Auteur |
Bericht |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 16, 2008 10:16 pm Berichten: 1478 Woonplaats: Amsterdam/Budapest
|
 Re: Chrizu's Aprilia RS 50 My08 Black/Red
FF opvoeren.nl gemaild van hoe mijn bestellen er nou bij staat na anderhalve week  . Mijn Stage 6 temp sensor komt eind deze week binnen of begin volgende week. Hoop dat er een beetje vaart in komt, want op dit tempo ligt er binnenkort sneeuw op de weg en dan ga ik dus echt niet naar de dealer rijden. 
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80 Black/Red 2008.
|
wo nov 04, 2009 2:06 pm |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 16, 2008 10:16 pm Berichten: 1478 Woonplaats: Amsterdam/Budapest
|
Vandaag ff naar Aprilia geweest en ze hebben geconstateerd dat het idd de accu is  Nu gaan ze een nieuwe bestellen voor me en dan zit hij er Woensdag op, want hij lag niet op voorraad. Ze hebben hem wel ff opgelaad voor me zodat hij kan starten zolang hij dat nog volhoud. Maar het is dus gekomen omdat ik de brommer niet fulltime heb gebruikt in dat halfjaar dat ik in NL was. Heb geprobeerd hem om de 3 weken ff te starten en beetje ermee te rijden. Maar dat is dus blijkbaar niet genoeg tijdens korte bezoekjes naar NL. Probleem is gelukkig simpel. 
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80 Black/Red 2008.
|
vr nov 06, 2009 7:33 pm |
|
 |
Barry.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do mei 29, 2008 11:21 pm Berichten: 535 Woonplaats: Breukelen UT
|
originele accu's die er in zitten zijn ruk
bij mij was er gewoon een cel kapot toen hij een maand stil stond voordat ik ermee ging rijden. gewoon een 5A Gel accu erin, heb je nooit meer gezeik. en onderhoudsvrij.
_________________ http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=10142 Mijn Aprilia RS50 '08 Red/White
|
ma nov 09, 2009 9:17 pm |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
|
Update: Denk ik, ik ga ff uitslapen tot 10 aangezien ik pas om 12 begin met school, word ik om 7 uur sochtends gebeld door een onbekend nummer. Ik denk wie de fuck is dit? Ff opnemen strax is het misschien dringend. "Jooaaaa goeiemorge! Ik ben van de PDP Post! Ik heb een pakketje voor je!"  Wacht,,,ff wakker worde. Sta je voor me deur dan? Neej, ik kan langs komen tussen 9-10. Ja hoor sgoed. Na ik check me email, zie ik dat het mijn Stage 6 Temp. Metertje is. Ik heb dit ding bijna een week later besteld als bij opvoeren.nl en ze hadden dit ding niet eens op voorraad en gaat gewoon eerder aankomen.  Ik ga denk ik maar is opvoeren straks is bellen van hoe mijn bestelling ervoor staat want ik wacht nu al precies 2 weken en 1 dag en het is er nog niet. Weet iemand toevallig of dit altijd zo traag gaat bij hun? Want ik had ze ook al vorige week een mail gestuurd maar geen reactie gehad.
|
di nov 10, 2009 9:56 am |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
|
En ja hoor, De Temp. metertje is binnen  Klein ding man 
|
di nov 10, 2009 10:42 am |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
|
Update: Heb ff mijn vriendin die nu ff weekje in NL zit ff naar opvoeren.nl laten bellen aangezien ik geen bth heb momenteel en het geld bespaard. Kerel zei dat mijn bestelling niet meer bij hun ligt maar dat zijn collega die daarover gaat over half uurtje 3 kwartier terug belt om exact antwoord te geven. Tja, als het al weg is op de post, hoor ik een trackingnummer te krijgen. Hopelijk gaat dit niet dezelfde richting op als met Osstj. 
|
di nov 10, 2009 12:13 pm |
|
 |
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
hoop ut ook niet voor je. Heb er 2x wat besteld en alle 2de keren binnen 3 dagen in huis 
di nov 10, 2009 12:19 pm |
|
 |
crazy-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 08, 2009 9:33 pm Berichten: 686 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Meppel
|
super mooi brommertje, ik hoop dat het leuke spul er snel is , want dat maakt de fun factor nog leuker:P! is dat trouwens we te doen? zo snel rijden in amsterdam?

** GSX-R 600 **
|
vr nov 13, 2009 1:18 pm |
|
 |
slammers
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 24, 2008 5:25 pm Berichten: 3012 Woonplaats: Wijk & Aalburg
|
Hij woont in Hongarije 
vr nov 13, 2009 1:19 pm |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
|
 Ja ben al iets van 3/4 jaar verhuisd naar Hongarije  In Amsterdam was het reuze te doen omdat ik daar in IJburg woon/woonde. Dat is vrij afgelegen van politie rollerbanken. Alhoewel was het soms wel is behoorlijk gevaarlijk. Hier in Hongarije heb ik nergens last van aangezien brommers hier geen kenteken nodig hebben en ik gewoon met mijn kenteken rijdt  Hier zijn geen rollerbanken, geen maximale constructiesnelheden, geen brommer azende politie hufters en zomers zalig weer met wegen die de bergen in gaan. Dat is ook grotendeels de rede waarom ik die setup gekocht heb aangezien hier 50cc soms gewoon te sloom is in de bergen. Zocht dus iets met meer koppel. En bedankt btw 
|
vr nov 13, 2009 1:31 pm |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
|
Update: Had btw een mailtje gehad donderdag van opvoeren.nl. Ik had dus begin vorige week een mailtje gestuurd over hoe de bestelling er nou voor stond en geeen reactie gehad. Dus toen ff mijn vriendin in NL was had ik haar laten bellen en het bleek dat de kerel die over de opvoeren.nl bestellingen ging ff anderhalve week op vakantie was naar Milano.  Beetje raar om alles daarbij ook plat te laten liggen als je het mij vraagt. Dus ze zouden me terug bellen donderdag wat dus een mailtje is geworden. Nu schijnt dus de Jolly Moto uitlaat niet aanwezig te zijn wat eerst alleen de koppeling was 2 weken geleden.  Ze zijn al onderweg sinds woensdag zegt ie en hij verwacht dat de uitlaat dus ook deze week binnen is... Ik word hier heel eerlijk gezegd een beetje moe van die smoesje voor tijdrekkerij. Eerst is het de koppeling, dan gaat hij op vakantie, dan is het de uitlaat. Ik ga denk ik maandag maar ff bellen dat het dan precies 3 weken na betaling is dat ik veel langer ga wachten. Als ze het niet voor dinsdag avond kunnen opsturen ga ik denk ik mijn bestelling terug vorderen en ik bang.  Want ik word nergens ingelicht over stand van zaken, krijg alleen tijdrekkerij smoesjes, en ze hebben nu al 3 weken 900EU binnen en ik niks ervoor terug. Zo lang is het bij mij nog nooit geweest. Nergens.
|
za nov 14, 2009 12:05 pm |
|
 |
Schoutenrs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 14, 2007 6:24 pm Berichten: 1876 Woonplaats: Hoek van Holland
|
sowieso als je vriendin nog in Nederland woont, laat je het toch bij haar bezorgen en dan stuurt zij het maar op, dan weet je ten minste zeker dat het aankomt 
_________________ (\___/) ( ='.'= ) (")__(")
|
za nov 14, 2009 1:27 pm |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
|
Nou ze was alleen een weekje ff terug naar NL. Vandaar dat ik haar liet bellen omdat dat goedkoper was. Ze is nu al terug. 
|
za nov 14, 2009 1:30 pm |
|
 |
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
eerst was ook iedereen ziek daar hea, bij opvoeren.nl had een vriend van me een lichtspoel voor zn hpi besteld, belt ie 2 weken later, neemt vrouw van die baas op: ja iedereen is ziek, met griep in bed en alles 
za nov 14, 2009 6:12 pm |
|
 |
Drd-Willem
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 28, 2009 9:44 pm Berichten: 241 Woonplaats: Barneveld
|
opvoeren.nl is ook vage site. als je kijkt polini 5 plaats voor derbi kost 100 euro en in normale winkels 60 euro. oplichters, maar je hebt wel een leuke setup bij mekaar gezocht. 
za nov 14, 2009 7:57 pm |
|
 |
|