Chris z'n stickerslet - GUESS WHO'S BACK met een vraag p217
Chris z'n stickerslet - GUESS WHO'S BACK met een vraag p217
Auteur |
Bericht |
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
 Re: Chris z'n stickerslet - P198, eckte PWK
Chris heeft weer een geil fototje van z'n ''stickerslet'' op facebook 
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
vr mei 04, 2012 11:54 am |
Persoonlijk album
|
 |
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
Die waren hier al een keer gepost. viewtopic.php?p=902461#p902461
vr mei 04, 2012 11:56 am |
|
 |
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
Euwwwwwwwww ik loop achter  Maar nu is die wel écht af he?
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
vr mei 04, 2012 11:58 am |
Persoonlijk album
|
 |
frishh
ApriliaForum Member
|
Afstellen en nog waarschijnlijk nog kleine dingen aanpassen als ik er echt kilometers mee gemaakt heb, op de remmen valt bijvoorbeeld nog wel winst te halen.
Hij loopt nu namelijk lichtjes aan en zou met een ander bracket harder kunnen remmen. Met deze bracket heb ik een dubbele conventionele ophanging, niet heel stijf. Moet nog even na gaan denken over hoe ik het precies wil hebben, want ik heb daar heel weinig ruimte over. Zo weinig dat het aanloopt.
Omdat ik alles zelf pas heb gemaakt ga ik met grotere ritten nog wel foutjes tegen komen, dingen die beter kunnen en je pas inziet nadat je er echt mee gereden hebt. Dit soort projecten zijn nooit af, al moet ik zeggen dat ik tot nu toe wel heel tevreden ben over 'het rollend frame', dus de vering, stijfheid, remmen en hoe recht het geheel is.
vr mei 04, 2012 12:13 pm |
|
 |
SteefvT
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:11 pm Berichten: 121 Woonplaats: Zaltbommel
|
Chris, was jij dat die deze week stond te gassen bij jou huis denk? Ik stond bij de oude brandweer kazerne en ik hoorde een opgefokte schakel, die alleen gas zat te geven? Vlak bij de bloemkeshof weet niet of je daar woont?
|
zo mei 06, 2012 6:42 pm |
|
 |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Ja.
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
zo mei 06, 2012 7:53 pm |
Persoonlijk album
|
 |
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
Bommelstein 
_________________ Thom'z BeunBaas
|
zo mei 06, 2012 9:06 pm |
|
 |
frishh
ApriliaForum Member
|
SteefvT schreef: Chris, was jij dat die deze week stond te gassen bij jou huis denk? Ik stond bij de oude brandweer kazerne en ik hoorde een opgefokte schakel, die alleen gas zat te geven? Vlak bij de bloemkeshof weet niet of je daar woont? Jep, dat was ik waarschijnlijk. Ik test nog wel eens wat voor mijn huis, woon in de Bloemkeshof.
zo mei 06, 2012 9:51 pm |
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
 Re: Chris z'n AF1 naked project - P198, eckte PWK
frishh schreef: petertzr schreef: Chris, de carb koelt uit zichzelf af ten gevolge van de onderdruk erin. Je wilt voor de rest een zo koud mogelijke carb om zoveel mogelijk lucht erin te krijgen  Klinkt logisch ja. Net de eerste kilometers gemaakt, nog te rijk maar er viel prima mee te rijden.  Moet de voorremophanging toch nog een keer goed bekijken, het loopt een beetje aan nu. zal binnenkort is kijken om langs te komen, ff rondje rijden miss ff samen met ruben
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
zo mei 06, 2012 11:02 pm |
|
 |
frishh
ApriliaForum Member
|
 Re: Chris z'n AF1 naked project - P198, eckte PWK
team-rs schreef: frishh schreef: petertzr schreef: Chris, de carb koelt uit zichzelf af ten gevolge van de onderdruk erin. Je wilt voor de rest een zo koud mogelijke carb om zoveel mogelijk lucht erin te krijgen  Klinkt logisch ja. Net de eerste kilometers gemaakt, nog te rijk maar er viel prima mee te rijden.  Moet de voorremophanging toch nog een keer goed bekijken, het loopt een beetje aan nu. zal binnenkort is kijken om langs te komen, ff rondje rijden miss ff samen met ruben Moet je doen, of deze week of na de examens. Heb de remklauw een beetje aangepast, wat overbodig vlees weg gefreesd. Nu past het weer zonder aanlopen.
ma mei 07, 2012 12:30 pm |
|
 |
RRRies
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo aug 31, 2011 1:24 pm Berichten: 165 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Hurne City
|
Heb je je carb al afgesteld? Of heb je nog geen tijd gehad
_________________ http://soundcloud.com/vyrusnl/
|
ma mei 07, 2012 6:24 pm |
|
 |
frishh
ApriliaForum Member
|
Nog geen tijd voor gehad helaas, omdat ik met de buren heb afgesproken dat ik na 10u geen motoren meer test/slijptollen gebruik et cetera, maar nooit voor 10u thuis ben. Zo even sproeier wisselen, morgen testen.
ma mei 07, 2012 10:21 pm |
|
 |
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
wat dan, hadden ze last van je ? 
ma mei 07, 2012 10:31 pm |
|
 |
frishh
ApriliaForum Member
|
Nogal, ik ben iemand die na middernacht nog rustig even de slijptol pakt. Op een boerderij zou dat kunnen, maar ik woon gewoon in een woonwijk waar niet iedereen zo laat nog wakker is als ik. 
ma mei 07, 2012 11:48 pm |
|
 |
JB1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 10:05 pm Berichten: 2797 Woonplaats: 038 A28 6 letters.
|
Zelfde hier hoor 
ma mei 07, 2012 11:52 pm |
|
 |
|