accu leeg of startmotor kapot?
hey,
na een stukje rijden heb ik de motor uit gedaan om iets te checken. daarna probeerde ik hem weer aan te doen, maar ik heb een derbi gpr 50 en als je daar de brommer aan doet zie je eerst altijd de dashboard lampjes voor een paar seconden aan gaan en daarna weer uitgaan. ik heb altijd gewacht met het starten van de brommer tot de lampjes uitgaan, maar voor één keer starte ik hem gewoon gelijk terwijl de lampjes nog aanstonden.
ik hoorde dat geluid wat je altijd hoort als je de startmotor aandoet maar deze keer stopje het geluid en ging de motor uit. toen ik daarna nog een keer drukte hoorde ik niks meer. ik ff zo'n 200 meter rijden (gestart door aan te duwen) en dan de motor weer uit doen en weer proberen te starten. deze keer ging de start motor voor een halve seconde aan en weer uit. en als ik daarna nog een keer druk hoor ik niks meer. dit is telkens zo als ik eventjes rijd.
is nu mijn startmotor kapot of de accu leeg? want alle lichten doen het nog
P.S. die lampjes die aangaan is te vergelijken met het wijzertje die op sommige schakels eerst de hele toerenteller langsgaat bij het aandoen van het contact.
EDIT: ik heb hem even een paar uur laten staan en toen ik het weer probeerde deed de startmotor het ineens weer. blijkbaar kan ik de startmotor maar eens in de 6 uur ofzo gebruiken

weet iemand wat er aan de hand is?