Auteur |
Bericht |
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
 tuareg wind vs rally
hoi,
ik sta op het punt een tuareg wind te kopen, maar ik vroeg me af of er behalve de kuipen een groot verschil is met de rally want ik zou graag rally kuipen erop zetten daarna omdat ik die mooier vind.
grtz Thomas en bedankt
ma feb 26, 2007 10:47 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Röbke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 03, 2004 8:39 pm Berichten: 426 Afbeeldingen: 60 Woonplaats: Venlo
|
De freems, zijn vrijwel het zelfde zowel van de Wind, Parijs Dakar, en Rally.
alleen de opbouw is bij alle 3 anders, Natuurlijk is alles pas te maken. Maar als jij
een Rally zoekt, wrom wil je dan een Wind er voor opofferen????
Er staan er toch genoeg Rally's te koop op i-net?!
 en soms bijna voor niets, mja je moet wel wat kunnen sleutelen... 
_________________ Aixam Crossline "Sound Bitch" Sound Bitch Moderator; http://www.45tuners.nl/ No Faster Then Life!!
|
ma feb 26, 2007 11:36 pm |
Persoonlijk album
|
 |
*Thomas*
ApriliaForum Member
|
wel, ik merk ook dat er in NL hopen tuaregs te vinden, alleen in Belgie niet (meer)
ik ga dus ipv mijn rs een tuareg kopen omdat ik toch eens een leuke crosser
ik heb dus nu de kans een erg mooie tuareg wind te kopen, alleen had ik liever een rally gehad
ik ga niets opofferen, ik zou gewoon de kappen verkopen (liefhebbers genoeg lijkt me) en dan trachten een rally kappenset te vinden
maar ik heb van de eigenaar een paar mooie foto's gekregen en ik heb net jouw (GD) topic van je wind doorgelezen en foto's gekeken en ik moet zeggen, die winds zijn ook wel erg mooi :)
ik ga hem gewoon mooi opknappen denk ik, frame coaten, velgen stralen en anodiseren, nieuwe bandjes, achja, jullie zien het vanzelf wel :)
graag nog meer info over de tuaregs, ik begin ze namelijk wel erg hip te vinden, maar zou graag wat meer over de verschillen ed weten :)
ma feb 26, 2007 11:52 pm |
Persoonlijk album
|
 |
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
sja, ik heb alleen de rally, ik zou zeggen.. maak het jezelf niet lastig en koop gewoon een rally als je een rally wilt.. simpel zat toch..
ik bedoel, je bent verder nog niet bekent met de tuaregs en als je er dan een koop waar je weer kappen op wilt gaan monteren van een ander model terwijl je die kappen verder niet kent kan het lastig worden.. niet lullig bedoelt ofzo hoor maar dat lijkt me net zo makkelijk eigenlijk
verder zijn het ook erg leuke crossers, vooral omdat ze groter dan gemiddelt zijn
hoe je het ook doet, word vast wel wat 
ma feb 26, 2007 11:58 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Röbke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 03, 2004 8:39 pm Berichten: 426 Afbeeldingen: 60 Woonplaats: Venlo
|
Je hebt een PBtje.

_________________ Aixam Crossline "Sound Bitch" Sound Bitch Moderator; http://www.45tuners.nl/ No Faster Then Life!!
|
di feb 27, 2007 12:33 am |
Persoonlijk album
|
 |
*Thomas*
ApriliaForum Member
|
dit is em trouwens
Bijlagen:
DSC02243 bis.JPG [ 58.3 KiB | 2755 keer bekeken ]
di feb 27, 2007 12:39 am |
Persoonlijk album
|
 |
*Thomas*
ApriliaForum Member
|
nuja, ik ga donderdag kijken, testritje maken en hopelijk wat aan de prijs kunnen doen en hopelijk heb ik dan binnenkort een wind in me schuur staan :)
alle verdere info nog zeker welkom
edit:
kan iemand me btw zeggen of een tuareg enige kofferruimte heeft?
en ik zag dat sommige tuaregs 2 'tankdoppen' hebben en andere maar 1tje, waarom? of is dat ene voor de kvs ofzo?
en hoeveel liter gaat er ongeveer in de tank ?
owja, en de diameter van de velgen (21 en 17", kan dit?)
di feb 27, 2007 10:58 am |
Persoonlijk album
|
 |
*Thomas*
ApriliaForum Member
|
iemand 
di feb 27, 2007 6:45 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Röbke
ApriliaForum Member
|
thomasrs50 schreef: nuja, ik ga donderdag kijken, testritje maken en hopelijk wat aan de prijs kunnen doen en hopelijk heb ik dan binnenkort een wind in me schuur staan :) alle verdere info nog zeker welkom  edit: kan iemand me btw zeggen of een tuareg enige kofferruimte heeft? ""Kofferruimte?! Waarvoor?! je hebt wel wat ruimte maar niet veel!!"" en ik zag dat sommige tuaregs 2 'tankdoppen' hebben en andere maar 1tje, waarom? of is dat ene voor de kvs ofzo? ""Nee ze zijn allebij voor de benzine!"" """Koelvloeistof zit links op de beugel waar ook de koplamp aan zit."" en hoeveel liter gaat er ongeveer in de tank ? ""Deze weet ik niet zeker, ik dacht 15liter maar weet dit nog niet zeker"" owja, en de diameter van de velgen (21 en 17", kan dit?)
""Ook dit hou je van mijn te goed ik kijk morgen wel ff naar de diamtr.""

|
di feb 27, 2007 6:51 pm |
Persoonlijk album
|
 |
*Thomas*
ApriliaForum Member
|
thx :)
wat vinden jullie btw van hoe hij eruit ziet op foto? en wat is ie volgens jullie nog waard?
di feb 27, 2007 10:14 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Röbke
ApriliaForum Member
|
Wat is de vraagprijs????
Zoals die daar staat denk ik tegen de 200,- a 300,- €.
Maar dat is alleen een ruige schatting. Ik zie er maar weinig van, dan zou ik meer
moeten zien van de brommer.
|
do maart 01, 2007 12:19 am |
Persoonlijk album
|
 |
*Thomas*
ApriliaForum Member
|
hij ZEGT dat ie em 400 heeft betaald en dan de remblokken heeft vervangen en het zadel opnieuw bekleed (dus ong. 50€ kosten), nu wil die der nog 350 voor, maar denk dat ik maar voet bij stuk hou en probeer om hem voor 300 mee te krijgen
do maart 01, 2007 8:17 am |
Persoonlijk album
|
 |
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
zijn die krengen zo goekoop?!?!?!??!?!
damn :S
ik ga der ook eentje zoeke 
do maart 01, 2007 4:29 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Röbke
ApriliaForum Member
|
OW ja, de velgen grote: Voor 1.5 x 21 Achter 1.6 x 18.
p.s. stuur mijn de foto in ware grote a.u.b.
|
do maart 01, 2007 6:26 pm |
Persoonlijk album
|
 |
*Thomas*
ApriliaForum Member
|
deze is alvast afgekeurd door me
kappen waren gebroken, frame doorgeroest, slag in velgen etc etc
op naar de volgende :)