Heerewaarden meeting #5 ----- 24 april 2011 GESLAAGD!
Auteur |
Bericht |
kanaleveger
ApriliaForum Member
|
 Re: Heerewaarden meeting #5 ----- 24 april 2011 GESLAAGD!
Tevens ben ik ook de persoon die neer ging ahaha Maar drd pro wordt weer gefixed. Het was een zeer geslaagde dag op het ongeluk na. Zelf heb ik gelukkig weinig aan over gehouden. Met christiaan (persoon die tegen mij is opgeklapt) gaat het kut, want hij kon niks meer doen. Hopelijk komt dat allemaal goed. Onderweg naar de meeting had ik twee problemen gehad met de pro. Eerst brak mijn tonnetje van mijn koppelingskabel af, maar gelukkig weer kunnen herstellen. Tweede probleem was dat mijn drd pro op een mysterieuze wijze stopte. Ik heb de brommer helemaal motorisch uitelkaar gehaald, maar kon niks vinden ( ook cilinder). Wat mij opviel was dat mijn carb overliep, dus waarschijnlijk was hij volgelopen. Na overleg had ik besloten om niet meer verder te gaan, maar chunho had mij toch overgehaald om mijn brommer te stallen bij een garage nabij. Ik vond het echt raar hij vonkte en kreeg benzine maar ging niet aan. ik deed nog 1 poging om hem aan te lopen toen liep die weer haha. Conclusie: Benzine kraan kapot. Gelukkig waren we weer snel op pad en kwamen we net op tijd aan bij de meeting plek. Nou het was echt een super leuke dag op het ongeluk na. Ik heb veel bekende gezien en het was uiteraard leuk om te zien wie er nou achter zijn account zit haha.
_________________ Nieuwe mod denkt dat hij baas is
ekte zehmer
|
ma apr 25, 2011 12:15 pm |
|
 |
Raphaël
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
|
*Vincent* schreef: Jonge, ik heb der ook 360 km op zitten, valt reuze mee! Volgens mij moet jij niks zeggen... jij hebt achterop gezeten niks gedaan... Hoe het bij jullie ging kan je beter aan Martijn vragen... op een racemotor met een 2 meter hoge windvanger achterop....
ma apr 25, 2011 12:17 pm |
|
 |
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
dirk van raalte schreef: Jeroenvs schreef: ho is, op dat flimpje van dirk. Nog redelijk door kunnen rijden achterin zie ik?  ja achterin ging wel ik moest nog aardig aanpoten met mn v6 je om bij te blijven. maar dat zal niet lang meer zo zijn.  grappige is dat ik daar voorin iets van 60-65 reed 
ma apr 25, 2011 12:19 pm |
|
 |
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
kanaleveger schreef: Tevens ben ik ook de persoon die neer ging ahaha Maar drd pro wordt weer gefixed. Het was een zeer geslaagde dag op het ongeluk na. Zelf heb ik gelukkig weinig aan over gehouden. Met christiaan (persoon die tegen mij is opgeklapt) gaat het kut, want hij kon niks meer doen. Hopelijk komt dat allemaal goed. Onderweg naar de meeting had ik twee problemen gehad met de pro. Eerst brak mijn tonnetje van mijn koppelingskabel af, maar gelukkig weer kunnen herstellen. Tweede probleem was dat mijn drd pro op een mysterieuze wijze stopte. Ik heb de brommer helemaal motorisch uitelkaar gehaald, maar kon niks vinden ( ook cilinder). Wat mij opviel was dat mijn carb overliep, dus waarschijnlijk was hij volgelopen. Na overleg had ik besloten om niet meer verder te gaan, maar chunho had mij toch overgehaald om mijn brommer te stallen bij een garage nabij. Ik vond het echt raar hij vonkte en kreeg benzine maar ging niet aan. ik deed nog 1 poging om hem aan te lopen toen liep die weer haha. Conclusie: Benzine kraan kapot. Gelukkig waren we weer snel op pad en kwamen we net op tijd aan bij de meeting plek. Nou het was echt een super leuke dag op het ongeluk na. Ik heb veel bekende gezien en het was uiteraard leuk om te zien wie er nou achter zijn account zit haha. oh sorry, ja ik ken jullie verder ook niet haha Wel bedankt nog voor de hulp En die kappen gaan gewoon via verzekering?
ma apr 25, 2011 12:22 pm |
|
 |
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Raphaël schreef: *Vincent* schreef: Jonge, ik heb der ook 360 km op zitten, valt reuze mee! Volgens mij moet jij niks zeggen... jij hebt achterop gezeten niks gedaan... Hoe het bij jullie ging kan je beter aan Martijn vragen... op een racemotor met een 2 meter hoge windvanger achterop.... Hahah, ik had achteraf misschien beter bij jou achterop kunnen gaan, denk dat dat een stuk lekkerder had gezeten (Voor mij  )
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
ma apr 25, 2011 12:27 pm |
|
 |
diverence
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 13, 2009 2:16 pm Berichten: 3629 Woonplaats: Hasselt
|
Jeroenvs schreef: dirk van raalte schreef: Jeroenvs schreef: ho is, op dat flimpje van dirk. Nog redelijk door kunnen rijden achterin zie ik?  ja achterin ging wel ik moest nog aardig aanpoten met mn v6 je om bij te blijven. maar dat zal niet lang meer zo zijn.  grappige is dat ik daar voorin iets van 60-65 reed  filmpje made possible by me  ductape tjoening jonge! 
ma apr 25, 2011 12:29 pm |
|
 |
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
zeer geslaagde meeting heb zo 300km gereden gelijk de top performance goed in kunnen rijden dus 
ma apr 25, 2011 12:42 pm |
|
 |
Robertt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 15, 2009 12:55 am Berichten: 930 Woonplaats: Deventer
|
 Re: Heerewaarden meeting #5 ----- 24 april 2011
frishh schreef: Welk nummer heb je daar op staan aan het begin?  http://www.youtube.com/watch?v=-4iJ8aCH_oc
Citaat: dane@blabla.com" onclick="window.open(this.href);return false; (E-mailadres niet bevestigd) zegt: wa denk jij jonge stommebezem beetje fokke met de dane http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=13170
|
ma apr 25, 2011 3:58 pm |
|
 |
Raphaël
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
|
*Vincent* schreef: Raphaël schreef: *Vincent* schreef: Jonge, ik heb der ook 360 km op zitten, valt reuze mee! Volgens mij moet jij niks zeggen... jij hebt achterop gezeten niks gedaan... Hoe het bij jullie ging kan je beter aan Martijn vragen... op een racemotor met een 2 meter hoge windvanger achterop.... Hahah, ik had achteraf misschien beter bij jou achterop kunnen gaan, denk dat dat een stuk lekkerder had gezeten (Voor mij  ) Was em niet geworden  dan zit ik kut  Mooi om te lezen dat het een geslaagde dag was en niemand iets ernstigs heeft overgehouden aan ongevallen.
ma apr 25, 2011 5:37 pm |
|
 |
MartinW0527
ApriliaForum Member
|
Jeroenvs schreef: dirk van raalte schreef: Jeroenvs schreef: ho is, op dat flimpje van dirk. Nog redelijk door kunnen rijden achterin zie ik?  ja achterin ging wel ik moest nog aardig aanpoten met mn v6 je om bij te blijven. maar dat zal niet lang meer zo zijn.  grappige is dat ik daar voorin iets van 60-65 reed  heel de tijd? want ik weet dat ik veel boven de 70 zat, en ik zat wel in de voorste helft voor het grootste deel van de tijd 
ma apr 25, 2011 8:20 pm |
|
 |
jsk
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 29, 2010 5:38 pm Berichten: 746 Woonplaats: Ottoland(zuid-holland)
|
Laatste km (van de mac naar heerewaarden) werd er volgens mij een hoog tempo aangehouden.
|
ma apr 25, 2011 8:24 pm |
|
 |
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
Motor teller klopt beter misschien, of geeft minder aan. Naja mijn teller geeft net zoveel aan als een navigatie maar toch.
ma apr 25, 2011 8:25 pm |
|
 |
MartinW0527
ApriliaForum Member
|
@jsk: oh wij (dirk, mike en ik) zijn van de mc naar huis gegaan. uiteindelijk was ik rond kwart voor 11 thuis, na de afterparty bij dirk Maar daarvoor reden we ook wel aardig door, jij reed toch ook vlakbij mij de hele tijd? @jasper: mijn teller wijkt 4 km/h af en dat een teller minder aan geeft als de werkelijkheid, is verboden, dus dat komt in principe niet voor 
Laatst bijgewerkt door MartinW0527 op ma apr 25, 2011 8:28 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
ma apr 25, 2011 8:26 pm |
|
 |
piotrSMX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2010 1:50 am Berichten: 1677 Woonplaats: Houten
|
was ook nog een derbi die er vlak voor het einde nog mee stopte(iig langs de weg stopte) was dat nog wat ernstigs?
ma apr 25, 2011 8:28 pm |
|
 |
MartinW0527
ApriliaForum Member
|
ik hoorde alleen dat er een rs nm was uitgevallen, die sbk met die cam op z'n tankdop
ma apr 25, 2011 8:29 pm |
|
 |
|