
ontsteking te vroeg of te laat?
ik heb ong 4-500 km geleden mn blokje gereviseerd met een rito asje nieuwe kruk lagers (c3) nieuw zuigertje pakkingen en kruk keerringen.
het probleem is: mij powerband is nu 1500 toeren te kort eerst wa dat zo tot 11700 ong en nu houd ie gewoon veel te vroeg op. met als resultaat dat ik mijn topsnelheid kwijt ben, uiteraard trekt ie ook niet goed meer op en heb ik zon beetje een 4 bak met 2 overdrives:P (ik rij met 14-47)
topsnelheid was eerst precies 120 en nu nog maar 106, ik dacht dat mn ontsteking te laat stond dus eerder gezet met als resultaat een top van 100:(. is het dan zo simpel om te zeggen zet de ontsteking nog iets later als waar die stond(dus toen die 106 liep)?
is het dan zo simpel om te zeggen zet de ontsteking nog i
toen de brommer nog 120 liep zat ik daar met 11200 (dacht ik)
nu met 10000 ong op de 100.
graag hoor ik van jullie
