Ik bied hier mijn handvatverwarming aan, leuk voor je pekelscooter.
Ik had toch besloten om een winterstop te maken, vlak na de (online) aanschaf van deze handvatverwarming.
Ik heb ze even uitgetest op een losse accu binnen, en ze worden echt super warm.
Het gebruik is bij het opwarmen zo'n 25 Watt en wanneer opgewarmd ongeveer 10 Watt.
Dat is wel bij te benen door je laadsysteem lijkt me.
Deze handvatverwarming bestaat uit twee matjes, die perfect om de beide handvaten passen, een aan/uit tuimelschakelaar en bedrading, aangesloten en wel.
Er zijn ook nog antislip hoesjes bij, waar de matjes dan in kunnen en op die manier om de handvaten.
Ik zelf denk dat het ook wel goed werkt om de matjes er op te leggen en vast maken dmv ti-wraps.
Het voordeel van deze matjes tov andere handvatverwarming, is dat je het zo op en af kan bouwen, en ook doordat het enkel de verwarming betreft, hoeft het minder warm te worden, wat flink energie bespaart.
Kostte mij twee tientjes ex verzenden, kost jou 1 tientje ex verzenden, verzenden is € 2,50.

Geen onzinreactie's, als je iets te melden hebt, doe dat dan even per PB, daar sta ik volledig voor open.
Voor vragen of bij interesse ook liever een PB sturen.

af1rs schreef:
ik heb een kromme lul hij loopt heel iets scheef naar links, een beetje raar gezicht maar hij functioneert verder prima.