Auteur |
Bericht |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 16, 2008 10:16 pm Berichten: 1478 Woonplaats: Amsterdam/Budapest
|
 Re: Chrizu's Aprilia RS 50 My08 Black/Red
Oh was het dan de zuigerveer? Maar dan alsnog, te snel  En rustig rijden gaat hier niet echt van komen met het verkeer hiero  Gaat echt hard  Edit: Volgens mij zit ik em te spacen met mijn 300km. Maarja 
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80 Black/Red 2008.
|
ma okt 19, 2009 11:21 pm |
|
 |
MBgek
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 10:43 pm Berichten: 2268 Woonplaats: Baarn
|
300km? mn manston gaat nog langer mee 
_________________ bier is lekker
|
di okt 20, 2009 9:48 am |
|
 |
Aprilia Driver 69
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 23, 2008 10:19 am Berichten: 4681 Afbeeldingen: 5
|
eeuh jasper rijd al bijna een jaar ofzo met z'n team  met nog de eerste zuiger
_________________ Aprilia RS50 MY08 gp white Aprilia RS50 MY07 Repsol replica
|
di okt 20, 2009 10:20 am |
Persoonlijk album
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 16, 2008 10:16 pm Berichten: 1478 Woonplaats: Amsterdam/Budapest
|
Rijdt hij dan ook vaak volgas of tenminste dichtbij volgas? want ik ga dat echt wel nodig hebben bergopwaarts en dat snelle verkeer hiero. Onthoud wel dat er hier GEEN brommerpaden zijn heah. Dus ik rijd altijd op de wegen waar de auto's rijden, en die rijden echt minimaal 80 in de stad en buiten de stad +-100. Als niet harder. Denk je niet dat het dan juist harder gaat slijten? En hoeveel sneller is de team als de replica dan? Ik heb filmpjes gezien online waarin een derbi cross met 80 replica tegen een 80 team gaat drag racen, en dan zie ik hem maar zeg maar 1 brommer lengte voor de replica blijven. Als dat zo is vind het zijn geld en werk/geld aan zuigers niet waard.
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80 Black/Red 2008.
|
di okt 20, 2009 11:41 am |
|
 |
eduardgpr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 29, 2008 1:39 pm Berichten: 879 Woonplaats: Punthorst
|
K denk dat je wel gauw 2000 km met n zuiger kunt als je volgas rijd hoor N nieuwe zuiger kost n keer 60 euro ofzo + de team is sneller dan de replica 
|
di okt 20, 2009 11:49 am |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
|
ja maar hoeveel sneller?:P
|
di okt 20, 2009 4:18 pm |
|
 |
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
veel sneller als er weinig verschil in zou zitten dan zouden ze toch geen 2 bijna gelijke cilinders maken bij malossi ofwel?  alleen dan zou ik wel voor 24/28mm gaan en polini binnenrotor kost wat maar dan heb je wel erg zieke brommer hoor 
di okt 20, 2009 4:21 pm |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
|
Ja dat word me dan wel teveel hoor Ik kijk het nog wel ff aan. Volgens mij doe ik gewoon een replica, want het hoeft geen racemonster te worden met binnenrotor  Bovendien moet je toch je carters aanpassen als je groter als 21mm carb gaat? Daar ga ik zowiezo niet aan beginnen. Zit hier al genoeg geld aan te besteden naar mijn mening. Als ik hem dan uiteindelijk ga verkopen, zal het niet goed vertellen als ik ze erbij moet zeggen dat ze practisch om de 2ktot5k kilometers er steeds een nieuwe zuiger in moeten gooien. Maar begrijp me niet verkeerd, aan "veel" heb ik niet veel (niet stom bedoeld heah), ik zou er meer aan hebben als je een vergelijking zou kunnen noemen, want ik begrijp ook wel dat ze niet 2 cilinders gaan maken die bijna identiek aan elkaar zijn.  Maar zoals ik al zei, als een MHR Team bijvoorbeeld maar 1 brommerlengte voor een Replica kan blijven met een dragrace, dan vind ik het niet waard. Als het je bijvoorbeeld echt 5 meter achter laat dan begint het er meer op te lijken snappie? 
|
di okt 20, 2009 4:32 pm |
|
 |
Tuffel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 21, 2009 2:14 pm Berichten: 643 Woonplaats: oisterwijk
|
Denk dat je met de team wel 5 pk meer kunt scoren. Maar vergeet niet dat je met zo'n team + 28mm ook een draaikolk in je tank krijgt 
_________________ Hahahaha
|
di okt 20, 2009 4:43 pm |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
|
Jah das idd waar  Kan ik net zo goed een eigen tankstation kopen voor benzine toevoer.  Ik ga wel gewoon voor de replica, dat zal al een stuk harder gaan als mijn huidige setup  Wil ook weer niet TE klinken want misschien trekt dat uiteindelijk wel de politie aan hiero. Je weet maar nooit. Bovendien word hij gebruikt voor dagelijks straat gebruik.  5pktjes zijn wel veel, maja de extra kosten die er allemaal bij komen periodelijk zijn gewoon niet echt gunstig. Ook niet echt om te verkopen. De normale MHR heeft ook helaas een enkele zuigerveer  Dus dan maar een replica, is goed zat. Hoef ook weer niet te vliegen  Bedankt jonges!
|
di okt 20, 2009 4:54 pm |
|
 |
Tuffel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 21, 2009 2:14 pm Berichten: 643 Woonplaats: oisterwijk
|
Verschil tussen een gewone mhr en de replica is volgens mij ook niet echt spannend. Mhr team is leuker, maar voor dagelijks gebruik is de replica ook prima 
_________________ Hahahaha
|
di okt 20, 2009 4:56 pm |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
|
Update: Heb ff opvoeren.nl gemaild en hoop voor vanavond antwoord te krijgen. Of zijn ze niet zo snel met mailen? Hopelijk nemen ze mijn email ook serieus  Ik kan het zo gaan bestellen, maarja, stel dat ik korting krijg dan hebk een probleem. BTW, nog een vraagje, welke krukas lagers werken het beste? De C3 toch? Niet van kunststof of wel? En krijg je bij een nieuwe krukas er een naald lager bij of moet je dat er apart bij kopen?
|
wo okt 21, 2009 3:40 pm |
|
 |
eduardgpr
ApriliaForum Member
|
C3 moet je hebben ja. Lager zit erbij! Je neemt een doppler neem ik aan?
|
wo okt 21, 2009 11:02 pm |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
|
Naald lager zit erbij? Gelukkig! Jah Doppler Endurance. Is een C4 niet beter of waren die juist van kunststof?
|
do okt 22, 2009 12:26 am |
|
 |
eduardgpr
ApriliaForum Member
|
C4 heeft iig geen kunststof, misschien meot je dat ff vragen in een ander topic C3 heeft te maken met speling. C4 heeft meer speling en moet je veel beter warm rijden dan C3.
|
do okt 22, 2009 11:16 am |
|
 |
|