Auteur |
Bericht |
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
 Brommer ruil -> Te mooi om waar te zijn?
Nou is het zo dat ik al enige tijd mijn Motorhispania RX naked bike te koop heb staan, en er is wel WAT interesse, maar er is nog geen koper, en nou krijg ik het aanbod om hem te ruilen voor een Yamaha TZR met R1 look kappen. ik heb alleen geen idee of dit wel te vertrouwen is... Brommer lijkt me in goede staat, alleen er zit geen kabelboom in en dat zal ik zelf nog moeten doen. Op RDW website staat hij niet geregistreerd als gestolen, dus dat zou ook kloppen... Het kenteken van de brommer is DB-033-B, en de verkoper heet Cyriel uit Utrecht. Kent iemand deze persoon, of heeft iemand slechte ervaringen met hem?
gr. Vincent
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
do sep 17, 2009 11:18 pm |
|
 |
Robinrs50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 30, 2009 4:30 pm Berichten: 909 Woonplaats: Wateringen
|
 Re: Brommer ruil -> Te mooi om waar te zijn?
staat volgens mij wel al een behoorlijk tijdje te koop meer weet ik niet 
do sep 17, 2009 11:26 pm |
|
 |
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
uitkijken, mss is het frame ergens gescheurd of iets, mss voorvork scheef als hij r1look kappen heeft (vervangingskuip), dan is die mss wel op zn bek gegaan ooit in het verleden 
do sep 17, 2009 11:28 pm |
|
 |
*Vincent*
ApriliaForum Member
|
Ari schreef: uitkijken, mss is het frame ergens gescheurd of iets, mss voorvork scheef als hij r1look kappen heeft (vervangingskuip), dan is die mss wel op zn bek gegaan ooit in het verleden  Zou heel goed kunnen, moet nog vragen of het frame recht is idd. Robinrs50 schreef: staat volgens mij wel al een behoorlijk tijdje te koop meer weet ik niet  Waar heb je hem te koop zien staan dan? Die RX is dus die van mij, en die TZR is van die vent  Ik zie die TZR in ieder geval niet staan op marktplaats, maar zoek nog even door.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
vr sep 18, 2009 11:27 am |
|
 |
Arietjeh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 12, 2009 8:36 am Berichten: 657 Woonplaats: Amsterdam
|
staat er zo te zien niet meer op maar ik heb hem een week geleden ook nog gezien stond er al een tijdje op
_________________ http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=13569 Mijn Rs50
RS 746 schreef: Omdat hij een gladjakker is met een vlotte (gouden) babbel. Dit soort mensen krijgen onwaarschijnlijke dingen voor mekaar. 
|
vr sep 18, 2009 12:01 pm |
|
 |
Robinrs50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 30, 2009 4:30 pm Berichten: 909 Woonplaats: Wateringen
|
*Vincent* schreef: Ari schreef: uitkijken, mss is het frame ergens gescheurd of iets, mss voorvork scheef als hij r1look kappen heeft (vervangingskuip), dan is die mss wel op zn bek gegaan ooit in het verleden  Zou heel goed kunnen, moet nog vragen of het frame recht is idd. Robinrs50 schreef: staat volgens mij wel al een behoorlijk tijdje te koop meer weet ik niet  Waar heb je hem te koop zien staan dan? Die RX is dus die van mij, en die TZR is van die vent  Ik zie die TZR in ieder geval niet staan op marktplaats, maar zoek nog even door. gewoon op marktplaats geloof ik 
vr sep 18, 2009 1:29 pm |
|
 |
*Vincent*
ApriliaForum Member
|
dan heeft hij hem er dus vanaf gehaalt... Maar, als hij lang te koop heeft gestaan, en hij zegt dat hij een Naked Bike wil, dan zou het toch wel aannemelijk kunnen zijn dat hij gewoon van die TZR af wil en een Naked bike wil -> dus hij wil zijn TZR ruilen voor mijn RX. Dat is in ieder geval wat ik denk...
|
vr sep 18, 2009 3:36 pm |
|
 |
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
Oftewel, hij is te lui om zn eigen kappen eraf te halen?
|
di sep 22, 2009 5:30 am |
|
 |
|