sproeier
ik heb een vraagje over de aprillia sx 50 ik wou een yasuni crossuitlaat er voor kopen moet ik dan ook een andere sproeier er in doen en moet ik nog veranderen heb er nog niet zoveel verstand van heb hem pas net =o en hoe hard zal die ongeveer lopen alvast bedankt.
Wesley
EDIT: als ik een tandwiel voor bv 14 doe heb ik dan ook al een andere sproeier nodig ? sx is nieuw en nog niet ingereden
Re: sproeier
alles is nog standaard dus 11-53 tandwielverhouding enz standaard uitlaat . hoe kun je hem het best afstellen ? en welke sproeier raad je aan voor 14-53 met standaard uitlaat , en welke sproeier voor 14-53 met yasuni cross
Geregistreerd: ma sep 01, 2008 10:29 pm Berichten: 1272 Woonplaats: Den Haag--Ypenburg
Aantal maatjes sproeier kopen en dan gewoon proberen... Dat aanraden met welke sproeier je moet hebben weet ik niet... Moet je eventjes kijken hoe hij loopt met de sproeier die er nu in zit.. vanuit daar kan je kijken of je een grotere of een kleinere maat nodig hebt...
Geregistreerd: za jul 28, 2007 9:40 pm Berichten: 2349 Woonplaats: Bij moeders
als je nog een compleet ori sx heb moet je niet gaan rijden.. heb je na 2 km al een vastloper.. zal wel richitng de 100 gaan wat je er in moet doen..(is moeilijk te zeggen) tandwiel 13 of 14 is goed. je zal harder als 90 gaan
_________________ ast niet kan zoals et mut, dan mut et moar zoals et kan
Vertanding heeft niet van doen met afstellen. Afstelling is per set-up verschillend, gewoon proberen, is genoeg over te vinden. Met 14 tands zit je wel goed.
//Close
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum