Onderuit gegaan, waar kan ik deze stickerset halen?
Auteur |
Bericht |
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
 Re: Onderuit gegaan, waar kan ik deze stickerset halen?
Ik reed toen met 70 de bocht uit, ipv te remmen. Had beter kunnen remmen.  Iets met bomen enzo  OT: e-bay in de gaten houden, en anders ff importeur proberen.
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
ma jun 28, 2010 7:12 pm |
|
 |
Tapvat
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 04, 2010 10:22 pm Berichten: 733 Woonplaats: Rijswijk
|
bartp schreef: Ik reed toen met 70 de bocht uit, ipv te remmen. Had beter kunnen remmen.  Iets met bomen enzo  OT: e-bay in de gaten houden, en anders ff importeur proberen. Dat wat je ging voor doen bij Vlietlanden?  Iedereen zou daar remmen 
ma jun 28, 2010 7:19 pm |
|
 |
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Tapvat schreef: bartp schreef: Ik reed toen met 70 de bocht uit, ipv te remmen. Had beter kunnen remmen.  Iets met bomen enzo  OT: e-bay in de gaten houden, en anders ff importeur proberen. Dat wat je ging voor doen bij Vlietlanden?  Iedereen zou daar remmen  
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
ma jun 28, 2010 7:21 pm |
|
 |
Jasonvb
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 25, 2010 5:58 pm Berichten: 29 Woonplaats: Arnemuiden
|
Al meer bekend? 
_________________ Derbi GPR Di Meglio
|
di jun 29, 2010 2:00 pm |
|
 |
Daffyeend
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 10, 2010 8:00 pm Berichten: 67 Woonplaats: Hops
|
We zijn nu druk met de verzekering bezig, en ben al druk aan het rond bellen geweest.
Zodra ik meer weet van alles laat ik het wel weten :)
|
wo jun 30, 2010 10:52 am |
|
 |
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
bartp schreef: Ik reed toen met 70 de bocht uit, ipv te remmen. Had beter kunnen remmen.  Iets met bomen enzo  OT: e-bay in de gaten houden, en anders ff importeur proberen. ebay komen zon dingen nagenoeg nooit op, gewoon easyparts en nagenoeg zeker dat hun ze aan kunnen komen
wo jun 30, 2010 10:58 am |
|
 |
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 03, 2009 3:13 pm Berichten: 1190 Woonplaats: Amsterdam
|
als je die kappen van replica's (spains, enz) nieuw besteld bij je dealer/importeur, kan t wachten soms oplopen tot 3-4 maanden  , dus als ik jou was zou ik via ebay zoeken, of mssn heeft easyparts ze op voorraad maar denk 't niet
do jul 01, 2010 9:19 am |
|
 |
Daffyeend
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 10, 2010 8:00 pm Berichten: 67 Woonplaats: Hops
|
Zo, kben vandaag weer vanuit ons bedrijf naar huis gereden :) Ik heb even tussen de val delen van mn racer gezocht, en daar kwam ik nog een voetsteuntje tegen ( Kheb dat aangepast ) ik heb 1 omhoog rest omlaag, want dat ben ik ook op mn racer gewent, dus heb een ander rem/schakel setje. Dat heb ik eventjes gefixed, Clippon heb ik recht kunnen buigen, en mn spiegel vast gemaakt, op het eerste oog leek het Subframe krom, maar gelukkig was dat niet zo. Ik heb wel het idee dat mn stuur iets krom staat, Maar als ik met losse handen rijd dan blijft hij gewoon netjes rechtdoor rijden, dus er is niets krom. moet nog even zien te achterhalen waaraan dat ligt. Ook merk ik dat hij minder snel naar zn top snelheid toe loopt, mja wat wil je met dit weer, hij krijgt nu veel minder brandbare lucht. Waarschijnlijk word alles verzekerd, de boer werkt netjes mee, binnenkort word alles af gerond, en komt de expert  Voor kappen heb ik nog niet gebelt, want ben op dit moment eventjes te druk geweest met de verzekering, en hem weer proberne rijdent te maken, volgende week ga ik bellen voor de kappen :)
|
za jul 03, 2010 5:19 pm |
|
 |
Jasonvb
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 25, 2010 5:58 pm Berichten: 29 Woonplaats: Arnemuiden
|
Vet dat die boer meewerkt zeg 
_________________ Derbi GPR Di Meglio
|
ma jul 05, 2010 4:12 pm |
|
 |
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Jason, graag alleen reageren als je iets bijdraagt aan dit onderwerp.
|
ma jul 05, 2010 4:16 pm |
|
 |
|