Auteur |
Bericht |
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
 Re: Aprilia RS black/green Project
zijn de kappen beschadigd  ?
_________________ http://instantboss.org/
|
za nov 06, 2010 6:58 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Brandon
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 31, 2009 4:25 pm Berichten: 231 Woonplaats: terneuzen
|
zou zonde zijn om die kuipen over te spuiten. zo te zien nog zo goed als nieuw? succes met je projectje verder, moet je nu alles zelf doen?
|
za nov 06, 2010 9:11 pm |
|
 |
Nancy-P
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 04, 2010 1:10 am Berichten: 67 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Almere
|
ThomaSBK schreef: zijn de kappen beschadigd  ? Naja de zijkap die ik dubbel heb is een beetje beschadigd, vorige eigenaar is er goed fout mee gevallen. Maar de rest van de kappen zijn inderdaad in bijna nieuwe staat.
_________________ Boem --๏̯͡๏--> Headshot!
|
za nov 06, 2010 9:25 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Nancy-P
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 04, 2010 1:10 am Berichten: 67 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Almere
|
Brandon schreef: zou zonde zijn om die kuipen over te spuiten. zo te zien nog zo goed als nieuw? succes met je projectje verder, moet je nu alles zelf doen? Naja dan pas die niet meer bij de rest van de kleuren. Ik deed al veel samen met me pa, die vind het ook helemaal geweldig. We deden het altijd al met ze 2 dus tja 
|
za nov 06, 2010 9:26 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Brandon
ApriliaForum Member
|
en toch zou ik eerst ff zoeken naar een ander kuipdeel, een beschadigde die zijn niet zo duur voor rs NM. voor van die schadevrije kuipdelen in originele staat kan je toch nog wel wat geld beuren
|
za nov 06, 2010 9:38 pm |
|
 |
Nancy-P
ApriliaForum Member
|
Ow naja, ben tot nu toe pas 650 kwijt aan de brommer. Zoizo is er nog maar 1 kap met stickers, bij die andere 2 zijn die der al afgehaald. en 1 van de kappen is wel al licht beschadigd, is wel weg te werken maar goed. Ik zie wel hoe en wat. Als ik ga spuiten gebeurd het toch pas in Mei. 
|
za nov 06, 2010 9:42 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Brandon
ApriliaForum Member
|
dan pas? het is te koud nu zeker.
|
za nov 06, 2010 9:44 pm |
|
 |
Nancy-P
ApriliaForum Member
|
Inderdaad, dan hecht het niet goed. 
|
za nov 06, 2010 9:46 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Ik spuit gewoon met de kachel aan. Ik kom dan uit op een 19-20 graden. 
|
za nov 06, 2010 9:46 pm |
|
 |
Brandon
ApriliaForum Member
|
kwa hechting maakt het niet veel uit lijkt me aleen bij een te lage temperatuur komt verdampt de verdunning (in spuitbussen is dat 1/3 van de inhoud) niet goed uit de laklaag waardoor het wat bobbelig word(sinaasappelhuid) je zou evt ook de kappen kunnen spuiten en daarna binnen leggen op zolder ofzo alhoewel dat redelijk riskant is om met zo'n nat kuipdeel door het htuis te gaan lopen(stof enzo) maar ik zou sowieso nog de stofjes eruit polijsten later, in je voorkap zitten er ook redelijkwat als ik zo die foto bekijk
|
za nov 06, 2010 9:52 pm |
|
 |
Nancy-P
ApriliaForum Member
|
Brandon schreef: kwa hechting maakt het niet veel uit lijkt me aleen bij een te lage temperatuur komt verdampt de verdunning (in spuitbussen is dat 1/3 van de inhoud) niet goed uit de laklaag waardoor het wat bobbelig word(sinaasappelhuid) je zou evt ook de kappen kunnen spuiten en daarna binnen leggen op zolder ofzo alhoewel dat redelijk riskant is om met zo'n nat kuipdeel door het htuis te gaan lopen(stof enzo) maar ik zou sowieso nog de stofjes eruit polijsten later, in je voorkap zitten er ook redelijkwat als ik zo die foto bekijk Ja klopt, moet ik ook nog doen inderdaad. Maar zoizo gaan ALLE kappen in mei opnieuw. Ow en een kachel hebben wij niet, geen garage ofzow. Alleen een schuur voor me brommer en een fietsenhok dus tja.
|
za nov 06, 2010 9:55 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Brandon
ApriliaForum Member
|
dat is wel jammer, dus dan moet je buiten spuiten? als je geen haast heb gewoon lekker de tijd nemen ervoor en volgend jaar opnieuw doen, heb je nu alvast wat ervaring opgedaan. hoelang ben je eigelijk van plan om erop te gaan rijden? deze rs is voorbereiding op je motorrijbewijs toch?
|
za nov 06, 2010 10:00 pm |
|
 |
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Ik heb ook een schuur, die standaard bij een Rijtjeshuisje zit. Gewoon voor 30-40 euro een Oliegevulde electrische radiator gekocht!
|
za nov 06, 2010 10:02 pm |
|
 |
Nancy-P
ApriliaForum Member
|
Ja buiten en soms kan het ook beetje overdekt in het fietsenschuurtje maar dan moet je hem daarna op laten drogen in de grote schuur (waar brommer in staat), door de regen is dat ook geen slim idee. Ja heb er wel de tijd voor. Zoizo Blijf ik er op rijden tot ik een motor heb. Dus zelfs als ik bezig ben met motorrijlessen blijf ik op de brommer rijden. In Juni ben ik klaar met school en ga ik beginnen aan motorrijlessen, dus denk dat het zoizo nog een jaar duurt voor ik een motor heb. 
|
za nov 06, 2010 10:04 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Brandon
ApriliaForum Member
|
precies. wel de kap aan de temperatuur van de schuur laten wennen anders krijg je condensatie op je kap omdat deze kouder is dan de omgevingswarmte, wat zo te zien ook bij die voorkap gebeurd is(of was het toch stof?0
|
za nov 06, 2010 10:04 pm |
|
 |
|