HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu di jun 24, 2025 10:12 pm

Antwoord op onderwerp  [ 1358 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 91  Volgende
 Chrizu's Aprilia RS 50 My08 Black/Red 
Auteur Bericht
[T][H][IJ][N]
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Chrizu's Aprilia RS 50 My08 Black/Red
waarvoor gaje na hongarije ?
chickie zoeke ? :Y: :P

wo feb 04, 2009 6:57 pm
Profiel
Chrizu-kun
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Chrizu-kun schreef:
Update:

Tankpadje erop geplakt. Ga van de week ff commandant kopen zodat de brommer goed opgepoetst kan worden en opgeslagen voor 5 maanden voordat k op ------>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>stage<<<<<<<<<<<<<---------- ga in Hongarije aankomende zondag.

Stage dus :P Mijn chickie neem ik mee :OO: Ga lekker stage lopen bij de MLSZ das zeg maar Hongaarse versie van de KNVB. :D:

wo feb 04, 2009 7:56 pm
Profiel
[T][H][IJ][N]
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
ok leuk ! , :thumleft:

wo feb 04, 2009 8:43 pm
Profiel
Chrizu-kun
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Update:

Heb vandaag mijn zwarte paddock opgehaald bij Motoport en gratis een opberg doek/deken gekregen t.w.v. 40EU! Ben er echt heel blij mee want nu kan ik mijn brommer normaal opstallen voor een langere periode! Bedankt Motoport! Heb hier nog geen fotos van kunnen maken aangezien ik het rete druk heb gehad met van alles regelen voor morgen omdat k ga vliegen naar Hongarije om voor 5 maanden stage te lopen. Misschien vervoer k mijn brommer er later ook heen als het eruit ziet dat ik er wat aan heb daaro. Dus voorlopig valt mijn topic ff stil tot de zomer richting het begin van Juli. Tenzij ik natuurlijk ondertussen pitstops kan maken thuis in NL om foto's enzo te maken. Brommer is goed schoongemaakt van alle troep, alle onderdelen zijn lekker ingevet, tank is goed gevuld, en me zus komt ieder weekend de brommer ff starten zodat ik niet de accu hoef los te halen en dergelijke. Anyways, tot de volgende keer! :OO: :{-):

za feb 07, 2009 10:57 pm
Profiel
arnemuiden-rs
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
succes daar :thumright:

zo feb 08, 2009 11:53 am
Profiel
af1-racer
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
ja, succes in hongarije :^^:
en het zal wel mooi zijn om later je rs ook te laten komen en er dan daar mee gaan rijden :{-):

auto wheelies geen gebrek als je met de koppeling speelt :^^:

zo feb 08, 2009 12:29 pm
Profiel
apriliablack2008
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
ik wil je rs anders wel ff n poosje lenen (A)

wo feb 18, 2009 7:05 pm
Profiel
Chrizu-kun
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
UUUUUUUUUPPPDAAAAATE!!!!!!!!!!!

Na een tijdje compleet afwezig te zijn van mijn topic vind ik dat het maar weer is tijd is om jullie allemaal ff een dikke update te geveuh!

Ten eerste, waar de fock ben ik geweest laatste anderhalve maand. Nja zoals ik al zei in de vorige posts doe ik momenteel mijn stage in Hongarije bij Het Hongaarse Voetbal Federatie en heb ik het nogal druk en zit ik daar zonder mijn gelieve RSje.

Mijn eerste nieuwtje. Ik had dus enkele weken geleden in Hongarije bij een motorwinkel genaamd de Powerbike een vette helm gekocht van het merk G-Mac met de modelnaam Liberty. ( http://www.moto-zone.bg/store/images/he ... LYTShi.jpg ) Het is een systeemhelm met opschuifbaar kaakstuk en ingebouwde zonnebril die je in en uit kan klappen. Ook zaten er hele vette luchthappers op die het hoofd goed koelden en uitwasbaar binnenstof. Ook was er al ruimte gemaakt voor een eventuele microfoon set die je aan je telefoon kan aansluiten. Ik had em daar gekocht voor zo een 50.000 Forint dat gelijkt staat aan zo een 150EU (iets minder zelfs). In Nederland kost die helm zo een goede 180-200 EU dus vond ik het wel waard om hem daar te kopen dan.

Zit ik de volgende dag te kijke naar me nieuwe supervette supercoole superhippe helm, zie ik dat een een 2 cm lange barst en het plastic zit aan de binnenkant van het kaakstuk. Ik bel die kerel terug en hij zegt ja ik vervang het wel voor je. Sgoed helm terug gebracht, volgende dag opgehaald, nieuwe plastic erin gezet. Zit ik de volgende avond weer die helm te bekijken. Kijk ik naar de onderkant van het kaakstuk naar de knop aan de voorkant, zie ik achter de knop het schuim zitten in de kaakstuk, en het schuim is helemaal door midden gebroken! Dus ik bellen, zegt ie: Jaaa ik zag al een kleine barst zitten maar zo erg is dat niet hoor... WTF? Is helemaal door midden gebroken man! Hetgene wat moet beschermen is helemaal nutteloos. Ik wil gewoon een nieuwe helm. Ja sorry dat kan ik niet voor je regelen. Dan wil ik mijn geld terug. Zegt ie: Ja is goed maar omdat jij van het plexiglas en de zonnebril dat plastic folie eraf heb gehaald moet ik daar een bedrag vanaf trekken. Vraag ik hoeveel? Zo een 9.000 Forint (30EU). JA DAAAG VRIEND! Ik wil al mijn geld terug! Zegt ie sorry. Zeg ik heel kalm tegen hem: Kerel begrijp mij niet verkeerd...maar ik wil mij NIET genaaid voelen op het moment >:) Pauseert hij voor een moment...kom hem maar brengen krijg je je geld TUUUTUUUTUUU. Bracht ik mijn helm terug, gaat ie eerst de hele helm voor 2 minuten inspecteren of hij een krasje kan vinden :S Wat een kerel man. Dikke oplichter. Naja tenminste al mijn geld terug en ga ik maar hier in NL dan maar meer geld uitgeven voor een helm die tenminste niet stuk is van alle kanten.

Ten tweede: Goed nieuws. Ik ga eindelijk beginnen met mijn motor rijbewijs :D Ik wordt van de zomer in juli 21 dus kan ik metteen rijden met zware motoren. Dus dat wordt weer lekker lessen nemen :D

Ten derde: Ik ben het weer vergeten kom er later wel op. Ik weet zeker dat ik nog iets te vertellen had maja. Tis weer leuk om ff in NL te zijn en rond te kunnen gassen. :{-):

zo maart 29, 2009 11:10 am
Profiel
Jantjj
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Dat van je op je 21ste zware motor rijden, klopt niet, je moet eerst 2 jaar je motor rijbewijs hebben voordat je op een zwaardere motor mag rijden geloof ik ;)

zo maart 29, 2009 12:52 pm
Profiel
Chrizu-kun
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Dat is alleen zo als je je motor rijbewijs hebt gehaald voor je 21ste. ;)

zo maart 29, 2009 1:12 pm
Profiel
arnemuiden-rs
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Jantjj schreef:
Dat van je op je 21ste zware motor rijden, klopt niet, je moet eerst 2 jaar je motor rijbewijs hebben voordat je op een zwaardere motor mag rijden geloof ik ;)

boven de 21 niet.

zo maart 29, 2009 1:13 pm
Profiel
Jeroenvs
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
als je je motor rijbewijs op je 18e haalt mag je vanaf je 20e een zware motor, en als je hem op je 21e haalt mag je gelijk een zware. ;) Maar mooie Rs, jammer dat er nu dan niet zoveel mee wordt gereden :P

zo maart 29, 2009 1:24 pm
Profiel
Chrizu-kun
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Update:

Zo heb vandaag maar is mijn voortandwiel 13 en achter tandwiel 52 en mijn nieuwe ketting opgehaald. Het heeft ff geduurd maja aangezien ik in het buitenland was had k niet echt tijd om het erop te zetten :D: Had ff gevraagd aan Scootercity of ze me zo in konden plannen dat ik op een bepaald tijd aankomen kakken en daaro ff wacht tot ze alles erop hebben gezet, want zo lang duurt t allemaal niet. Helaas kon dit niet en zou ik hem zowiezo 1 dag achter moeten laten. Helaas kan dit niet vanwege mijn vrij drukke schema aan ik twijfel heel erg dat ze me voor dinsdag kunne helpen aangezien ik dinsdag examen heb woensdag weer terug naar Hongarije vlieg. Dus heb ik gelukkig G70 kunnen vragen om samen die tandwieltjes en ketting erop te zetten en zullen we het doen aanstaande zondag aangezien hij dan toch nooit wat te doen heeft. Jeuj! \o/ :Y:

Heb ook vandaag naar een nieuwe helm gekeken maar ze hebben degene die ik wil nergens in het glans zwart met mondkapje. Het gaat om de volgende helm (Airoh TR1/TR2 Glans Zwart/Zwart Rood): http://www.robsacc.nl/UploadFile/big_Ai ... _514_1.jpg

Ik ben ook geweest kijken naar de Airoh Mathisse in de volgende kleuren:
http://www.motorsystem.it/ecomm2/listin ... double.jpg

Deze systeemhelm heeft ook een ingebouwde getint visier en kan ook zijn mondstuk verplaatsen. Helaas kan hier het mondstuk niet vanaf zoals bij de TR het geval is. Ik vind beide helmen supercool alleen kan ik nog niet helemaal kiezen aangezien de mathisse ook vrij mooi is maar ik ben bang dat die witte strepen gaan vloeken ook al staat dat vol met de letters RS RS RS RS :L: De TR vind ik op zich cooler maar ik lees wel dat hij een vrij dunne shell heeft en niet zoveel binnenvoering heeft. Kwa prijs zijn ze eve duur +-200EU. Helaas denk ik eigenlijk dat ik er maar mee ga wachten aangezien ik woensdag toch al terug vlieg en pas in Juni weer op de brommer stap. Misschien is er tot die tijd weer een nieuwe helm uit en heeft het meer nut om dan een vette helm te kaufen. Lijkt me ook leuk om jullie mening te horen hierover. Gewoon eerlijk zijn mag gerust, kan me geen drol boeie als je me smaakt walgelijk vind bijvoorbeeld. :D: Iemand een idee btw hoe snel ik ongeveer zal gaan met de nieuwe TWV? +- 110 neem ik aan? :{-):

do apr 02, 2009 11:47 pm
Profiel
Chrizu-kun
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Add-on:

Vraagje, ik heb net ff de stickers van me voortandwiel eraf gehaald. En ik zie andere gaatje met tapdraad erin zitten als op de foto van Josdijkman.nl voor de aprilia rs 50 met mijn blok. Dus daarom wil ik ff voor de zekerheid vragen of deze tandwiel er wel ff op past want anders moet ik ff snel handelen voor zondag. Alvast bedankt! Ik heb nu thuis liggen de 13 tands voortandwiel die op de volgende link onder de naam "voortandwiel 13tand MB/GPR/Senda"

http://www.scootexpress.nl/Webwinkel-Pr ... senda.html

Kijk het staat erop dat het op een GPR past dat hetzelfde blok heeft als de RS, maar hopelijk is dit niet het ouwe blok ofzo waar dees alleen op past. :((

vr apr 03, 2009 12:13 am
Profiel
Rickb
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Gpr en Aprilia is niet het zelfde blok.

vr apr 03, 2009 7:13 am
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1358 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 91  Volgende