Auteur |
Bericht |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 16, 2008 10:16 pm Berichten: 1478 Woonplaats: Amsterdam/Budapest
|
 Re: Chrizu's Aprilia RS 50 My08 Black/Red
Toch weer lopen kijken. Misschien ga ik de Jolly Moto 70/80CC versie overwegen. Hebben mensen die al op het forum eronder zitten? Misschien toch een leuk idee om uniek te blijven.
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80 Black/Red 2008.
|
wo okt 07, 2009 8:37 am |
|
 |
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
ligt natuurlijk ook aan je prijsklasse 
_________________ http://instantboss.org/
|
wo okt 07, 2009 8:46 am |
Persoonlijk album
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 16, 2008 10:16 pm Berichten: 1478 Woonplaats: Amsterdam/Budapest
|
Tja de goedkoopste Pro Race uitlaat die ik kan vinden is 310EU, bij opvoeren.nl is de Jolly Moto 70/80 normaal 330EU en de carbon 390. Als ik dan toch al zoveel geld in het opvoeren ga pompen, zal 20 of 80EU meer niet zoveel verschil gaan uitmaken als je dan toch al een goede uitlaat eronder wilt douwen.
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80 Black/Red 2008.
|
wo okt 07, 2009 8:58 am |
|
 |
Mikeeee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 06, 2008 12:17 pm Berichten: 3317 Woonplaats: lichtenvoorde
|
daar heb je gelijk in  maar heb nog niet veel over die jolly gehoord dus je weet niet of het die 80 euro waard is
wo okt 07, 2009 12:55 pm |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
|
Update: Vanmorgen naar Aprilia geweest voor een beurt voor mijn voorrem die al enige tijd slapjes werd en ik kon al tijdje mijn rem behoorlijk ver induwen (bijna tot handvat) wat dus niet goed was. Brommer daar ff gelaten voor 2 uur en ondertussen met medewerkers daaro gepraat. Beetje vriendjes gemaakt met hun allemaal. Maar vooral met 1 van die gasten. Hij had me hun RSV4 met Acrapovic systeem laten zien en uiteindelijk had hij hem ook ff voor me naar buiten geduwd en de straat lekker voor veel geluidsoverlast bezorgd.  Wat een mega geluid komt daaruit man TERING! Daarna nog ff foto's gemaakt van het nieuwe SBK replica (fotos worden geupload naar het topic genaamd NIEUWE KLEURSTELLING RS50? volgens mij). Anyways, na het met hem ook over mijn nieuwe setup te hebben overlegd waren ze dus "klaar" met de service. Helaas geen goed nieuws. Wat bleek dat ik dus mijn voorrem "bakje" (kom ff niet op de naam) naast mijn gashendel moet vervangen. Binnen is dus een kabel blijven hangen en alles is bijna naar de bloemetjes gegaan. Het valt onder garantie maar ze kunnen mijn brommer niet vinden in het registratie systeem! Ook blijk het dus verplicht te zijn om in EU een Europees Service boekje te krijgen voor je brommer stel dat je ermee naar het buitenland gaat! Dit was bijzonder kut nieuws want dit gaat met allemaal ruim 200EU kosten.  Ze hielpen mij metteen met dat ik Motoport Amsterdam moest opbellen om dus hun aansprakelijk te stellen voor deze fout. Ik belde ze op, verbond mezelf door naar de Administratie, legde het probleem uit, en ik moest met de baas praten want hij kon er geen antwoord op geven  Baas wist metteen wie ik was en zei ook metteen dat dus blijkbaar NL niet met het EU Aprilia registratie systeem werkt. Mijn brommer is wel geregistreet maar waar zegt ie niet. Hij zegt dat ik alsnog garantie krijg als het probleem onder garantie valt en dat ze mijn kosten gaan uitbetalen. Dat is dan toch goed nieuws maar toch blijft het probleem dat als ik later garantie problemen heb steeds naar hun moet keren met dit probleem en hopen dat ze het maar uitbetalen. Dus het onderdeel word besteld en komt binne 10 dagen aan.  Brommer heb ik niet terug gekregen aangezien ze het niet mogen terug geven aangezien de voorrem nu niet werkt en dat levensgevaarlijk is. Dus nu ben ik ongeveer 2 weken brommerloos Wel genoeg tijd om ff mijn setup te bedenken 
|
wo okt 07, 2009 6:33 pm |
|
 |
Rutger.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 14, 2009 8:35 pm Berichten: 1252 Woonplaats: Langeveen (ov)
|
ow.. dat is harde kaas..
maar zit je nu nogsteeds in hongarije of weer in NL??
en waarom zit/zat je in hongarije?? kon ik niet vinden.
wo okt 07, 2009 9:24 pm |
|
 |
kabouter plop
ApriliaForum Member
|
vraag ik me ook al een tijdje af 
wo okt 07, 2009 9:37 pm |
|
 |
apriliasquid
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 22, 2008 11:08 pm Berichten: 1832 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Beijerland
|
voor z'n studie dacht ik 
_________________ Rs50 tekoop in onderdelen! http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=18182&start=0
|
wo okt 07, 2009 9:41 pm |
Persoonlijk album
|
 |
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
lezen  hongarije is gewoon dope 
_________________ http://instantboss.org/
|
wo okt 07, 2009 9:52 pm |
Persoonlijk album
|
 |
af1-racer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 16, 2008 10:13 pm Berichten: 1560 Woonplaats: dussen
|
voor zn stage bij de hongaarse voetbalbond ofzo 
_________________ Mn Aprilia af1: viewtopic.php?t=10557 Mn Aprilia rs extrema: viewtopic.php?f=14&t=11904
Le Derbi schreef: auto wheelies geen gebrek als je met de koppeling speelt 
|
wo okt 07, 2009 10:40 pm |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
|
Ja voor me stage idd, en nu ben ik hier op school weer gegaan op IBS Budapest. Had hier mijn eerste jaar gestudeerd en de school is hier gewoon zoveel beter als in NL.
|
wo okt 07, 2009 11:43 pm |
|
 |
eduardgpr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 29, 2008 1:39 pm Berichten: 879 Woonplaats: Punthorst
|
Jammer kerel. Tjaa je weet nooit wat er allemaal moet veranderen als je naar buitenland gaat. Succes met je brommertje verder Kun je niet gelijk je snelle onderdeeltjes mee bestellen? Kunnen ze die er mooi opbouwen omdat je toch geen brommer mag/kan rijden?
|
do okt 08, 2009 9:29 pm |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
|
Dat zou wel het beste uitkomen ja. Dan ik dan ondertussen die onderdelen bij hun langs breng terwijl hij daar toch staat stof te verzamelen. Zit nu nog alleen te overwegen of het allemaal wel waard is en wat mijn uiteindelijke setup word alhoewel ik een groot idee heb nu. Hopelijk heb ik dan ook alles binnen op de stoep binnen die 10 dagen.
|
do okt 08, 2009 11:34 pm |
|
 |
Mikeeee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 06, 2008 12:17 pm Berichten: 3317 Woonplaats: lichtenvoorde
|
ik had dat ook man, mijne komt uit duitsland is geimporteerd naar nl, toen moest ik nieuwe voorvork poten want was een fabrieksfout waardoor die heletijd lekte, maar omdat hij uit duitsland kwam had ik geen garantie gelukkig nog wel aardig prijsje kunnen regelen
do okt 08, 2009 11:52 pm |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
|
Update: Oke sinds mijn brommer nu toch 2 weken stil staat, zit ik te overwegen om alvast de onderdelen te kopen. Dit is de setup die ik in gedachten heb. Moest wel ff slikken bij het uiteindelijke bedrag, maar echt veel kan ik niet besparen als ik al bezig ben. Malossi 80cc MHR Replica 249.95 Dellorto PHBG21 CS 68.50 Polini Koppelingsplaten set 99.50 Doppler Endurance Krukas 119.50 Malossi MHR Spruitstukkit Ø 21 69.00 Jollymoto 80cc Carbon 389.95 Totaal: 995.95 Loonkosten gaan totaal hier gelukkig maar op 80EU vallen. Zoveel kost hier 5 uur loon.  Misschien kijken of ik korting kan regelen, want het is toch een massaal bedrag wat ik in 1 keer overmaak. Hopelijk gaan ze niet gierig zijn en tenminste dit allemaal gratis versturen. Nu nog alleen de moed verzamelen om dit geld erin te douwen. 
|
vr okt 09, 2009 7:39 pm |
|
 |
|