Auteur |
Bericht |
Extremâh StraatVechtâh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 19, 2007 1:13 am Berichten: 421 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Scheveningen
|
af1special schreef: kom op helly, stuur hem dan in een keer een pm. maar doe het niet in iemands anders advertentie!!
PRECIES
@extreme straatvechter: aan een standaart krukas heb ik niets, dus het gaat over
tjha dan houd ut op he 
_________________ D.I.Y. ALL THE WAY
|
za jan 19, 2008 5:31 pm |
Persoonlijk album
|
 |
helly
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 16, 2007 2:14 pm Berichten: 193 Woonplaats: Den Haag/Vooburg
|
af1special schreef: kom op helly, stuur hem dan in een keer een pm. maar doe het niet in iemands anders advertentie!!
@extreme straatvechter: aan een standaart krukas heb ik niets, dus het gaat over
Mensen reageren zovaak bij elkaar in te koop topics. ik zeg er toch ook niks over als iemand dat bij mij doet. Mark heeft cilinder nodig. straatvechter wil hem niet los verkopen dus zeg ik dat ik er nog wel 1tje voor hem heb liggen. niks alsof ik hier ook een am6 blok aanbied voor 100 euro minder ofzo?
trouwens wat is je richtprijs voor het blok ES?
_________________ Veel Aprilia RS 50 OM onderdelen te koop!
|
zo jan 20, 2008 1:36 am |
|
 |
Extremâh StraatVechtâh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 19, 2007 1:13 am Berichten: 421 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Scheveningen
|
 Re: AM6 te koop
Extremâh StraatVechtâh schreef: ik heb hier nog een AM6 in onderdelen liggen vraagprijs €200 voor alles
|
zo jan 20, 2008 4:55 pm |
Persoonlijk album
|
 |
helly
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 16, 2007 2:14 pm Berichten: 193 Woonplaats: Den Haag/Vooburg
|
200 euro betaal je voor een in elkaar zittende complete blok die onder een rijdende brommer vandaag komt. soms zelfs gereviseerd. zonder setup dan. bij jouw zit er een orginele cilinder bij. maar hij ligt helemaal uit elkaar. weet je zeker dat ie compleet is?
|
zo jan 20, 2008 6:23 pm |
|
 |
Extremâh StraatVechtâh
ApriliaForum Member
|
hij ligt niet helemaal uitelkaar
alleen de koppeling en cilinder/zuiger zijn er vanaf
|
zo jan 20, 2008 6:34 pm |
Persoonlijk album
|
 |
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
helly schreef: 200 euro betaal je voor een in elkaar zittende complete blok die onder een rijdende brommer vandaag komt. soms zelfs gereviseerd. zonder setup dan. bij jouw zit er een orginele cilinder bij. maar hij ligt helemaal uit elkaar. weet je zeker dat ie compleet is?
ontopic !
ik heb een tijdje geleden voor minder een warning gekregen, een beetje minder arrogant, zowel hier als in je pb's zou niet ongepast zijn
zo jan 20, 2008 6:42 pm |
Persoonlijk album
|
 |
helly
ApriliaForum Member
|
dat ik iets niet van je wil kopen thomas betekent niet dat ik dan arrogant ben. hoor van andere dat jij iets zegt over je spullen die je verkoopt en dan als ze interesse krijgen je terugkrabbelt.
en dat was ontopic  ik wil best die am6 kopen maar niet voor 200 euro in de staat dat ie is. dus als jij nou ontopic gaat 
|
ma jan 21, 2008 8:37 pm |
|
 |
Extremâh StraatVechtâh
ApriliaForum Member
|
ik wil ook best ut blok voor je in elkaar zetten hoor
is geen probleem
als jij daar happy van wordt
|
ma jan 21, 2008 8:41 pm |
Persoonlijk album
|
 |
helly
ApriliaForum Member
|
heb je toevallig nog een brommer waar je hem onder kan zetten nadat je hem in elkaar heb gezet? om te kijken of alles nog goed werkt?
|
ma jan 21, 2008 8:43 pm |
|
 |
Extremâh StraatVechtâh
ApriliaForum Member
|
nee man heb mun frame alles al verkocht
ken um wel voor je starten dan
|
ma jan 21, 2008 8:46 pm |
Persoonlijk album
|
 |
jig$aw
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 04, 2008 10:57 pm Berichten: 24 Woonplaats: Zevenhoven
|
verkoop je ook in onderdelen ik heb wel interesse in het koppelings huis exclusief koppelings platen, en exclusief beschadigingen waar de koppelings platen in vast grijpen anders heb ik weer het probleem dat ie niet in ze 1 komt mail aub even naar fun-gamer_Erik@hotmail.com thx 
|
vr jun 20, 2008 10:13 am |
|
 |
No fear
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 02, 2007 10:45 pm Berichten: 2269 Woonplaats: China
|
Dit topic is bijna een half jaar oud 
_________________ Power is useless without control!
|
vr jun 20, 2008 11:08 am |
|
 |
Extremâh StraatVechtâh
ApriliaForum Member
|
No_fear schreef: Dit topic is bijna een half jaar oud 
jah en dan maakt dat uit dan ik heb ut blok toevallig nog wel dus.....
@jig$aw
je mag ut hele blok nemen bied maar een bedrag denk dat we er wel uit komen tog
|
ma jun 23, 2008 6:56 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Extremâh StraatVechtâh
ApriliaForum Member
|
mensen ik heb um nog steeds -ligt helemaal uitelkaar -alles kompleet
goed om aan te werken als je bijvoorbeeld een sprintblok wil maken. ik doe er niks meer mee. lijkt ut je wat bied maar wat.
of heeft niemand wat aan een xtra blok
|
za nov 22, 2008 9:52 pm |
Persoonlijk album
|
 |
BKD
ApriliaForum Member
|
wat is je richtprijs van het totaal plaatje??
_________________ BKD 70cc sprinter
|
zo nov 23, 2008 6:06 pm |
|
 |
|