scarabeo opvoeren
Heb van het weekend een scarabeo ditech van 2002 gekocht van een ouwe man. Staat bijna 20000 op , leuk dingetje, natuurlijk weer geen buddy. Wel is de vario ring eruit en loopt 65 en trek soepel op. Meteen een SG6 sebac veer eronder geschroef zodat ik op het zadel blijf zitten. Verder is er geloof ik niet veel uit die luchtgekoelde ditechjes te halen heb ik gelezen. Motorisch wil ik hem zo laten. komt vanzelf wel een keertje dat zuiger vervangen moet worden
Ik ben van plan volgende week een snelle speciale ditech uitlaat te monteren zo n lelijke zwarte de ecu te laten gameboyen ofzo en ben denk ik van plan om een vario van malossi te bestellen en de delta cluch met riem.
Is dit wat zodat ik kwa trekkracht veel vooruit zal gaan, wat zal eventueel de geschatte top zijn, van mij hoeft het niet zo erg hard te gaan. Krijg ik hiermeee nog rollebank problemen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum