bedankt voor de link 
no problem 
|
vr aug 19, 2005 3:37 pm |
Persoonlijk album
|
 |
rs50 green
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 01, 2005 9:34 am Berichten: 21 Woonplaats: zeewolde
|
eeey je moet hem wel zo laten is veel beter met die zwarte streep 
|
za aug 20, 2005 12:52 pm |
|
 |
peteRS
ApriliaForum Member
|
Nou mensen, de spuitbussen vliegen er doorheen  Maar das een goed teken he
Alles op de rode zijkappen na staat in de primer. Die zijn dus allemaal gerepareerd van al die krassen, scheuren etc. Kheb er al heel wat werk aan gehad. Maar ik wil geen krasje meer zien. En dat lukt tot nu toe goed hor
De zijkappen hebben al een plamuurbeurt ondergaan, waardoor de krassen wel zijn weggewerkt. Ik moet ze nog een x helemaal schuren en met spuitplamuur spuiten. Als het meezit zitten er geen krassen meer op (waar ik eigenlijk toch al niet op reken omdat je na spuitplamuur altijd wel weer een kras ziet) En dan kunnen die ook in de primer. Dan zijn dus alle kappen spuitklaar  En dan zal het snel gaan. Woensdag zou de poedercoater bellen over al me onderdelen.
Als alles goed gaat kan ik er volgende week al mee rijden! Maar dan moet ik dus wel eerst die lager voor me voorvork zien te regelen.
|
ma aug 22, 2005 8:50 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|