2 Motorrijders verongelukt in 2 dagen
2 Motorrijders verongelukt in 2 dagen
Auteur |
Bericht |
Utrechtterror
ApriliaForum Member
|
 Re: 2 Motorrijders verongelukt in 2 dagen
Veel sterkte aan de nabestaanden..
|
do okt 30, 2008 11:53 pm |
|
 |
TwanMass
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 11, 2007 10:55 pm Berichten: 2097 Afbeeldingen: 7
|
:((
R.I.P. Sterkte aan iedereen die ze kenden ;)
|
vr okt 31, 2008 12:06 am |
Persoonlijk album
|
 |
spoorlijncrosser
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jun 14, 2007 6:58 pm Berichten: 317 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Goes-west
|
pff klote dit, sterkte aan de nabestaande, het weehoud me er neit van motor te gaan rijden trouwens... vanmiddag rijvaardigheidsexamen en mn ktm staat al te wachten ( voor zover ik hem kan laten staan O:-) ) Dit soort dingen zijn de mindere dingen aan het motorrijden helaas, waarschijnlijk heeft het slechte zicht door de mist ook wle een grote rol gspeeld.
|
vr okt 31, 2008 10:42 am |
Persoonlijk album
|
 |
Jorrit
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 07, 2007 10:34 pm Berichten: 1407 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Hooghalen, omg.-Assen
|
[quote="arnemuiden-rs"]r.i.p
en fuck de mensen die altijd komen met ja 'ze' zullen wel weer te hard hebben gereden[/quote]
idd. maar rond deze tijden rijden de meesten niet (slecht weer) hopen dat volgend jaar (lente/zomer) zoiets minder vaak gebeurt
|
vr okt 31, 2008 10:45 am |
Persoonlijk album
|
 |
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
vrachtwagen koppen, nooit een goed idee.
|
vr okt 31, 2008 11:46 pm |
|
 |
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
kevin, even tussendoor... je gaat om deze en andere "levensbedreigende" redenen, niet motorrijden,
maar denk jezelf nou is in, echt een geweldige vergelijking is het niet maar toch:
je rijd nu al 2 jaar, (in principe) op een motor, aangezien je ook 100+ rijd. en beschouwde je dat ELKE keer als je er op stapte als gevaarlijk?
tuurlijk kan er wat gebeuren, en er gaat ongetwijfeld ook iets gebeuren als je heel je leven gaat motorrijden...
maar om daarom nou te zeggen dat je niet of nooit zal gaan rijden... beetje frapant.
maar tis jouw keuze natuurlijk, ik stap lekker op een motor paar maandjes na m'n 18 verjaardag :^^:
de kans dat je overlijdt is sneller, maar daar kan je zelf al een hoop aan doen..., want dat de kans 18 keer groter is, zit ook bijgeteld, alle rijders, zonder (of slechts een helm) enige bescherming...
en ongelukken, (sprekende uit 2 ervaringen) hoeven echt niet altijd dodelijk te zijn, want de enige ongelukken die je op tv ziet, betreffen casulties....
dan ken je net zo goed ook nooit in een tourbus stappen omdat daar om de week ook 40 doden mee zijn :@: :X:
:{-):
|
vr nov 07, 2008 6:49 pm |
Persoonlijk album
|
 |
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
HapHap  Tis helemaal aan je zelf Mike, dit soort tragische gevallen zal mij er ook niet van weerstaan om op de motor te stappen, maar het geeft wel voor je zelf aan dat het wel gebeurd, en dat je elke keer idd als je op de brommer stapt weer een risico loopt (ik vandaag ook weer, auto die me niet zag...) Maar het zet je hopelijk aan het denken, zoals deze 2 motorrijders dat even niet hadden gedaan of op het verkeerde moment 
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
vr nov 07, 2008 9:47 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 28, 2007 9:40 pm Berichten: 2349 Woonplaats: Bij moeders
|
voak ebn je te bange
|