Auteur |
Bericht |
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
 Re: w-poort-rs zn beunhok
nou en, ik zat en zit straks ook weer 5 dagen per week op school maar dan kan je nog wel een fatsoenlijk bijbaantje nemen  en niet bij de gamma en ik heb ook een vriendin en die kost ook veel geld 
di aug 18, 2009 1:10 am |
Persoonlijk album
|
 |
w-poort-rs
ApriliaForum Member
|
Je vergeet wel dat ik nog een sprinter heb  en noem jij is ff een fatsoenlijk bijbaantje dan als je tog zo goed weet
di aug 18, 2009 1:15 am |
|
 |
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
waar is die sprinter van je dan want die zie ik niet? maaruhhm ik ben pizzabezorgen, klinkt niet echt alsof het goed verdient, maar met fooi zit ik vaak aan 8 of meer euro per uur als ik van 5 tot 10 werk dus de helft vd tijd niks doe/aan het pokeren ben/of huiswerk zou kunnen maken, en std loon is 4 euro per uur zeg maar. maar zijn vast wel andere dingen die leuk verdienen 
di aug 18, 2009 1:21 am |
Persoonlijk album
|
 |
w-poort-rs
ApriliaForum Member
|
Die andere sprinter is geen schakel dus doe ik niet eens moeite om hem op dit forum te poste geen zit in het std pleepot gezeik  maar hier in de buurt is niet egt heel veel werk heb al zat gezocht en heb het bij de gamma goed naar me zin en dat vin ik ook heel belangrijk, heb ook een tijdje beveiliging gedaan maar ik ben pas geleeden opgepakt dus moet ik weer tot me 18e wachten tot dat weer verloopen is dus dat is egt crack maarja
di aug 18, 2009 1:28 am |
|
 |
flame
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 17, 2009 11:59 pm Berichten: 499 Woonplaats: Groningen
|
leuke brommer 
|
di aug 18, 2009 2:37 am |
|
 |
2SLOW4ME
ApriliaForum Member
|
RS 666 schreef: nou en, ik zat en zit straks ook weer 5 dagen per week op school maar dan kan je nog wel een fatsoenlijk bijbaantje nemen  en niet bij de gamma en ik heb ook een vriendin en die kost ook veel geld  die vriendin ja, de téring  . geef ik verdomme mn pinpas mee, vraag ik nog of ze zuinig aan wil doen, bof.. bankrekening leeg  .1x nooit meer...
|
di aug 18, 2009 9:28 am |
|
 |
Daan Vrieze
ApriliaForum Member
|
2SLOW4ME schreef: RS 666 schreef: nou en, ik zat en zit straks ook weer 5 dagen per week op school maar dan kan je nog wel een fatsoenlijk bijbaantje nemen  en niet bij de gamma en ik heb ook een vriendin en die kost ook veel geld  die vriendin ja, de téring  . geef ik verdomme mn pinpas mee, vraag ik nog of ze zuinig aan wil doen, bof.. bankrekening leeg  .1x nooit meer... Moet je ook NOOOIT doen 
_________________ TZR ! viewtopic.php?f=11&t=12490
|
di aug 18, 2009 10:17 am |
|
 |
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
ROFL, leuke vriendin heb jij 
di aug 18, 2009 10:36 am |
Persoonlijk album
|
 |
RS 666
ApriliaForum Member
|
w-poort-rs schreef: Die andere sprinter is geen schakel dus doe ik niet eens moeite om hem op dit forum te poste geen zit in het std pleepot gezeik  maar hier in de buurt is niet egt heel veel werk heb al zat gezocht en heb het bij de gamma goed naar me zin en dat vin ik ook heel belangrijk, heb ook een tijdje beveiliging gedaan maar ik ben pas geleeden opgepakt dus moet ik weer tot me 18e wachten tot dat weer verloopen is dus dat is egt crack maarja okeej, najah belangrijk is ook dat je het naar je zin hebt idd  maar wtf heb je gedaan dat je opgepakt was?>< 2SLOW4ME schreef: RS 666 schreef: nou en, ik zat en zit straks ook weer 5 dagen per week op school maar dan kan je nog wel een fatsoenlijk bijbaantje nemen  en niet bij de gamma en ik heb ook een vriendin en die kost ook veel geld  die vriendin ja, de téring  . geef ik verdomme mn pinpas mee, vraag ik nog of ze zuinig aan wil doen, bof.. bankrekening leeg  .1x nooit meer... wahahaha je moet ook nooit je pinpas uitlenen aan je vriendin mijne weet geen eens pincode of wat ook:P en ze wil ook altijd als we iets doen ofzo of dat we allebei de helft betalen of de 1 dit en de ander dat. 
di aug 18, 2009 1:02 pm |
Persoonlijk album
|
 |
w-poort-rs
ApriliaForum Member
|
2SLOW4ME, je bent egt niet goed he pinpas meegeven dan ben je er gewoon op uit om failiet te gaan RS 666, ik was opgepakt voor een vechtpartij waarbij ik los was gegaan op 1 of andere sjonnie die een vriend van mij met een glas op zn hoofd sloeg heb niet veel gehad alleen sova training (wat egt te kut is)
di aug 18, 2009 2:09 pm |
|
 |
RS 666
ApriliaForum Member
|
okeej das wel zaadje ja 
di aug 18, 2009 2:18 pm |
Persoonlijk album
|
 |
w-poort-rs
ApriliaForum Member
|
idd maarja shit happens zeggen we dan maar 
di aug 18, 2009 2:46 pm |
|
 |
kabouter plop
ApriliaForum Member
|
uiteraardd,,, 
di aug 18, 2009 3:29 pm |
|
 |
2SLOW4ME
ApriliaForum Member
|
w-poort-rs schreef: 2SLOW4ME, je bent egt niet goed he pinpas meegeven dan ben je er gewoon op uit om failiet te gaan RS 666, ik was opgepakt voor een vechtpartij waarbij ik los was gegaan op 1 of andere sjonnie die een vriend van mij met een glas op zn hoofd sloeg heb niet veel gehad alleen sova training (wat egt te kut is) leip onderschrift  . Tja, heb dr nog niet zo lang.. En was ook nog niet eerder met haar de stad in geweest ofzo. Maargoed, aan het eind van de week weer wat cash als t goed is  . en die pincode onthoud ze toch niet, t kind is blond  .
|
di aug 18, 2009 6:21 pm |
|
 |
w-poort-rs
ApriliaForum Member
|
k houd wel van blonde vrouwen wats dr nummer 
di aug 18, 2009 6:23 pm |
|
 |