Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
Re: BETUWE MEETING #1 12 JUNI GESLAAGD FOTO<S p32
ja dat is de pauze ff een banaan, en appeltje voor de dorst eten was vanaf daar nog 50km, in 50 minuten gedaan was 1 recht stuk, klein stukje stad (kwam nog 2 motorwouten tegen, dus was maar doorgeracet naar het park, gelukkig dat ik daar in de buurt op school heb gezeten ) en daarna 3 rechte stukken en ik was thuis
Op de terugweg staan we op de pond, waar is max gebleven? De pond ging toen weg, dus wij aan de overkant wachten op die beunbaas. Ff bellen, zn bougie had gefaald. Nja best, we zien je zo.
Dus Thomas beetje op me rs boeken enzo, schreeuwt er zo pool uit t raam naar me, geen idee wat ie zei, ik snap geen pools, alleen kurwa. Dusja, daar beetje gehangen.
Geregistreerd: zo mei 15, 2011 9:43 pm Berichten: 982 Woonplaats: Deest
okey had filmpje gezien bij badmuts op zijn hyves volgens mij. dat ze 4 uitlaate getest hebben voca racing yasuni r3 en nog 2 en voca had de meeste pk's op de testbank
_________________ No one is able to discribe the feeling. Some call it freedom or explain it as their passion. Others call it madness and reckless.
jasper zit meer naar achteren en rechter op de brommer die ander hangt echt voorop op de brommer
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum