Auteur |
Bericht |
XLER8R
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 27, 2009 6:57 pm Berichten: 2022 Woonplaats: Wijk en Aalburg
|
 Re: Chrizu's Aprilia RS 50 My08 Black/Red
Dus gwoon c3  rijdt bijna iedereen mee volges mij ik ook 
_________________ Micro Power!
|
do okt 22, 2009 11:19 am |
|
 |
eduardgpr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 29, 2008 1:39 pm Berichten: 879 Woonplaats: Punthorst
|
Ja alleen ik niet Vraag je naar lagers bij dijkman, krijg je C4. Nouja dan maar ff goed warm rijden.
|
do okt 22, 2009 11:21 am |
|
 |
XLER8R
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 27, 2009 6:57 pm Berichten: 2022 Woonplaats: Wijk en Aalburg
|
 Had ze teruggestuurd
_________________ Micro Power!
|
do okt 22, 2009 11:23 am |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 16, 2008 10:16 pm Berichten: 1478 Woonplaats: Amsterdam/Budapest
|
Kan iemand dan aub een link sturen van de juiste C3 lagers die ik eronder moet zetten dan?
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80 Black/Red 2008.
|
do okt 22, 2009 1:31 pm |
|
 |
eduardgpr
ApriliaForum Member
|
http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=1170Deze kun je bestellen maar moet je er duidelijk bij zetten dan je C3 wilt. http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=1171Dit is wel c3, deze zijn van metrakit,precies hetzelfde als van skf maar deze hebben een bepaalde speling tot...... @XLER8R, ik had ze zelf opgehaald  nooit meer aan gedacht. En had ook geen zin om weer daarheen te rijden.
|
do okt 22, 2009 8:09 pm |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 16, 2008 10:16 pm Berichten: 1478 Woonplaats: Amsterdam/Budapest
|
Bedankt Eduard! Opvoeren.nl heeft nog niet gereageerd  Ze nemen zeker mijn email niet serieus. Ik stuur ze morgen nog een email om te kijken of ze dan wel reageren. Ik ben van plan om of morgen te bestellen of begin komende week.
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80 Black/Red 2008.
|
do okt 22, 2009 10:46 pm |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
|
Zo0o0, gister ff opvoeren gebeld, die zijn alles nog ff aan het nawegen van wat er eventueel nog afkan. Hopelijk heb ik antwoord op Maandag, dan kan ik metteen erna bestellen zodra ik antwoord heb. Denk dat als ik mazzel heb de spullen al volgende week Vrijdag dan op me matje heb. Alhoewel ik er dan nog niks aan heb aangezien mijn verrekte brommer nog steeds niet gefixt is  Dat rem onderdeel duurt wel ERG lang nu. Ga ook Maandag Aprilia bellen van wtf er allemaal gaande is, want 10 dagen EN als ze het over 10 werkdagen hadden, is dat ook al lang voorbij. Wacht langzamerhand al een maand.  Kan ik ook ff metteen een afspraak maken wanneer ze de onderdelen eronder kunnen gooien. Komt er EINDELIJK een beetje voortgang in de zaak. En tja, als ze dan toch al bezig zijn met de onderdelen, kunnen ze metteen me frame checken. 
|
za okt 24, 2009 2:20 pm |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
|
Jeuj! Contact gehad met opvoeren.nl! We zijn tot een prijs overeen gekomen en ik ga zo maar ff de onderdelen bestellen  Het word toch de Replica btw. Dat verkoopt ook uiteindelijk makkelijker hiero als je neit hoeft te zeggen dat je er om de paar duizend km er een nieuwe zuiger in hoeft te steken. 
|
ma okt 26, 2009 3:51 pm |
|
 |
eduardgpr
ApriliaForum Member
|
|
ma okt 26, 2009 4:21 pm |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
|
Onderdelen zijn besteld  Nu wachten tot mijn brommer klaar is van de week, dan kan ik metteen een afspraak maken om alles eronder te laten zetten. 
|
ma okt 26, 2009 7:13 pm |
|
 |
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
dan zit er nu dus beweging in  ben benieuwd 
ma okt 26, 2009 7:13 pm |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
|
Update: Vanmorgen uit mijn nest gebeld door Aprilia  Brommer staan vanmiddag klaar om mee te nemen jeuj \o/ Ze hebben dan mijn voorrem gefixt, blok olie ververst + zonder dat ik het vroeg dat goede met mijn frame dat onder reparatie viel voor me geregeld. Nu hoef ik dus niet in NL dat te laten doen  Kan ik vanmiddag metteen een afspraak maken om de onderdelen eronder te laten zetten  Weet iemand btw of je van opvoeren.nl bericht krijgt als de onderdelen opgestuurd zijn en of ze je een tracking nummer erbij geven? Anders moet ik ze ff een mailtje sturen van of het al op de post is gedaan, want dan kan ik een betere datum kiezen.
|
wo okt 28, 2009 10:52 am |
|
 |
Mikeeee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 06, 2008 12:17 pm Berichten: 3317 Woonplaats: lichtenvoorde
|
ja krijg je bericht van of tenminste bij de order staat dan verzonden
wo okt 28, 2009 2:03 pm |
|
 |
Daan Vrieze
ApriliaForum Member
|
Je krijgt er een tracking nummer bij ja ! erg prettig
_________________ TZR ! viewtopic.php?f=11&t=12490
|
wo okt 28, 2009 2:30 pm |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
|
Dan is mijn pakket vast nog niet verzonden  Maakt niet uit, dan kan ik er nog ff snel krukas lagers bij doen want het is me aangeraden bij Aprilia hiero om het door hetzelfde bedrijf te laten doen waarvan je de krukas besteld. Ze hebben me hier btw C4 lagers aangeraden ipv C3 lagers. Ze zeggen dat C4 lagers beter presteren bij zwaardere setups en dat C3 lagers alleen wat langer meegaan. Aangezien ik toch niet miljoenen kilometers ga rijden zal ik voor de C4 lagers gaan. Ook al moet je ze iets langer warmrijden. Verder wel nog super nieuws! Heb mijn brommer terug! Helemaal tiptop shape! Ze hebben het volgende gefixt: Voorrem is gemaakt en stuurclipon is vervangen. Nieuwe remblokjes zitten er ook onder. Schakelbak olie is vervangen. Mijn voor en achterband bleken langzaam leeg te lopen en zijn weer gefixt. Gratis Van alles is opnieuw ingesmeerd. Gratis EN ze hebben voor mij alles geregeld dat mijn frame hier verstevigd werd. Zonder kosten zoals het hoort. Zo hoefde ik mijn brommer niet terug naar NL te brengen om het daar door mijn oorspronkelijke dealer te laten doen. Brommer rijd nu wel stuk lekkerder op 1 of andere manier  Alsof je net je eerste ritje maakt op dit ding. Zal vast ook wel komen omdat ik er 3 weken niet op heb kunnen rijden. Maja. Rijd als een zonnetje. Nu nog wachten tot de onderdelen binnen zijn en dan kan ik een afspraak maken waarmee ze mijn brommer na het monteren gratis bij mij thuis afleveren. Opgevoerd en al 
|
wo okt 28, 2009 4:44 pm |
|
 |
|