|
aprilia rs50 begint te stotteren/happeren bij de 100
Auteur |
Bericht |
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
|
 Re: aprilia rs50 begint te stotteren/happeren bij de 100
ja membraan was al bekend
word even afwachten op de ts danm
|
do mei 26, 2011 5:08 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
ik ga er inderdaad ook niet van uit, maar het is wel erg zuur als je bijv je membraan vervangt en dan blijft gewoon je kabelschoentje van je massa oid naar de klote te zijn..
do mei 26, 2011 5:09 pm |
Persoonlijk album
|
 |
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Meer CC's betekent eigelijk altijd dat je je membraan moet aanpassen of vervangen om je cilinder echt tot zijn recht te laten komen...
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
do mei 26, 2011 5:18 pm |
|
 |
jordy553
ApriliaForum Member
|
het originele membraan was al een klein hoekje uit maar dat was een heel klein beetje, ik dacht er idd ook al aan dat de klepjes gewoon de zwak waren van het originele membraan.
ik zou het vanavond gaan testen maar het regende te erg,
ook ben ik er achter gekomen dat het vacium nippel los bungelde (had ik wel af gesloten doormiddel van een slangetje met een boutje er in) dit heb ik dus verholpen.
en aarde draad dat zit gewoon in orde helemaal schoon enzo maar anders zou die het nu ook al niet goed doen.
dus het word weer afwachten
morgen ochtend zal ik even me vader over proberen te halen om met me naar een mooie weg toe te gaan zo dat ik hem uitgebrijd kan testen/afstellen
|
do mei 26, 2011 10:17 pm |
|
 |
|