Auteur |
Bericht |
apriliablack2008
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo aug 27, 2008 6:52 pm Berichten: 140 Woonplaats: werkendam
|
 Re: Terugroepactie Aprilia RS50 BELANGRIJK!
moreno1 schreef: apriliablack2008 schreef: Geachte heer Blaauw, Op een bepaalde serie van het huidige model RS50, framenummer beginnend met ZD4PL.. is inderdaad een terugroepactie van toepassing. De officiële Aprilia dealers zijn via ons informatiesysteem geattendeerd op deze recall en is gevraagd alsvast kennis te nemen van het servicebulletin hierover op de technische infromatiesite van Aprilia. In pricipe zouden de dealers dus inmiddels op de hoogte moeten kunnen zijn. Niet iedere RS van bouwjaar 2006-2008 hoeft gemodificeerd te worden. Om daarachter te komen moet de dealer aan ons het volledige framenummer doorgeven waarna wij e.e.a. kunnen controleren. De recall bestaat uit een controle van het frame op scheurvorming en het aanbrengen van twee verstevigingsplaten, uiteraard gedekt onder garantie. Met vriendelijke groet, Moto Tricolore BV Dus kijk jullie frames even na... Want mijne is op 2 plekken helemaal gescheurd... Levensgevaarlijk groetjess zo je misschien foto's kunne maken van die scheuren? mijn brommer staat bij een motorzaak. ik zal kijken of ik morgen tijd heb om ff langs te gaan.
|
do jun 25, 2009 8:09 pm |
|
 |
jasonNL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
|
mijn oude rs dus ook, zal hem maar een mailtje sturen
|
do jun 25, 2009 8:29 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Donny
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 1:25 pm Berichten: 288 Woonplaats: Bladel
|
het eerste wat ik dacht toen ik de beginpost gelezen had was: wat een oplichters, kvind ut niet echt betrouwbaar overkomen eerlijk gezegt.
_________________ -= Vatos Locos =-
|
do jun 25, 2009 8:30 pm |
|
 |
iivarr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 12, 2008 1:20 pm Berichten: 4843 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Meedhuizen (GR)/ Wageningen
|
hoezo oplichters ? denk je dat ze het expres doen ? ik vind dat ze het netjes oplossen zo (als het allemaal soepel verloopt)
_________________ ex-Aprilia RS50 MY06 Fasmem Duo: viewtopic.php?f=13&t=11347 ex-Aprilia RS50 MY08 Project: viewtopic.php?f=14&t=16041
|
do jun 25, 2009 8:49 pm |
|
 |
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
neem aan dat dit ook geld voor derbi's?
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
do jun 25, 2009 9:02 pm |
|
 |
Aprilia Driver 69
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 23, 2008 10:19 am Berichten: 4681 Afbeeldingen: 5
|
hier ook  en ook me gp white  en me ex repsol ook 
_________________ Aprilia RS50 MY08 gp white Aprilia RS50 MY07 Repsol replica
|
do jun 25, 2009 9:35 pm |
Persoonlijk album
|
 |
*Kris*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 02, 2008 8:19 pm Berichten: 1237 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Woudrichem
|
wat n rotzooi joh die framepjes 
_________________ brommer - loos :(
|
do jun 25, 2009 10:15 pm |
Persoonlijk album
|
 |
moreno1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 19, 2008 8:54 pm Berichten: 227 Woonplaats: abbekerk
|
die van mij ook  maar volgens mij staan die eerste 5 letters gewoon voor alle my modellen alleen de laaste cijfers verschillen. dus we moeten eigenlijk te weten komen tussen welke laaste cijfers het voor komt
_________________ moreno1 schreef:
ja als je het eenmaal door heb dan heb je hem er zo in
|
do jun 25, 2009 10:20 pm |
|
 |
[T][H][IJ][N]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 10, 2008 8:54 pm Berichten: 3139 Woonplaats: H.a.p.s
|
k zal tog maares naar mij frame nr gaan kijken.. 
_________________ !!Derbi GPR Panther Black!!verkocht http://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=11517&st=0&sk=t&sd=a Opel Sjeez Kadett GSI Cabrio
|
do jun 25, 2009 10:29 pm |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 16, 2008 10:16 pm Berichten: 1478 Woonplaats: Amsterdam/Budapest
|
Lekker dan! Betaal je 3.500 Euro voor zo een brommer en dan scheurt ie onder je vandaan als een sate stokje! Zaterdag komen toch mijn bandjes eronder, ga ik Motoport hier metteen over inlichten. Ik voel me nu niet meer op mijn gemak  EDIT: Ik zag in Hongarije op een Hongaarse marktplaats zeg maar voor motoren een stukke aprilia rs frame staan die helemaal doorgescheurd was op precies dezelfde plek als dat jij hier aangeeft! Ik zat er eerst om te lachen van hoe krijg je dat voor mekaar, maar nu snap ik het 
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80 Black/Red 2008.
|
do jun 25, 2009 11:40 pm |
|
 |
dafichias
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 13, 2008 1:39 pm Berichten: 614 Woonplaats: Amersfoort
|
Donny schreef: het eerste wat ik dacht toen ik de beginpost gelezen had was: wat een oplichters, kvind ut niet echt betrouwbaar overkomen eerlijk gezegt. denk je dat ik zon lang verhaal voor mn plezier ga overtypen  en waarom zou ik in godsnaam hierover gaan liegen.. denk es na man....  Kijk eerst eens of het verhaal klopt voordat je begint te roepen dat je het niet betrouwbaar vind... maarja nvm.. Sommige dealers weten hier inderdaad nog niet van af, maar mototricolore zei dat er dan aan de dealer moest worden gevraagd om contact met hen op te nemen.

Mijn Rsje viewtopic.php?f=13&t=11499[/b]
|
vr jun 26, 2009 12:02 am |
|
 |
Donny
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 1:25 pm Berichten: 288 Woonplaats: Bladel
|
kvind t maar een zeer slechte manier van iets onder de aandacht brengen, en als dan alleen jij een brief krijgt en de rest het zelf maar moet uitzoeke (mijn dealer zou mij hier never nooit nie over inlichten)
_________________ -= Vatos Locos =-
|
vr jun 26, 2009 12:26 am |
|
 |
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
idd. kan jij (ts) niet ff zorgen dat het op de website zelf komt te staan?
of als je wil mag je me ook een mailadres sturen waarmee jij gemaild bent, vraag ik even bevestiging. vraag ik meteen na of het ook opgaat voor GPRs uit die levering.
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
vr jun 26, 2009 1:02 am |
|
 |
kabouter plop
ApriliaForum Member
|
zow, lekker zooitje dit, en dn repareren ze het, en dn heb je een brommer met gerepareerde scheuren, leuk als je hem door wil verkopen !
vr jun 26, 2009 9:18 am |
|
 |
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
voor zover ik weet begint het framenummer van elke rs sinds 1999 met die letter/cijfercode, duidt gewoon op het type...
vr jun 26, 2009 10:00 am |
Persoonlijk album
|
 |
|