Auteur |
Bericht |
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
dit veranderd toch mijn mening over oud model RSe
Die mono is echt super vet dik mooi gelukt samen met die dubbele uitlaat..
Ik stem voor een volgend project van jullie samen 
_________________ RPP Crew
Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition
|
za jan 07, 2006 2:20 am |
Persoonlijk album
|
 |
G-Force
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di okt 18, 2005 10:06 pm Berichten: 284 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Baarn
|
Strak ding
Die dubbele uitlaat, mono en koplamp zijn echt vet!
za jan 07, 2006 3:14 am |
Persoonlijk album
|
 |
Charley
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 12, 2005 12:23 pm Berichten: 129 Afbeeldingen: 10 Woonplaats: Amsterdam
|
Charlie kwijlt over zijn toetsenbord
_________________ af1, derbi GPR
|
za jan 07, 2006 11:51 am |
Persoonlijk album
|
 |
DeEnigeEchte
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 25, 2005 2:09 pm Berichten: 435 Woonplaats: Boven-Leeuwen
|
missy mayo schreef: DeEnigeEchte schreef: beetje kitscherig, niet helemaal mijn stijl...
maar iig wel heel netjes gedaan.. wat zijn de planne? rijde of verkopen? Houden :)
groot gelijk
die mono is idd geweldig..  zelf gemaakt??
*edit*
zie t al, srry
_________________ The artist formaly known as Thomas
|
za jan 07, 2006 1:54 pm |
|
 |
missy mayo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 14, 2005 1:39 pm Berichten: 127 Afbeeldingen: 24 Woonplaats: stramproy
|
dit was ut 2e project deze heeft jarno we ook gemaakt maar dies verkocht die had 125cc blok eronder en die van mij hebben we samen aan gewerkt [/quote]
Bijlagen:
rs jarno groene.jpg [ 55.4 KiB | 4893 keer bekeken ]
|
za jan 07, 2006 2:02 pm |
Persoonlijk album
|
 |
missy mayo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 14, 2005 1:39 pm Berichten: 127 Afbeeldingen: 24 Woonplaats: stramproy
|
Charley schreef: Charlie kwijlt over zijn toetsenbord
ahahha doe maar niet dan gaat ut kapot
greetz marjolein
|
za jan 07, 2006 2:04 pm |
Persoonlijk album
|
 |
missy mayo
ApriliaForum Member
|
DeEnigeEchte schreef: missy mayo schreef: DeEnigeEchte schreef: beetje kitscherig, niet helemaal mijn stijl...
maar iig wel heel netjes gedaan.. wat zijn de planne? rijde of verkopen? Houden :) groot gelijk die mono is idd geweldig..  zelf gemaakt?? *edit* zie t al, srry
nee zoals je waarschijnlijk al hebt gezien hhebben we deze gekocht :)
we hebben wel het frame moeten afzagen en versmallen maar dat was de moeite waard
greetz marjolein
|
za jan 07, 2006 2:05 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
ik vind de voorkap ruig 
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
za jan 07, 2006 2:11 pm |
|
 |
missy mayo
ApriliaForum Member
|
peteRS schreef: Dit zijn wat duidelijkere foto's, maar ik vind um zoo vet he!  Die mono, echt goed uitgevoerd allemaal. En ik zocht jouw topic om die voorkap aan iemand te laten zien, maar ik verwarde jou met iemand anders van dit topic
hoezow vind je ut zo mooi dan niet naapen he
greetz marjolein
|
za jan 07, 2006 6:15 pm |
Persoonlijk album
|
 |
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
missy mayo schreef: peteRS schreef: Dit zijn wat duidelijkere foto's, maar ik vind um zoo vet he!  Die mono, echt goed uitgevoerd allemaal. En ik zocht jouw topic om die voorkap aan iemand te laten zien, maar ik verwarde jou met iemand anders van dit topichoezow vind je ut zo mooi dan niet naapen he greetz marjolein
Hahah nee ik heb niet eens zo'n voorkap. En ik heb een nieuw model koplamp ingebouwd, vind ik al uniek genoeg
Maar ik denk wel dat mensen met dat type voorkap dit idee gaan gebruiken, aangezien het er stoer uitziet.
|
za jan 07, 2006 6:56 pm |
Persoonlijk album
|
 |
missy mayo
ApriliaForum Member
|
peteRS schreef: missy mayo schreef: peteRS schreef: Dit zijn wat duidelijkere foto's, maar ik vind um zoo vet he!  Die mono, echt goed uitgevoerd allemaal. En ik zocht jouw topic om die voorkap aan iemand te laten zien, maar ik verwarde jou met iemand anders van dit topichoezow vind je ut zo mooi dan niet naapen he greetz marjolein Hahah nee ik heb niet eens zo'n voorkap. En ik heb een nieuw model koplamp ingebouwd, vind ik al uniek genoeg  Maar ik denk wel dat mensen met dat type voorkap dit idee gaan gebruiken, aangezien het er stoer uitziet.
kweet ut mar ey ik had ut als 1e  :P
want heb ut totaal zelf verzonne zo dus jah
als ze ut doen beetje kinderachtig ze kunnen zelf toch ook iets moois verzinnen of niet
maar ander ben ik een trendsetter
|
za jan 07, 2006 6:59 pm |
Persoonlijk album
|
 |
G-Force
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di okt 18, 2005 10:06 pm Berichten: 284 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Baarn
|
Misschien een btje off-topic, maar waar haal je zo'n achterbok (of hoe je het ook noemen moet) vandaan, voor een OM met enkele 8erbrug?
Is wel superhandig!
Was ook al bezig aan n nieuwe koplamp, maar hij lijkt teveel op die van jou,
dus zal het ontwerp ff aan moeten passen
(iets met halogeenspotjes en angle eyes)
zo jan 08, 2006 1:35 am |
Persoonlijk album
|
 |
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
zelf ff bok lassen.
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
zo jan 08, 2006 4:07 am |
|
 |
missy mayo
ApriliaForum Member
|
G-Force schreef: Misschien een btje off-topic, maar waar haal je zo'n achterbok (of hoe je het ook noemen moet) vandaan, voor een OM met enkele 8erbrug? Is wel superhandig! Was ook al bezig aan n nieuwe koplamp, maar hij lijkt teveel op die van jou, dus zal het ontwerp ff aan moeten passen (iets met halogeenspotjes en angle eyes)
achterbok las ik zelf
en halogeen spotjes zijn ook stoer wou ik eerst ook
|
zo jan 08, 2006 11:41 am |
Persoonlijk album
|
 |
missy mayo
ApriliaForum Member
|
FF un lijstje van dingen die nog gedaan moeten worden
Even kijken naar nieuwe dempers want eentje is gaar komt echt een tering herrie uit ahah
Even nog goed afstellen want rijd niet goed
Op ut frame zit un klein vingerafdrukje even bijwerken
Kijken voor een nieuw ruitje zitten namelijk krassen op
Overal blauwe bouten zittennamelijk op somige plaatsen nog niet
|
zo jan 08, 2006 12:32 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|