Auteur |
Bericht |
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
jhonyke schreef: hoe bedoel je met een nintendo ontgrenzen ?? en geld dat nu voor een nieuw model of niet ?? welke kappeset zou ik dan gebruiken ??
Idd, er zit geen AM6 blok op maar een Piaggio/Derbi blok! Dus geen injectie (ditech). Weet verder ook niet of er iets aan die ontsteking te veranderen valt met computer, nog niet van gehoord dat ie daar begrenst is.
Welke kappenset? Ik bedoel dus dat de achterkant + tank van Derbi is, en die kappen zijn flexibeler. Er zit een kappenset op, dus waarom andere?
Dat speciale materiaal van de kappen, Nylon is waarschijnlijk ook de reden dat de verf er niet goed op hecht...
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
wo maart 28, 2007 9:21 pm |
Persoonlijk album
|
 |
jhonyke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 24, 2007 9:19 pm Berichten: 201 Woonplaats: ekeren
|
zou je er zo gwn een andere paintjob op/over kunne spuite ??
_________________ het enigste dat me van de meisjes kan houden is een aprillia
-typfouten voorbehouden-
|
wo maart 28, 2007 9:24 pm |
|
 |
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
jhonyke schreef: zou je er zo gwn een andere paintjob op/over kunne spuite ??
Weet niet, geen ervaring mee, je zult er dus in ieder geval rekening mee moeten houden dat de verf goed hecht...
|
wo maart 28, 2007 9:25 pm |
Persoonlijk album
|
 |
jhonyke
ApriliaForum Member
|
eerst een goede grondlaag dus  leuk veel geld kwijt
en ik weet eig ook totaal niet hoeveel ruimte ik daarin heb
ik weet wel dat je 2 voorziene ruimtes hebt.
maar onder de kappen heb je daar nog ruimte om eve,tueel een par speakers in kwijt te raken??
en tesnoods nog een extra baterij en een versterker.
op kan ik die plannen al begraven ?? 
-typfouten voorbehouden-
|
wo maart 28, 2007 9:40 pm |
|
 |
Nightmare5
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 02, 2006 1:05 pm Berichten: 596 Woonplaats: Opmeer
|
Die plannen kan je al begraven... tenzij je echt alles zelf compact wil knutsellen met mini speakers  en het is geen scoot 
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
wo maart 28, 2007 10:15 pm |
|
 |
sybrand
ApriliaForum Member
|
[quote="Nightmare5"]AM6 di-tech lmao wat heeft die brommer boer bij jou in de buurt wel niet gesnoven ?
Uitlaatgas van een nieuwe malaguti (is am6), die aap zei dat die shit injectie heeft. Die openzetten zou een hogere top geven.
oh ja en als je wil weten hoe je een eurobegrenzer moet monteren, moet je op hun website kijken: http://www.begrenzer.nl/products.html
Als je zo'n ding bestelt voor een rs zeggen zij wel waar je em kunt verstoppen (kan bijna overal). Hij werkt niet met kortsluiting op ontsteking en dat zorgt ervoor dat je blok heel blijft.
sry als ik een beetje foute info had verzamelt, dat ligt aan m'n snuivende brommerhoer eh boer 
_________________ MH RX repairs in halfvolle gang
|
vr maart 30, 2007 12:12 am |
|
 |
jhonyke
ApriliaForum Member
|
Citaat: slechte remschijven, ze hadden beter echte wave discs gebruikt ipv die namaak spullen die er nu op staan slechte banden - die zou ik meteen vervangen door pilot sporty's slechte ketting
en welke raden jullie dan aan ??
-remschijven?
-ketting?
-typfouten voorbehouden-
|
vr maart 30, 2007 4:09 pm |
|
 |
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
als je remschijven door andere gaat vervangen ben je 200€ armer op zijn minst
vr maart 30, 2007 4:28 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Nightmare5
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 02, 2006 1:05 pm Berichten: 596 Woonplaats: Opmeer
|
koop je een metrakit schijf (kost geloof ik €60,- achter & €70,- voor) bij speed-parts.
Citaat: Vergeleken met andere begrenzers heeft deze begrenzer geen poolgerichtheid (zeg maar geen + en -), waardoor de Euro-begrenzer de enige is die geen kortsluiting kan maken op je ontsteking. Begrenzers gebouwd met elco condensatoren zoals de Morse code, Creco en Pinasco-afstandbediening kunnen bij langdurig gebruik je ontsteking beschadigen. Bij de Euro-begrenzer is dit dus niet mogelijk!!! Verder heeft heb je voor deze begrenzer geen accu nodig, zodat de Euro-begrenzer ook op schakels werkt die geen accu hebben. werkt dus wel op je ontsteking maar is gewoon aangepast vond het al een mooi verhaal.. begrenzen zonder iets met je onsteking of prop Voor de rest: Citaat: DRAKON 50 - NAKED Single cylinder 50 cc engine 40.3x39 mm bore x stroke 12:1 compression ratio Dell'Orto PHBN16 carburettor Electronic ignition 6 speed foot shifted gearbox Reed valve intake in the crankcase position
zit een 16mm carb op van Dell'orto dus kan geen injectie zijn..
kijk anders zelf maar:
http://www.malaguti.com/modelli/view.php?mdl_pk=43
edit: links naar die metrakit schijven:
achter: http://www.speed-parts.nl/product_info. ... ts_id=1746
voor: http://www.speed-parts.nl/product_info. ... ts_id=1729
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
vr maart 30, 2007 11:05 pm |
|
 |
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
Ik haal met de nieuwste RS50 de 91 met Gianelli uitlaat en 11-53 vertanding, maar dat is wel erg kort.. Met 13-53 vertanding is de 110/115 wel te doen 
|
vr maart 30, 2007 11:57 pm |
|
 |
thom_
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 03, 2007 9:58 pm Berichten: 124 Woonplaats: Den Helder
|
RS '05 prop d'r uit, zijtakkie er af  en tandwiel 12 haal ik met windje mee de 95/100 digitaal 
|
za apr 07, 2007 5:51 pm |
|
 |
BuxirS
ApriliaForum Member
|
thom_ schreef: RS '05 prop d'r uit, zijtakkie er af  en tandwiel 12 haal ik met windje mee de 95/100 digitaal 
Jij hebt toch my06?
En dan wil ik wel eens weten hoeveel dat zijtakkie doet want ik doe met tandwiel 13 maar net over de 80... (87 hoogst gehaald) en met 11 net over de 70-75...
|
za apr 07, 2007 8:59 pm |
Persoonlijk album
|
 |
thom_
ApriliaForum Member
|
afgelopen zaterdag bij de jager gebracht voor 1000km beurt/ propd'ruit en zijtakje er helemaal af.
tandwieltje 12 gaat rond de 95  en trekt echt geweldig, vanaf de 6,5k ... !!!
scheelt dus een hoop en zeker aan te raden, ook is het mogelijk om zo'n los 'voorbochtje' van je uitlaat waar dat zijtakje aan zit bij te bestellen. mocht je hem weer standaard willen maken... 
|
zo apr 08, 2007 10:51 pm |
|
 |
BuxirS
ApriliaForum Member
|
Zou dus wel betekenen dat jou standaard uitlaat bijna even snel is als de Gia van StresKip...
Nouja, alst zo'n aanrader is moet ik mss maar eens ff expirimenteren met een 2e voorbocht... 
|
ma apr 09, 2007 10:26 pm |
Persoonlijk album
|
 |
thom_
ApriliaForum Member
|
daar komt het wel op neer ja !, maar ik weet niet hoeveel dat tandwieltje uitmaakt..., denk ook nog wel wat..., maar heb jij dan geen moeite met wegrijden, met een tandwieltje 13?
|
di apr 10, 2007 2:43 pm |
|
 |
|