HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu za mei 17, 2025 1:48 am

Antwoord op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Zal deze brommer het dan eindelijk worden :O 
Auteur Bericht
Bananen-Man_Tom
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Die prijs zal wel iets omlaag kunnen denk ik ^^. Ik w8 alleen nog even af op antwoord van apriliapoggiali en Hexspammer. Die hebben namelijk ook hun brommer te koop staan.

wo sep 27, 2006 9:15 pm
Profiel
Nijenhuis
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Broezz heeft zeker gelijk , Neem dan eerst een kijkje , Is ook fijner voor de verkoper

do sep 28, 2006 7:26 am
Profiel
Bananen-Man_Tom
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Mensen brommer uit Zutphen gaat niet door omdat verkoper ineens afhaakte. Iniedergeval niks meer van hem gehoord dus laat maar waaien.
Zoals sommige weten is de brommer van Hexspammer ook al niet doorgegaan omdat ik hem toch iets te duur vond voor de staat van de brommer, maar dat is mijn mening.

Nu heb ik me ogen weer ergens anders op gezet (me pa zei namelijk dat ik maar eens brommertje met lage Km-stand en van 1e eigenaar moest gaan zoeken):

Het gaat om een model uit 2001 (ookal heeft hij zwarte zadels :O).
Hij heeft 5600km gelopen en staat nu 3 jaar stil. Het blok doet het nog wel gewoon perfect en bandjes staan ook nog gewoon goed!

Het enige wat mischien wel wat geld gaat kosten is dit:

- Knipperlichten achter missen (10 euro?)
- Spiegels missen (40 euro?)
- de ''bal'' van de koppelingshendel is afgebroken (5 euro voor nieuwe?)
- Geen kenteken, ook niet geschouwd (60 euro?)
- Schakelpedaal WAS krom, is weer rechtgezet. (klinkt dus als een klein schuivertje.. ookal hebben de kappen niks).

Pluspunten zijn dus wel:

- Weinig KM
- Prop zit er nog in! dus rijdt helemaal standaard
- Achterband is nu 4600km oud
- 1e eigenaar (met papieren)
- Vraagprijs was 1800 euro, heb ik nu naar 1500 weten te krijgen. Maar vanwege de mankementen meenemen voor 1400 ongeveer.

Hier is trouwens nog de advertentie:

http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_e ... &df=1&fta=

Wat denken jullie ervan? Het lijkt wel beetje erop dat ie dus schade heeft gehad en dat vind ik erg jammer, maar zo te zien niet al te erg. Ook is het mischien beetje nadelig dat hij 3 jaar heeft stilgestaan en ook klein beetje roest hier en daar heeft.

Toch lijkt met mij een zeer mooi brommertje waar nog klein beetje geld in moet worden gestoken maar dan ook echt perfect moet zijn! Ik hoor jullie meningen graag voordat ik het met mijn pa ga overleggen.

do okt 05, 2006 11:36 pm
Profiel
Nijenhuis
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Dit lijkt mij wel goed . Ik zal wel voor 1300 ofsow meenemen , iig proberen

vr okt 06, 2006 7:46 am
Profiel
Filipino
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Black.Fist_Tom schreef:
Mensen brommer uit Zutphen gaat niet door omdat verkoper ineens afhaakte. Iniedergeval niks meer van hem gehoord dus laat maar waaien.
Zoals sommige weten is de brommer van Hexspammer ook al niet doorgegaan omdat ik hem toch iets te duur vond voor de staat van de brommer, maar dat is mijn mening.

Nu heb ik me ogen weer ergens anders op gezet (me pa zei namelijk dat ik maar eens brommertje met lage Km-stand en van 1e eigenaar moest gaan zoeken):

Het gaat om een model uit 2001 (ookal heeft hij zwarte zadels :O).
Hij heeft 5600km gelopen en staat nu 3 jaar stil. Het blok doet het nog wel gewoon perfect en bandjes staan ook nog gewoon goed!

Het enige wat mischien wel wat geld gaat kosten is dit:

- Knipperlichten achter missen (10 euro?)
- Spiegels missen (40 euro?)
- de ''bal'' van de koppelingshendel is afgebroken (5 euro voor nieuwe?)
- Geen kenteken, ook niet geschouwd (60 euro?)
- Schakelpedaal WAS krom, is weer rechtgezet. (klinkt dus als een klein schuivertje.. ookal hebben de kappen niks).

Pluspunten zijn dus wel:

- Weinig KM
- Prop zit er nog in! dus rijdt helemaal standaard
- Achterband is nu 4600km oud
- 1e eigenaar (met papieren)
- Vraagprijs was 1800 euro, heb ik nu naar 1500 weten te krijgen. Maar vanwege de mankementen meenemen voor 1400 ongeveer.

Hier is trouwens nog de advertentie:

http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_e ... &df=1&fta=

Wat denken jullie ervan? Het lijkt wel beetje erop dat ie dus schade heeft gehad en dat vind ik erg jammer, maar zo te zien niet al te erg. Ook is het mischien beetje nadelig dat hij 3 jaar heeft stilgestaan en ook klein beetje roest hier en daar heeft.

Toch lijkt met mij een zeer mooi brommertje waar nog klein beetje geld in moet worden gestoken maar dan ook echt perfect moet zijn! Ik hoor jullie meningen graag voordat ik het met mijn pa ga overleggen.

Kentekenperiode gaat deze maand over, zou er dus niet aanbeginnen...

vr okt 06, 2006 9:20 am
Profiel WWW
Bananen-Man_Tom
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Ja,

Ik zit ook een beetje na te denken over de prijs. Het probleem is namelijk dat de verkoper iemand anders is dan de eigenaar (maat had hem op marktplaats gezet ofzo). Ik bel dus eff de echte eigenaar.. blijkt die 1800 te willen ipv 1500 zoals op de advertentie stond.. Ik heb hem dus duidelijk gemaakt dat 1800 veel te veel is. Hij dus gezakt naar 1500 (na wat pushen).

Maar het lijkt wel of er steeds meer kleine uiterlijke mankementjes komen (spiegeltjes, knipperlichtjes, kentekenhouder ect.). Dus prijs zakt alleen maar. Als ik hem voor eurotje of 1350/1400 mee kan nemen denk ik dat het wel wat wordt. Gooi ik er nog eve 150 euro in voor spiegeltjes en al dat soort ongein.. en dan ben ik echt helemaal klaar. Want motorisch, en kappen zijn gewoon nog helemaal goed.

vr okt 06, 2006 9:23 am
Profiel
Bananen-Man_Tom
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
@ filipino, hoe bedoel je? Ik weet dat kenteken stuk duurder gaat worden alleen wanneer dan precies, of bedoel je dat niet?

vr okt 06, 2006 9:24 am
Profiel
petertzr
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Omdat begin volgende maand kenteken erop moet zitten, gaat nu dus met dat kenteken regelen moeilijk worden. Daarna word de procedure veel moeilijker / duurder. Dan zal je brommer gekeurd moeten worden en dan moetie 100% origineel / goed zijn. Dat zou denk ik al n rede zijn om em niet te kopen ;)

vr okt 06, 2006 11:48 am
Profiel
Bananen-Man_Tom
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
O.o . Oke dat zuigt.. Dus het word duurder en je hele brommer moet orgineel zijn? Wat dan als je een puch hebt die helemaal is opgevoerd met 80cc en weet ik veel wat. Kan je die dan niet meer op kenteken zetten?

Als dat dus allemaal zo is, moet ik of NU een brommer vinden, of eentje waar al kenteken opzit :O. Wat wel zo is.. de brommer is wel 100% orgineel he, hij gaat nu 50 ofzo. Geen onderdelen verwisseld ofzo. Dan is schouwen en kenteken krijgen dus wel mogelijk alleen duurder?

EDIT: Dat moeilijke kenteken gedoe gaat dus in vanaf 1 september?

vr okt 06, 2006 11:52 am
Profiel
Verschoor
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Laat de verkoper de brommer schouwen ( als je hem koopt ) , dan weet je zeker dat je in ieder geval daar geen gezeur mee hebt. Of vraag hem op zijn minst waarom hij hem nog niet heeft laten schouwen..Ik zou het zelf wel een beetje verdacht vinden om nu nog een brommer zonder kenteken te kopen..

vr okt 06, 2006 5:41 pm
Profiel
Bananen-Man_Tom
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Hey,

Al de vorige brommers zijn alweer weggegooit :P Hierbij link ik maar weer eens een brommer die het toch wel MOET gaan worden, ookal is de prijs te hoog:

http://www.speurders.nl/motorenenscoote ... 6101.24.99

Oke even wat info:

- 26.700km gelopen.
- Revisie gehad bij 18000km (lagers, cilinder, krukas, carb 18mm, pakkingen)
- Revisie ongeveer 3000km geleden (goed nagekeken en de benodigde vervangen.. wat 250 kostte, ik weet niet precies wat! Gaat de verkoper nog achteraan..)
- Ketting, tandwielen, banden en remmen allemaal gewoon goed!
- Is al geschouwd met kenteken
- 1 van de mooiste RSen die ik tot nu toe heb gezien :O
Minpuntjes:

- Balletje van het koppelings hendeltje is eraf. Afgebroken toen hij de brommer uit de schuur wou halen.
- De prijs
- Sleutel kan niet meer in de tankdop want dat slot is gewoon verrot.. daar moet dus andere op
- Geen spiegels meer

Nou mensen.. brand maar weer los wat jullie hiervan vinden!

Owja ter bevestiging: JA dit was de brommer van Ice Productions! Wat gewoon nog een pluspunt is ^^

zo okt 15, 2006 11:06 pm
Profiel
Filipino
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
IDD, eerste wat ik d8: ICE

Maar goed je vraagt elke keer ons commentaar over een brommer, waar wij, aan de hand van wat tekst en wat milliscule plaatjes een oordeel moeten geven over de brommer.

En dat is dan misschien je probleem, ga gewoon met iemand die echt veel kennis heeft over RSen achter de PC zitten, zoek wat advertenties uit, bel ze op en ga gewoon erheen.

Pas dan kan je zien of de brommer daadwerkelijk goed is.

zo okt 15, 2006 11:13 pm
Profiel WWW
Bananen-Man_Tom
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Ja ik heb ook wel paar mensen in me lijst die veel van Rs'en weten en ook veel op dit forum zitten.
Maar het lijkt me niet verkeerd om ook gewoon te kijken wat nog meer mensen ervan denken, denk niet dat 1 of 2 personen alles weten over RS'en.

Dusja daarom zet ik het maar even neer in dit topic. Zowieso ga ik er wel heen als ik beetje overeen kan komen met de prijs.
Wat denk jij (jullie) van de prijs.. Zou 1200/1250 mooie prijs zijn?

zo okt 15, 2006 11:18 pm
Profiel
Röbke
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 60
Antwoord met een citaat
Bericht 
Die ziet er echt nog mooi uit!!! Kvind alleen de velgen er niet bij passen, maar dat
vind ik dan. Voor de rest zou ik zeggen, probeer de prijs een beetje te drukken,
en koop hem.... :^^:

No Faster Then Life!!

ma okt 16, 2006 10:52 am
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
HexSpammer
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Nou kijk tom..

Die advertentie die staat er... prijs: 1450 euro... waarom ga je dan in hemelsnaam daarheen met maar 1250?
Die prijs... dat is toch duidelijk 1450...

En het balletje wat afbreekt bij het uitgaan van de schuur... weet niet hoor... maar lijkt me nou niet echt geloofwaardig...

ma okt 16, 2006 2:54 pm
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 45 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende