Heeee
Voordat ik afgekraakt word omdat ik de zoekfunctie moet gebruiken zeg ik maar meteen ff dat ik dat allang heb gedaan. De tips heb ik vrijwel allemaal opgevolgd maar niets hielp..
Oke, wat is de situatie.
Gisteren was het mooi weer dus ik reed lekker rond. Opeens viel mn brom doodleuk voor een stoplicht uit! Ik dacht eerst dat mn bezine op was dus ik zette haar meteen op reserve. Beetje vreemd want 100km 'ervoor' had ik dr nog helemaal volgetankt, dus ik had nog minstens 120km tegaan voordat ie naar reserve moest. Maar goed, hij starte weer en ik reed de kruising over om aan het einde van de straat ff te parkeren.
Maar wtf

Dat stukje begon m'n brom mega erg te stotteren en gek te doen. Op bijna volgas ging ie amper vooruit omdat ie dus steeds uitviel.. Het leek echt alsof ie geen benzine kreeg.
In de volgende straat stond een benzinepomp, dus ik moest 30 seconden lopen om er te komen. Daar aangekomen trof ik een bordje met de tekst: Wegens omstandigheden zijn wij gesloten vanaf 14:00u. 05-06 !!!
Niet dat ik wou tanken ofzo maar ik wilde 2 takt olie hebben. Ik heb dat best lang niet meer in mn tankje gegooid maar het zag er aardig leeg uit. Het lampje brandt echter niet en bij mijn weten werkt het lampje nog wel.
Maarja, die optie zat er niet in omdat het tankstation dicht was en omdat het snikheet was. Ik liep dus hand in hand met mn brom naar huis.
Thuis aangekomen heb ik haar uitgekleed:
carb nagekeken -> deze was zo goed als schoon, zowel de binnen als buitenkant is voor de zekerheid schoongemaakt dus dat zal het niet wezen.
brandstofleiding -> deze stroomt gewoon goed door, netzoals dat tuitje onder de tank
bougie -> hmm. deze vonkt niet. Een oude, maar werkende, reservebougie vonkt ook niet.
Bobine -> Geen idee of ie stuk was. Maar m'n brom startte wel met een andere bobine.
De tweede keer starte ze wederom WEER niet.
Killswitch -> is het ook niet want die heb ik niet
onsteking-> i dunno..
Nou wil het zo zijn dat ik net pas weer thuis ben dus ik heb vandaag niet veel eraan kunnen doen. Momenteel kan ik er oook niets aan doen omdat het regent.
Weet iemand wat het zou kunnen zijn. Want dit is nou net niet waar ik op zit te wachten, zo voor mn motorrijbi en verkoop van m'n brom.
HELP