Re: Brommersprint Damwoude 2 Juli
BlackDevil schreef:
moneybuy schreef:
aanwezig
maar ik ga met BSG groningen meeerijden 200 lui

ik rijd ook mee met groningen met een clubje uit veendam :)
moneybuy schreef:
@ martin die zitten er ook tussen jah maar ook best wel veel schakels:P
en het is mooi om met een groep van rond de 200 man te gaan:D
daarom rijd ik ook mee :)
weet jij al iets over een tijd dat we in groningen moeten zijn en waar ?
alstu:
Hallo BSG leden!
Nog iets minder als een week is het weer zover!
Informatie over de tour naar brommersprint Damwoude.
Hieronder vallen ook de vertrektijden van de groepen die vanaf Zuidlaren, Haren en Beijum richting de verzamelplaats rijden.
Ten eerste, ik adviseer iedereen om een beetje standaard gereedschap mee te nemen ingeval dat.
Eten, drinken en wat geld is ook erg handig. Geld zul je sowieso nodig hebben ivm. tanken onderweg. We zullen stoppen bij benzinepompen.
We verzamelen vroeg in de ochtend, Mensen zijn vrij en slapen uit. Als we op de verzamelplaats zijn zet je dus gewoon je motor uit en ga je niet stunten en herrie maken, politie hebben we geen zin in!
Je brommer of scooter graag RECHTS naast de pomp op het pakeer gedeelte plaatsen ivm. betere overzicht op het groep
Pompstations zijn hoogstwaarschijnlijk tegen deze tijd nog gesloten. Tank dus bij een PIN pomp of van te voren.
De dag vóór de tour zal ik nog 1 bericht rondsturen ingeval je het vergeten bent.
Hier is de verzamel informatie:
Algemene verzamelplaats
We verzamelen op 2 juni vanaf 07:30 uur (ochtend!) bij de BP benzinepomp in de wijk Paddepoel (Groningen).
De vertrektijd zal rond de 08:15 liggen, dus wees op tijd want een stuk te vroeg is altijd beter dan te laat. We vertrekken graag een beetje vroeg ivm. pech onderweg, aanhouding en dergelijke.
Als je met een groepje richting de verzamelplek rijdt moet je dus ook vroeg verzamelen, zodat je niet te laat komt.
Zuidlaren
Als je in de buurt van Zuidlaren woont kun je besluiten om met mijn groepje mee te rijden richting Groningen.
We verzamelen om 06:45 uur op de parkeerplaats van het Sprookjeshof, om 07:00 uur vertrekken we. Kom dus niet pas tegen 07:00 uur aanzetten, grote kans dat je ons op die manier misloopt als je net te laat bent.
Onze route is alsvolgt: Zuidlaren -> Midlaren -> Noordlaren -> Onnen -> HAREN -> Groningen
Als je dus op de route woont, geef het even aan. We zullen een tussenstop maken in Haren, hier zal ook een groepje verzamelen (lees hieronder).
Haren
Bij de BP benzinepomp in Haren zal ook een groepje verzamelen, tevens komt het groepje uit zuidlaren hier ook langs.
Wil je meerijden richting Groningen? Zorg dan dat je tegen 07:20 uur bij de BP benzinepomp in Haren bent. Er zal niet heel lang gewacht worden.
Beijum (Groningen)
Als je uit de omgeving van Beijum komt is het gebruikelijk dat je meerijdt met de groep uit Beijum.
Deze zal om 07:00 uur verzamelen bij het winkelcentrum aan de Emingaheerd (met de Albert Heijn). De groep staat aan de kant van de Gall&Gall, het omringde pleintje. NIET de grote parkeerplaats aan de voorkant.
Vertrek zal tegen de 07:20 uur zijn, be on time!
Als je meer informatie wil, stuur ons gerust een krabbel!
Groeten,
Seven en Duguneh
--
BSGroningen
www.bsg050.hyves.nl|Weer ff Ontopic;)
ik ga dus wel heen