Auteur |
Bericht |
Lucas
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 11, 2004 1:59 pm Berichten: 1467 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: 's-Graveland
|
 www.scooterbanden.com?
Hallo,
Ik heb 10-6-07 op www.scooterbanden.com een band besteld. Ik kreeg meteen zon automatisch mailtje van daar en daar geld overmaken zo als gewoonlijk bij een internet shop. Ik gelijk overgemaakt maar nu al meer als een week niets van gehoord. Geen bevestiging, geen band niets. Heb ze al een mailtje gestuurd maar hier word niet op gereageerd. Zijn er mensen die ervaring hebben met deze site en heeft iemand een adresje van deze mensen.
Waar ik het geld over naar moest maken:
x bedrag t.n.v pd internet service te nijmegen.
Alvast bedankt, Lucas
|
di jun 19, 2007 8:07 pm |
|
 |
GiGi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 19, 2006 7:34 pm Berichten: 324 Woonplaats: Luyksgestel
|
 Re: www.scooterbanden.com?
MasterSword schreef: Hallo, Ik heb 10-6-07 op www.scooterbanden.com een band besteld. Ik kreeg meteen zon automatisch mailtje van daar en daar geld overmaken zo als gewoonlijk bij een internet shop. Ik gelijk overgemaakt maar nu al meer als een week niets van gehoord. Geen bevestiging, geen band niets. Heb ze al een mailtje gestuurd maar hier word niet op gereageerd. Zijn er mensen die ervaring hebben met deze site en heeft iemand een adresje van deze mensen. Waar ik het geld over naar moest maken: x bedrag t.n.v pd internet service te nijmegen. Alvast bedankt, Lucas
Ik heb er geen ervaring mee, maar de lay-out zag er vrij onprofessioneel uit. Vervolgens blijke ze wel weer verstand te hebbe van bande maten enz. dus het zal wel goed zijn..gewoon even afwachte, of belle al heb je het tel-nummer 
_________________ Stratumseind, Stadshuisplein het kampioensschap zal weer in het zuiden zijn!!
|
di jun 19, 2007 8:34 pm |
|
 |
Lucas
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 11, 2004 1:59 pm Berichten: 1467 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: 's-Graveland
|
heb geen telefoon nummer ook
_________________ Peter ze R6 is hip! 50cc Schakel record;....Reactie.......Top Snelheid....Eindtijd ................................................................. 0.03............93.0.................8.459
|
di jun 19, 2007 8:37 pm |
|
 |
GiGi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 19, 2006 7:34 pm Berichten: 324 Woonplaats: Luyksgestel
|
Ik denk da bijna zeker (99%) da je met een oplichter te doen hebt..
Bij de telefoongids vindt hij er niks over...Wat ik al zei: De lay-out is zeer onprofesioneel...Heb de bron nagekeke...ook niks..Dusja..
_________________ Stratumseind, Stadshuisplein het kampioensschap zal weer in het zuiden zijn!!
|
di jun 19, 2007 9:34 pm |
|
 |
Trinity
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 02, 2007 3:46 pm Berichten: 193 Woonplaats: Castricum
|
Site ziet er inderdaad heel onprofessioneel uit, maar ik zou het gewoon afwachten. Ik heb eens een set banden besteld bij easyparts. Nou iedereen kent die site wel, alleen ik heb een maand moeten wachten. Hierna ontving ik een mailtje dat de banden van Michelin niet meer leverbaar waren en heb ik mijn geld terugontvangen. Ik zou nog even afwachten, echter als er een adres bij staat zou ik langs gaan en nu meteen een afbeelding maken van de overmaking zodat je dat als bewijs hebt.
Succes 
_________________ De mensen die zeggen hun brommer 100% onder controle te hebben, dat zijn van die sukkels die niet hard genoeg rijden.
|
di jun 19, 2007 9:55 pm |
|
 |
Tjerk
Administrator
Geregistreerd: ma sep 18, 2006 5:50 pm Berichten: 886 Woonplaats: Hardegarijp
|
Je hebt pb met daar in gegevens van de waarschijnlijke eigenaar van die website.
_________________ De aanwezige spelfouten in de bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
|
di jun 19, 2007 10:23 pm |
|
 |
Trinity
ApriliaForum Member
|
Hoe weet jij die nou weer 
_________________ De mensen die zeggen hun brommer 100% onder controle te hebben, dat zijn van die sukkels die niet hard genoeg rijden.
|
di jun 19, 2007 10:24 pm |
|
 |
Tjerk
Administrator
Geregistreerd: ma sep 18, 2006 5:50 pm Berichten: 886 Woonplaats: Hardegarijp
|
Ja je moet niet alles vertellen 
_________________ De aanwezige spelfouten in de bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
|
di jun 19, 2007 10:24 pm |
|
 |
Trinity
ApriliaForum Member
|
Haha, nee oke dan is het goed 
|
di jun 19, 2007 10:26 pm |
|
 |
Eliminator
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 06, 2005 12:12 pm Berichten: 592 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Zaandam
|
misschien via de kvk daar kan je alle winkels/internetshops vinden
_________________ Wie niet sleutelt, Wie niet wint
www.club-racing.nl
|
wo jun 20, 2007 9:48 am |
Persoonlijk album
|
 |
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
hij bied ook gewoon banden aan op marktplaats en speurders.. en op het motorforum zijn er wel goeie reacties op
is echt geen oplichter hoor 
wo jun 20, 2007 10:23 am |
Persoonlijk album
|
 |
Lucas
ApriliaForum Member
|
Bedankt voor de gegevens, iemand had ze ook al op scooterforum gepost, maar dat terzijde. Ik wacht het nog even af en zal ze vrijdag als ik vrij ben even bellen hoe het zit. Alvast bedankt!
_________________ Peter ze R6 is hip! 50cc Schakel record;....Reactie.......Top Snelheid....Eindtijd ................................................................. 0.03............93.0.................8.459
|
wo jun 20, 2007 8:02 pm |
|
 |
Lucas
ApriliaForum Member
|
heb de band binnen :) de man van de post zei dat er iets bij hun fout was gegaan. www.scooterbanden.com zijn dus geen oplichters!
van mij mag dit topic dicht.
|
do jun 21, 2007 5:23 pm |
|
 |
Stevige Pupke!!
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 13, 2005 8:24 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Kesteren!!
|
oké!!
Close!
_________________ RPP Appie Manston Sprinter...
en inmiddels lid van de RPP-knockploeg
|
do jun 21, 2007 5:26 pm |
Persoonlijk album
|
 |
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
niks moeilijks aan, waarschijnlijk gewoon de gegevens uit de whois database. (eigenaar van de domeinnaam) en zoiets is gewoon publiekelijk beschikbaar. Is soms nog wel eens handig als je ergens achter wil komen. (ja zo kan je ook mijn adres vinden haha)
|
vr jun 22, 2007 10:25 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|