Auteur |
Bericht |
Day-Sniper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 08, 2010 4:54 pm Berichten: 394 Woonplaats: Omgeving Goes (Zeeland)
|
 Re: Puristen Lentemeeting
Waar heb jij het over 
_________________ Mijn RS50 OM
Aprilius schreef: is dat hoog onderwijs in belgie? volgens mij doet mijn hamster ook zo'n opleiding
|
ma mei 16, 2011 8:54 pm |
|
 |
diverence
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 13, 2009 2:16 pm Berichten: 3629 Woonplaats: Hasselt
|
een of andere happening tijdens deze meeting met iemand die volle gas iemand afsneed en zo het ravijn in drukte
ma mei 16, 2011 8:55 pm |
|
 |
RS 746
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 16, 2007 8:29 pm Berichten: 1650 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Ja met die uitlaat was gewoon te gek voor woorden. Dat was ook de enigste reden waarom jullie staande werden gehouden. De rijkswachter zei zelf; De motorfiets maakt teveel geluid... Met een stille uitlaat had je daar gewoon met 70 langs kunnen rijden. Maar met voertuigen die niet 100% in orde (meer) zijn, gaat alles sowiso al een stuk moeilijker... Zeker als er iemand meer dan 120dB maakt. En zoiets moet je dat ook op je gemak kunnen doen, anders beter niet. Maar er is iig voldoende animo om die geplande route alsnog te rijden. Het is ongeveer 160km, goed te doen op 1 tankinhoud, en de meeste wegen zijn 60km/p.u. of sneller. Dus dat schiet redelijk op, en we zullen er dus geen hele dag over doen, zoals sommigen wellicht denken... Maargoed, als animo is, dan kan de tour-rit alsnog zijn naam eer aandoen. Met betrouwbare brommers, en geen last-minute twijfelaars en veranderingen.
ma mei 16, 2011 8:58 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Mods, dit topic mag dicht. Er is een afterparty topic gemaakt voor de aanwezigen op de zondag.
|
ma mei 16, 2011 9:01 pm |
|
 |
diverence
ApriliaForum Member
|
RS 746 schreef: Ja met die uitlaat was gewoon te gek voor woorden. Dat was ook de enigste reden waarom jullie staande werden gehouden. De rijkswachter zei zelf; De motorfiets maakt teveel geluid... Met een stille uitlaat had je daar gewoon met 70 langs kunnen rijden. Maar met voertuigen die niet 100% in orde (meer) zijn, gaat alles sowiso al een stuk moeilijker... Zeker als er iemand meer dan 120dB maakt. En zoiets moet je dat ook op je gemak kunnen doen, anders beter niet. Maar er is iig voldoende animo om die geplande route alsnog te rijden. Het is ongeveer 160km, goed te doen op 1 tankinhoud, en de meeste wegen zijn 60km/p.u. of sneller. Dus dat schiet redelijk op, en we zullen er dus geen hele dag over doen, zoals sommigen wellicht denken... Maargoed, als animo is, dan kan de tour-rit alsnog zijn naam eer aandoen. Met betrouwbare brommers, en geen last-minute twijfelaars en veranderingen. zit er wel een tankstation op de route? want denk dat ik dan ook ff over kom gevlogen via duitsland *iets met 20 minuten volle bak jagen* aangezien ik net aan 120 km op 1 tank red 
ma mei 16, 2011 9:02 pm |
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
ma mei 16, 2011 9:02 pm |
|
 |
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
RS 746 schreef: Ja met die uitlaat was gewoon te gek voor woorden. Dat was ook de enigste reden waarom jullie staande werden gehouden. De rijkswachter zei zelf; De motorfiets maakt teveel geluid... Met een stille uitlaat had je daar gewoon met 70 langs kunnen rijden. Maar met voertuigen die niet 100% in orde (meer) zijn, gaat alles sowiso al een stuk moeilijker... Zeker als er iemand meer dan 120dB maakt. En zoiets moet je dat ook op je gemak kunnen doen, anders beter niet. Maar er is iig voldoende animo om die geplande route alsnog te rijden. Het is ongeveer 160km, goed te doen op 1 tankinhoud, en de meeste wegen zijn 60km/p.u. of sneller. Dus dat schiet redelijk op, en we zullen er dus geen hele dag over doen, zoals sommigen wellicht denken... Maargoed, als animo is, dan kan de tour-rit alsnog zijn naam eer aandoen. Met betrouwbare brommers, en geen last-minute twijfelaars en veranderingen. Ik haal hooguit 120km met mijn 7 liter 
ma mei 16, 2011 9:04 pm |
|
 |
RS 746
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 16, 2007 8:29 pm Berichten: 1650 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
EDIT: Sorry voor alle mensen met een cross-tankje Was effe vergeten dat jullie maar 6,5 liters hebben Ja Henri, genoeg tankstations langs de route. Hoevaak moet jij tanken bij een ritje van 160km? In België tank je het goedkoopst, maar in Duitsland krijg je 102 octaan... Keuzes, keuzes... Afijn, ik denk dat ik binnenkort dan maar es een nieuw herkansings-topic maak van die geplande tourrit. Is iig veel input en tijd in geïnvesteerd. Iedereen die nog interesse heeft mag daarin een datum afspreken.
ma mei 16, 2011 9:07 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
ma mei 16, 2011 9:38 pm |
|
 |
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
|
ma mei 16, 2011 9:40 pm |
|
 |
Day-Sniper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 08, 2010 4:54 pm Berichten: 394 Woonplaats: Omgeving Goes (Zeeland)
|
Ik zie een herkansing wel zitten... Het lijkt mij nogsteeds leuk. En gezien mijn brommer op een enkel verloren boutje, moertje en een kapotte uitlaat het helemaal goed heeft uitgehouden ben ik ook zeker van de partij.
Aprilius schreef: is dat hoog onderwijs in belgie? volgens mij doet mijn hamster ook zo'n opleiding
|
ma mei 16, 2011 9:45 pm |
|
 |
diverence
ApriliaForum Member
|
RS 746 schreef: EDIT: Sorry voor alle mensen met een cross-tankje Was effe vergeten dat jullie maar 6,5 liters hebben Ja Henri, genoeg tankstations langs de route. Hoevaak moet jij tanken bij een ritje van 160km? In België tank je het goedkoopst, maar in Duitsland krijg je 102 octaan... Keuzes, keuzes... Afijn, ik denk dat ik binnenkort dan maar es een nieuw herkansings-topic maak van die geplande tourrit. Is iig veel input en tijd in geïnvesteerd. Iedereen die nog interesse heeft mag daarin een datum afspreken. denk dat ik zoiezo 1 keer moet tanken op een rit van 160 km
ma mei 16, 2011 9:49 pm |
|
 |
RS 746
ApriliaForum Member
|
Dat kan. Geen probleem. Zie het nieuwe topic over de betreffende tourrit, alwaar je een datum mag voorstellen, dan zullen we die met de rest overeen moeten komen. 
ma mei 16, 2011 9:51 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Day-Sniper
ApriliaForum Member
|
|
ma mei 16, 2011 9:52 pm |
|
 |
|