Auteur |
Bericht |
s1acker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
|
 Topic over "waar kan ik goedkope spullen halen?"
Je kent het wel, Je zou graag wd40 willen hebben, op internet betaal je er heel veel voor en ergens anders misschien niet! Dus ken jij spullen die ze in andere winkels veel goedkoper aanbieden, reply dan en laat je medeschakelrijder hiervan profijt hebben  alvast een begin Code: --WD40 kost 2.45 bij de action voor 200 ml --Tandwielen en allerlei smeringsmiddelen. www.schaafbromfietsen.nl -- -- -- -- -- -- --
Laatst bijgewerkt door s1acker op za jan 17, 2009 1:05 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
|
zo dec 28, 2008 10:51 pm |
|
 |
Haroldtzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 17, 2008 8:04 pm Berichten: 265 Woonplaats: roden
|
 Re: Topic over "waar kan ik goedkope spullen halen?"
wd40 Bij de Action Kost Daar net een drol 
_________________ Baby u can Role it, Close it, Light it up and Smoke it....
|
zo dec 28, 2008 11:39 pm |
|
 |
jasonNL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
|
vindt het wel een goed topic.  miss. topic titel ff aanpassen waar we bijv. ook kunnen zetten over webshop's over hun leveringen enzo. of het beetje goede winkels zijn. en vragen topic over bepaalde winkels. mijn vraag gelijk is apriliaparts.nl een goede site ?? want als ik er wat zoek kan nooit wat vinden. rare site vindt ik het en erg onduidelijk
|
zo dec 28, 2008 11:55 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Utrechtterror
ApriliaForum Member
|
Alles bij 1 winkel bestellen, kwaliteit voor kwantiteit.. Je kan beter een betrouwbare (web)shop hebben met goeie service, dan een of andere winkel met een lage prijs maar beroerde service en lay-outs.
_________________ Yamaha FZR600 Genesis
|
ma dec 29, 2008 1:59 am |
|
 |
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
|
ma dec 29, 2008 9:56 am |
Persoonlijk album
|
 |
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 28, 2007 9:40 pm Berichten: 2349 Woonplaats: Bij moeders
|
idd wd40 kost 2.45 bij de action voor 200 ml.. Verder kun je daar ook andere pruttel ook goedkoop halen zoals gereedschap. Maar meestal is dat ook pruttel. Maar soms kom je ook fijn spul tegen.
_________________ ast niet kan zoals et mut, dan mut et moar zoals et kan
|
ma dec 29, 2008 10:31 pm |
|
 |
s1acker
ApriliaForum Member
|
Utrechtterror schreef: Alles bij 1 winkel bestellen, kwaliteit voor kwantiteit.. Je kan beter een betrouwbare (web)shop hebben met goeie service, dan een of andere winkel met een lage prijs maar beroerde service en lay-outs. het gaat erom dat mensen liever 2 euro uitgeven voor een 'pen' dan 10 euro voor een pen, dat ook schrijf in die richting denk ik zon beetje .. 
ma dec 29, 2008 10:48 pm |
|
 |
janiler
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 24, 2007 10:40 pm Berichten: 471 Woonplaats: Brabant de gekste
|
groothandel betaalde voorbeeld 1 euro of 1,50 voro n busje maar dan moet je er gelijk 10 of meer afnemen is voordelig en wd40 is altijd handig
_________________ GAANK IS ALLES!!
|
ma dec 29, 2008 11:29 pm |
|
 |
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 11, 2008 5:48 pm Berichten: 1061 Woonplaats: Amsterdam
|
janiler schreef: groothandel betaalde voorbeeld 1 euro of 1,50 voro n busje maar dan moet je er gelijk 10 of meer afnemen is voordelig en wd40 is altijd handig tja, maar wd-40 gebruik je nou ook niet iedere dag. even ter vergelijking, er gaan op mn werk 200 bussen remreiniger doorheen op 20 busjes wd-40 
_________________ Enige spellingsfout gemaakt in de bovenstaande post is opzettelijk gemaakt en dient voor het vermaak van de lezer.
|
zo jan 04, 2009 6:11 pm |
|
 |
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Ik heb dr nog eentje waar je een redelijk goedkope startmotor voor AM6 blokkie kan kopen. Edit hem er zo in... Edit: Startmotoren voor AM6 zijn in de aanbieding bij http://www.Opvoeren.nl , kosten nu maar 50 euro voor t complete setje. Link: http://www.opvoeren.nl/shop/onderdelen_res.asp?Merk=Aprilia&Type=RS50%20<1998&Afk=rsoud&Srt=start&Srtn=Start%20Motor
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
zo jan 04, 2009 6:29 pm |
|
 |
Mitchell Classic
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 1:55 pm Berichten: 461 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Huizen
|
www.schaafbromfietsen.nl Zijn de tandwielen erg goedkoop! en de castrol TTS als ik me niet vergis
_________________ RS My07!!!
|
ma jan 05, 2009 6:38 pm |
|
 |
s1acker
ApriliaForum Member
|
iemand waar je goedkoop  ring/steeksleutelssetjes kan kopen? 
za jan 17, 2009 11:10 am |
|
 |
dx11
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 24, 2008 8:22 pm Berichten: 2316 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Marum
|
Mitchell Classic schreef: http://www.schaafbromfietsen.nl
Zijn de tandwielen erg goedkoop! en de castrol TTS als ik me niet vergis die is erg goedkoop in alle smeermidellen  ik weet niet of iemand het intresant vind, een of ik het hier moet planten, maar mischien is dit het kijken waard. http://josdijkman.nl/shop/index.php?act ... &catId=454
|
za jan 17, 2009 12:44 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|