Heerewaarden meeting #5 ----- 24 april 2011 GESLAAGD!
Auteur |
Bericht |
jsk
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 29, 2010 5:38 pm Berichten: 746 Woonplaats: Ottoland(zuid-holland)
|
 Re: Heerewaarden meeting #5 ----- 24 april 2011 GESLAAGD!
MartinW schreef: Ik dacht zelf eigenlijk dat Jeroen zo 70-80 reed, want om mij heen werd er net zo hard gereden als ik zelf deed, en echt grote gaten heb ik ook niet zien ontstaan. Ik dacht dat ook. Ging zelf wat zachter in de bochten en vervolgens naar de 70/80 klimmen en zelfs toen werd ik ingehaald (Terwel ik niet eens zo extreem zacht in de bochtging) Maar vond het zelf nogal kut. Veel dingen waren onoverzichtelijk door de hoeveelheid mensen (Paaltjes gaten enzovoort). Gellukkig werd het meestal wel door iemand aangegeven.
|
ma apr 25, 2011 11:43 pm |
|
 |
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
Marcellars schreef: jasperrr91 schreef: Dit is trouwens naar mijn weten de eerste meeting waar zo gejaagd moet worden achterin  ? Alle andere meetings reden Jeroen of ik achteraan om mensen eventueel opt e vangen die stukken op te vangen, of de achterblijvers. Toen reden we altijd gewoon netjes 55/60 achterin. Dus snap nu zelf ook niet waarom er nu ineens zo gejaagd en hard gereden zou moeten worden? Kan dan niks anders bedenken dat er een of andere vent ergens in het midden ree die niks van de bochten bakte ofzo en dat dus in wou halen op de rechte stukken  ? Zulke mensen moeten dan eigelijk zelf bedenken dat ze beter achteraan kunnen gaan rijden. Zoals joris bijvoorbeeld de vorige meeting, had er zelf nog niet zoveel vertrouwen in de bochten (omdat die pas onderuit was gegaan) dus die ging verstandig achteraan rijden, hield die niemand op en kon die zijn eigen tempo bepalen. Dat is het beste. Jeroen was opde motor, trekt toch ok veel sneller op. dan zegt jeroen wel; ik laat hem lekker uitrollen.. maar tegen die tijd dat de rest een BEETJE bij is, gaat di weer  maakt mij niks uit, kon het goed bijhouden, maar heb vrij weinig 60/65 gereden indd  Dat over dat uitrollen had die over dat laatste stukje, daar heb ik het nu ook niet over. Heb het over het gedeelte daarvoor. Zoals jeroen zelf ook al aangeeft daarvoor heeft die niet tot amper boven de 65 gereden, dat geloof ik ook. Dus dan ligt het ergens aan iemand die de boel ophoud in de bochten en dat inhaald op het rechte stuk waardoor die hoge snelheden behaald werden, zelf niet bedenkt dat die beter achteraan kan gaan rijden. Maarja is niet anders, alles is gelukkig goed verlopen en beetje vlot doorrijden is ook niet verkeerd.
ma apr 25, 2011 11:45 pm |
|
 |
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
in het begin gingen we trouwens wel lekker...
ik vond het alleen wel loeigevaarlijk dat er in sommige bochten gewoon hele zandbakken lagen daardoor moest je soms gewoon in de bocht remmen en dat zorgt dan ook voor oponthoud ... werd je erg zenuwachtig van ...
ma apr 25, 2011 11:46 pm |
|
 |
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
MartinW schreef: JvS schreef: Ik reed eerst vooraan, maar waren van die jongens op die evo's die haalden constant in als je gewoon netjes afstand hield.
Verder zaten soms jongens bij die zacht reden, en als je er voorbij wou, komt er weer een bocht waar die dan sloom door heen gaat, dan kan je hm ook nie makkelijk en veilig inhalen dus houd t ook op.
maar al om al was t top dat merkte ik ook ja, hoe verder je voorin kwam, hoe meer van die haantjes er kwam die inhalen heel de tijd. Geef dit dan gewoon aan, aan die jonges dat ze doet niet moeten doen. Als ik rijgedrag zag wat me niet beviel wees ik ze daarop. Daar gaven ze ook gehoor aan de andere meetings. Dus zouden ze nu ook wel gedaan hebben dan denk ik.
ma apr 25, 2011 11:48 pm |
|
 |
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
Klopt dat effect dus niet 100% wat martin zei. Want ik ging daar zelf expres altijd heel rustig doorheen 
ma apr 25, 2011 11:48 pm |
|
 |
jasperrr91
ApriliaForum Member
|
Aprilius schreef: in het begin gingen we trouwens wel lekker...
ik vond het alleen wel loeigevaarlijk dat er in sommige bochten gewoon hele zandbakken lagen daardoor moest je soms gewoon in de bocht remmen en dat zorgt dan ook voor oponthoud ... werd je erg zenuwachtig van ... Terugschakelen en gas erop, kunde driften 
ma apr 25, 2011 11:49 pm |
|
 |
Aprilius
ApriliaForum Member
|
ja had me pantoffels niet bij 
ma apr 25, 2011 11:52 pm |
|
 |
jasperrr91
ApriliaForum Member
|
Gehehe 
ma apr 25, 2011 11:55 pm |
|
 |
bataloa
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 13, 2010 4:55 pm Berichten: 580 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
_________________ Derbi Gpr50 ‘06
|
ma apr 25, 2011 11:57 pm |
|
 |
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
LOL @ jordi jasperrr91 schreef: ...
Geef dit dan gewoon aan, aan die jonges dat ze doet niet moeten doen. Als ik rijgedrag zag wat me niet beviel wees ik ze daarop. Daar gaven ze ook gehoor aan de andere meetings.
Dus zouden ze nu ook wel gedaan hebben dan denk ik. was wel een goed idee geweest. maar ik ben ook de moeilijkste niet, dus ik geef de ruimte wel.
di apr 26, 2011 12:06 am |
|
 |
jasperrr91
ApriliaForum Member
|
Ach het is gebeurd, niks meer aan te doen. Zoals gezegd is alles verder goed gegaan, en is dit ook pas de eerste meeting van de 5 waar het tempo hoger is uitgevallen dan gepland was. Helaas, maar is niet anders. Zeuren of klagen erover heeft geen nut meer, mocht er nog een nieuwe meeting komen dan word hier zeker beter opgelet. Misschien dat het nu ook misging omdat ik nu niet mee reed, anders communiceerde ik en jeroen onder het rijden nog met elkaar door degene die van ons tweeen achteraan reed ff naar voren te rijden. Dus misschien dat daar nu de snelheids fout lag. Maar dat is dus niet te zeggen  .
di apr 26, 2011 12:10 am |
|
 |
Aprilius
ApriliaForum Member
|
toch worden de heerenwaarden meetings elk jaar vetter/groter  dus een volgende editie moet een feit zijn 
Laatst bijgewerkt door Aprilius op di apr 26, 2011 12:12 am, in totaal 1 keer bewerkt.
|
di apr 26, 2011 12:12 am |
|
 |
diverence
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 13, 2009 2:16 pm Berichten: 3629 Woonplaats: Hasselt
|
en drukker  jammer dat het SXV volk er niet was 
|
 |
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
Is al gebeurd idd, en het rijden werd er zeker niet minder leuk van 
|
 |
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
Dat bedoel ik maar net 
di apr 26, 2011 12:13 am |
|
 |
|