Auteur |
Bericht |
Jantjj
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 27, 2007 5:41 pm Berichten: 277 Woonplaats: Sint Maartensdijk
|
 Re: Chrizu's Aprilia RS 50 My08 Black/Red
Moet denk ik wel kunnen, rammelt denk ik wel een beetje. Kijk naar recrush zijn post, bij hem past er een dik hangslot in. Dus het past wel hoor 
|
za nov 22, 2008 6:53 pm |
|
 |
RS50-
ApriliaForum Member
|
Das een derbi, majah. Dankjulliewel jongens 
|
za nov 22, 2008 6:55 pm |
|
 |
Jantjj
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 27, 2007 5:41 pm Berichten: 277 Woonplaats: Sint Maartensdijk
|
Derbi GPR en Aprilia RS MY zijn gewoon hetzelfde hoor, op wat kapwerk na enzo. Dus zal er ook wel in een Aprilia ingaan 
|
za nov 22, 2008 7:01 pm |
|
 |
RS50-
ApriliaForum Member
|
HOOP het want dan ben ik erg blij 
|
za nov 22, 2008 7:05 pm |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 16, 2008 10:16 pm Berichten: 1478 Woonplaats: Amsterdam/Budapest
|
Denk er wel aan als je zo een lekker zwarte kettinslot onder je kont gaat douwen dat je dan ook slechtere balans krijgt en het kleine schade uiteindelijk veroorzaakt aan de binnenkant (als je dat wat boeit  ) met de slot zelf waar je de sleutel insteekt. Mijn brommer staat nu bij de schade-expert dus kan moeilijk nu een foto voor je maken. Maar zoals ze al zeggen is het vrij weinig. Op sommige foto's zie je de zadel zitten op het zitje, en precies zo groot is ook je gat, nou misschien ietsjes groter als je echt alles ruimte wilt benutten. Je oliebak zit ook onder je zadel dus let er wel op je dat niet gaat mollen. En tja ik neem gewoon mijn kettinslot mee in mijn rugtas. Niks zwaars aan.
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80 Black/Red 2008.
|
za nov 22, 2008 10:31 pm |
|
 |
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
chris2306 schreef: jaa oke maar dat denk je dat je te horen krijgt; de stand van zaken of hoeveel de schade totaal is? Voor dat laatste had ik in ieder geval genoeg aan me dealer..
@ kevin; Had je 305,- schade door die kras? Of kost een nieuwe kap zoveel? dat koste alleen al die rechter zijkap toen 
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
zo nov 23, 2008 3:30 pm |
Persoonlijk album
|
 |
chris2306
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 22, 2007 11:28 am Berichten: 129 Woonplaats: amsterdam
|
aprilia kevin schreef: dat koste alleen al die rechter zijkap toen  Oke dat is veel. Alleen een rechterkap bij mij (NM) kost 450,-! Is dat omdat het een poggiali schema heeft of omdat het gewoon een kap van een vorig model is?! Ohja Chris  , heb je trouwens al wat van je verzekering gehoord?
_________________ Ben ik even blij dat ik geen scooter rij
|
zo nov 23, 2008 5:56 pm |
|
 |
Jantjj
ApriliaForum Member
|
Denk dat die kappen niet meer gemaakt worden, dus er maar een bepaald aantal zijn ofzo
|
zo nov 23, 2008 6:28 pm |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 16, 2008 10:16 pm Berichten: 1478 Woonplaats: Amsterdam/Budapest
|
Ey Chris nog niks gehoord ga dinsdag bellen of er al info is. Donderdag was er nog niks bekend. Heeft toch niet veel nut nu met al dat sneeuw dat uit de hemel komt vallen  Wil namelijk niet nog een keer onderuit 
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80 Black/Red 2008.
|
zo nov 23, 2008 11:23 pm |
|
 |
chris2306
ApriliaForum Member
|
Nee idd, mocht ik me brommer dit jaar nog terug zien, dan houd ik wel ff een winterstop. Of op z'n minst gaan de meeste kappen eraf dan  Maar oke, de verzekering bellen is misschien wel een goed idee 
|
zo nov 23, 2008 11:41 pm |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
|
Update:
Rond 1 uur vanmiddag belde de schade-expert mij dat de verzekerings maatschappijen tot overeenkomst zijn gekomen over de ongeval. De tegenpartij is tot schuldige vernomen en de schade aan mijn brommer wordt compleet vergoed. De schade bedroeg gelukkig alleen kapschade ter waarde van 1350 EU. Helaas moet ik blijkbaar alsnog 250 EU eigen risico betalen. Maar dat kan ik terug regelen door alle schade op te noemen die naast mijn brommer bij het ongeval zijn bijgekomen: helm,jas,broek,handschoenen en schoenen. Kan ik het bedrag ermee terug winnen, want dat verhalen ze bij de tegenpartij terug. Brommer kan klaar zijn binnen een paar dagen als ze alle onderdelen op voorraad hebben. En anders kan het enkele weken duren, omdat alle onderdelen uit Italie moeten komen.
|
ma nov 24, 2008 3:19 pm |
|
 |
Jantjj
ApriliaForum Member
|
1350 euro kapschade !  Tering, wist niet dat die MY kappen zo duur waren, ik moet dus niet vallen 
|
ma nov 24, 2008 4:40 pm |
|
 |
chris2306
ApriliaForum Member
|
Zozo binnen anderhalve week alles geregeld  Goed dat je het allemaal vergoedt krijgt! Maar die eigen risico.. het is dus 1350 - 250 = 1100 wat je krijgt? Of was die 1350,- al inclusief eigen risico? Ik hoop in ieder geval voor je dat je onderdelen op voorraad zijn.. Anders kan je alsnog lang wachten voordat je weer kunt rijden 
|
ma nov 24, 2008 4:53 pm |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
|
Dat heeft de expert mij niet verteld. Volgens mij is het 1350 wat wordt uitbetaald en 250 dat ik er zelf bij moet leggen. Of ja jij kunt ook gelijk hebben, dat ik 250 daarvan zelf moet uitbetalen. Ik zie wel  Vind het wel apart dat ze dit een ALL-RISK verzekering durven te noemen aangezien je ZELF GEDEELTELIJK RISK loopt bij ieder gebeurtenis...verzekerings maatschappijen altijd zulke aasgieren geweest  En ja hopelijk kan ik weer binnekort rondrijden of tenminste geilen op mijn RSje als ie in de schuur staat en sneeuw fotos maken 
|
ma nov 24, 2008 5:02 pm |
|
 |
Schoutenrs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 14, 2007 6:24 pm Berichten: 1876 Woonplaats: Hoek van Holland
|
weet je waarom ze dat doen, zodat jij niet elke keer als je een paar krasjes hebt de verzekering inschakelt 
_________________ (\___/) ( ='.'= ) (")__(")
|
ma nov 24, 2008 5:11 pm |
|
 |
|