Aprilia RS-50 fumi blue fluo red
Aangeboden word een nette RS-50 in de fraaie kleurstelling fumiblue/fluored ,het model is '99/'05 maar het exacte bouwjaar is mij onbekend .
De RS heeft lichte gebruikssporen maar
geen scheuren in de kuip...etc ,de lak is in ieder geval zeer mooi .
De RS is standaard op de Yasuni R1 Kevlar uitlaat (zonder prop) en een 19mm Dellorto Black-Edition carburateur na ,de originele carburateur incl spruitstuk zit er nog wel bij .
De Uitlaat is nog vrij nieuw en vertegenwoordigde een nieuwwaarde van ca 220,- ,op de foto is de Yasuni nog niet gemonteerd ,de afgebeelde uitlaat is nog geen jaar oud maar de demper is inmiddels vervangen voor het originele exemplaar ,dus voor de goede orde de carbon demper zit er niet bij !! ,deze uitlaat zoals op de foto met de
originele demper krijgt u er gewoon bij .
http://link.marktplaats.nl/463314642Foto's van de RS met de Yasuni gemonteerd volgen binnenkort .
Wat er vervangen dient te worden is de snelheidsopnemer op het wiel ,de snelheidsmeter zelf werkt wel naar behoren ,verder is de RS in een prima staat .

Ik moet er ook bij vermelden dat deze Aprilia RS50
niet streetlegal is ,de topsnelheid ligt gegarandeerd hoger dan 85 kmh (getuige de laatste meting uitgevoerd middels een lasergun .....rijbewijs ingevorderd ) ,ik wil hier nadrukkelijk mee aangeven dat evt aansprakelijkheid cq verantwoording geheel bij de koper komt te liggen !!
Uiteraard heeft de brommer een geldig kenteken .
Voor een jaar terug was de brommer geheel origineel en ik heb zelf ongeveer 400km met de snelle set-up gereden ,ik heb de RS dan ook altijd rustig warm gereden en uitsluitend met mooi weer gereden .
De vaste prijs voor dit moois is 1000,-
Te bezichtigen in Arnhem .
Groeten Marco .