HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu vr mei 02, 2025 12:05 am

Antwoord op onderwerp  [ 87 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 snelheids-grens in beslag name? 
Auteur Bericht
Daan88
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 7
Antwoord met een citaat
Bericht 
af1_jongetjuh schreef:
go europese wet go :thumright: :thumleft: .
weg met die nl wetten :boxing: .
wie weet trouwes wat 45 km te snel kost???

Overschrijding van maximum constructiesnelheid van 45 km/u (van toepassing voor bromfietsen)
t/m 10 km/u - € 30,-
11 t/m 15 km/u - € 45,-
16 t/m 20 km/u - € 70,-
21 t/m 25 km/u - € 95,-
26 t/m 30 km/u - € 125,-
meer dan 30 km/h - Officier van Justitie bepaald verdere maatregelen

ma jul 18, 2005 12:11 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
Eamonn
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
af1_jongetjuh schreef:
wie weet trouwes wat 45 km te snel kost???

beemsterkaas schreef:
Overschrijding van maximum constructiesnelheid van 45 km/u (van toepassing voor bromfietsen)
t/m 10 km/u - € 30,-
11 t/m 15 km/u - € 45,-
16 t/m 20 km/u - € 70,-
21 t/m 25 km/u - € 95,-
26 t/m 30 km/u - € 125,-
meer dan 30 km/h - Officier van Justitie bepaald verdere maatregelen

damn...thats gotta hurt :<>:

ma jul 18, 2005 12:13 pm
Profiel WWW
cebess
Administrator

Afbeeldingen: 33
Antwoord met een citaat
Bericht 
standaard schikking van 31 t/m 35 km/h is 205 euro (weet ik toevallig)

ma jul 18, 2005 10:37 pm
RS Rens
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 1
Antwoord met een citaat
Bericht 
cebess schreef:

hmm, weet je dan ook wat de standaard schikking van ong. 60 km/h te hard is?
zo hard reed mijn brommer te hard, maar niet met mij derop O:-)

Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition

di jul 19, 2005 12:44 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
TroyRS
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
peteRS schreef:
etx-power schreef:
Citaat:
Nederland is gewoon echt raar....Ik had 2kw in z'n 3e versnelling en die wout gaf em alleen een bekeuring....

dat klopt voor geen bal. zo te zien heb jij een rs. en die heeft een zesbak. en het vermogen moet gemeten worden in de hoogste versnelling, de rest zijn optrekversnellingen alst ware. dus als ie in zn 3 2 kw had kan dat wel kloppen. maar als je in zn 6 0.6 kW of iets dergelijks had, geld dat. niet wat in zn derde gemeten is. dus als ze tot zn 3 zijn gegaan en jou op dat vermogen bekeurt hebben, ben je eigelijk wel flink genaaid. ;)

Waar haal jij dat vandaan?? Ze kijken gewoon tot hoever de wijzer kan komen, ook al is het maar een fractie van een seconde, daar geven ze een boete voor. Drm schakelen ze vaak meteen 2 versnellingen terug, dan schiet de wijzer heel ff ver omhoog. Dus ik snap niet waar je het vandaan haalt.

En zover ik de regel ken: na de 2e keer meer dan 2kw wordt ie in beslag genomen. Dus je mag de eerste x nog 2kw hebben, maar als je daarna nog een x meer dan 2 hebt wordt ie in beslag genomen.

Hmm vriend met een tzr is 2x gepakt met 2kw...Hij heeft em nog steeds en kreeg geen gezeik te horen eigelijk..Wat ik wel fucking vreemd vind is dat alle juten zeggen dat je die kw's net zo goed in km's kan omrekenen terwijl ik in de 3 al 2kw had...dan rijd ik net ehm 45/50? Wasa toch??Pikhoofden dat et zijn..Volgens hum moest ik terug naar de lagere school als ik niet snapte dat je dat om kon rekenen... :!: Naja ik weet wie gelijkt heeft O:-) ;)

di jul 19, 2005 2:59 pm
Profiel
TroyRS
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
RS Rens schreef:
cebess schreef:

45 euri toch?

di jul 19, 2005 3:00 pm
Profiel
RS Rens
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 1
Antwoord met een citaat
Bericht 
TroyRS schreef:
RS Rens schreef:
cebess schreef:

45 euri toch?

euh je mag 30 rijden in de bebouwde kom, en dan is 90 km/h, zijn der 60 te hard :^^: dus wel iets meer als 45 e..
iemand id?

Citaat:
peteRS schreef:
etx-power schreef:
Quote:

Nederland is gewoon echt raar....Ik had 2kw in z'n 3e versnelling en die wout gaf em alleen een bekeuring....

dat klopt voor geen bal. zo te zien heb jij een rs. en die heeft een zesbak. en het vermogen moet gemeten worden in de hoogste versnelling, de rest zijn optrekversnellingen alst ware. dus als ie in zn 3 2 kw had kan dat wel kloppen. maar als je in zn 6 0.6 kW of iets dergelijks had, geld dat. niet wat in zn derde gemeten is. dus als ze tot zn 3 zijn gegaan en jou op dat vermogen bekeurt hebben, ben je eigelijk wel flink genaaid.

Waar haal jij dat vandaan?? Ze kijken gewoon tot hoever de wijzer kan komen, ook al is het maar een fractie van een seconde, daar geven ze een boete voor. Drm schakelen ze vaak meteen 2 versnellingen terug, dan schiet de wijzer heel ff ver omhoog. Dus ik snap niet waar je het vandaan haalt.

En zover ik de regel ken: na de 2e keer meer dan 2kw wordt ie in beslag genomen. Dus je mag de eerste x nog 2kw hebben, maar als je daarna nog een x meer dan 2 hebt wordt ie in beslag genomen.

Hmm vriend met een tzr is 2x gepakt met 2kw...Hij heeft em nog steeds en kreeg geen gezeik te horen eigelijk..Wat ik wel fucking vreemd vind is dat alle juten zeggen dat je die kw's net zo goed in km's kan omrekenen terwijl ik in de 3 al 2kw had...dan rijd ik net ehm 45/50? Wasa toch??Pikhoofden dat et zijn..Volgens hum moest ik terug naar de lagere school als ik niet snapte dat je dat om kon rekenen... Naja ik weet wie gelijkt heeft

Hier in brabant ben je em de 2de keer met 2 kw kwijt....

Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition

di jul 19, 2005 4:07 pm
peteRS
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 95
Antwoord met een citaat
Bericht 
TroyRS schreef:
peteRS schreef:
etx-power schreef:
Citaat:

dat klopt voor geen bal. zo te zien heb jij een rs. en die heeft een zesbak. en het vermogen moet gemeten worden in de hoogste versnelling, de rest zijn optrekversnellingen alst ware. dus als ie in zn 3 2 kw had kan dat wel kloppen. maar als je in zn 6 0.6 kW of iets dergelijks had, geld dat. niet wat in zn derde gemeten is. dus als ze tot zn 3 zijn gegaan en jou op dat vermogen bekeurt hebben, ben je eigelijk wel flink genaaid. ;)

Hmm vriend met een tzr is 2x gepakt met 2kw...Hij heeft em nog steeds en kreeg geen gezeik te horen eigelijk..Wat ik wel fucking vreemd vind is dat alle juten zeggen dat je die kw's net zo goed in km's kan omrekenen terwijl ik in de 3 al 2kw had...dan rijd ik net ehm 45/50? Wasa toch??Pikhoofden dat et zijn..Volgens hum moest ik terug naar de lagere school als ik niet snapte dat je dat om kon rekenen... :!: Naja ik weet wie gelijkt heeft O:-) ;)

Het verschilt per regio, politie kan ander beleid hebben op verschillende plaatsen.

En de politie heeft zo ongeveer gelijk. Je maximaal gehaalde kw's op rollerbank en die omgerekend naar km per uur komt aardig in de buurt van je werkelijke topsnelheid. Dus het gaat er niet om als je 2 kw in ze eerste versnelling hebt dat je in ze eerste versnelling ook 100 kan. Het zegt dat je topsnelheid rond de 100 ligt.

di jul 19, 2005 4:35 pm
TroyRS
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
En als je er nou korte vertanding ophebt? Ik blijf het een flutmethode vinden; meet dan gewoon topsnelheid

di jul 19, 2005 4:53 pm
Profiel
peteRS
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 95
Antwoord met een citaat
Bericht 
TroyRS schreef:
En als je er nou korte vertanding ophebt? Ik blijf het een flutmethode vinden; meet dan gewoon topsnelheid

Dan, als ik het schema zie, zouden veel mensen er veel slechter vanaf komen...

Kzag trouwens in de plaatselijke krant een klein artikeltje, dat een jongen van 17 een boete had gekregen omdat hij 2kw had, en bij herhaling zou zijn brommer worden ingenomen...[/i]

di jul 19, 2005 6:26 pm
TroyRS
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
hmm dan heb ik et toch wat relaxter blijkbaar....

di jul 19, 2005 7:07 pm
Profiel
Daan88
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 7
Antwoord met een citaat
Bericht 
ben aangehouden van de week, ze hadden me rijsnelheid gemeten met een laser-pistool ik reed gelukkig rustig op dat moment, maar zag ze niet ze stonden om een hoekje

dus heb alleen een bekeuring omdat ik 58 reed = 45 euro

mazzel gehad dus

di jul 19, 2005 9:49 pm
cebess
Administrator

Afbeeldingen: 33
Antwoord met een citaat
Bericht 
Mja 60 geijkte kilometers te hard wordt vast een leuk verhaal. Dikke kans dat je daarvoor moet voorkomen en je niet eens een schikking aangeboden krijgt.

wo jul 20, 2005 9:19 pm
Stijn S
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Klik op de onderstaande link en je krijgt alle regels te zien en de bekeuringen daarvoor :P

http://forum.scooterforum.net/forum/sho ... hp?t=44059

zo jul 24, 2005 3:40 pm
Profiel
Neles
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 12
Antwoord met een citaat
Bericht 
Eeen vriend van mij had een Honda Mb 125cc eronder gezet ging 130 slecht afgesteld en kleine carb. en reed nog zuiniger, was een 5 bak zei tegen de agent dat het een 3 bak was en hij mocht zelf schakelen, en de agent vroeg waarom zijn cilinder zo groot was toen zei die dat het extra koelwanden waren was vast een nieuweling ofzo :P lol

ma aug 14, 2006 7:58 pm
Antwoord op onderwerp   [ 87 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende