Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
nou dat de blauwe (-) draden aan de rechterkant in jouw draadboom geen goede verbinding maken met de massa. Je kan eens proberen om de blauwe draad via een extra draadje naar de - van de accu te leggen. Alleen even om te testen. Let er wel op dat je alleen de blauwe draad pakt anders kost het je een zekering.
Wat je ook nog kan proberen is de knipperlichten van links op rechts zetten en rechts op links. Zo weet je of het in de knipperlichten of in de draadboom zit.
Branden beide lampjes aan de rechterkant even fel als ze aanstaan? Heb je de spanning gemeten op je accu, misschien is die wat aan de lage kant?
Geregistreerd: za dec 01, 2007 10:52 pm Berichten: 407 Woonplaats: Dalfsen
ik heb even alles eprobeerd wat je zei... maar nu branden alle 4 mijn knipperlichten dus denk tog echt dat het me relais is? moet alleen nog even mijn spanning van de accu door meten...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum