Geregistreerd: za maart 10, 2007 2:04 pm Berichten: 2602 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: schagen
TK: MHR bigbore 86cc en am6 blok/carters
bij deze bied ik wat spulletjes te koop aan gezien ik voorlopig niet aan pro stock rijden toe kom en er ook geen tijd voor heb om het op te bouwen allemaal.
Een Splinternieuwe! Mhr bigbore 86cc van malossi. eigenlijk is deze bedoeld voor een minarelli scooter, maar zoals mensen hier wel weten, valtie ook pas te maken op een am6 carter. enige wat ik heb gedaan is een mini stukje van de hemd afgedraait zodat hij in het carter past. kit is gewoon compleet en nieuw! gezien deze nog nooit gebruikt is en nog in de orginele verpakking zit, mag hij voor 300 euro de deur uit.
Am6 carters: in goede staat, carters zijn pas gestraald en nog mooi. de complete inhoud zit erbij, dus koppeling, vers. bak, kopp. deksel. inlaat is aangepast zodat er een derbi membraan inpast. meoten wel nieuwe lagers in, thats all.
125 euro.
fotos maak ik bij intresse wel even
_________________ RS50 rossi, honda cbr400rr en cb350f!
hee ik heb wel intresse in je carters maar daar heb ik het nog wel met je over want het was niet helemaal gelukt met die uitlaat dus je heb nog geld van mij maar ik bel je der nog wel over
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum