Merk -
Doppler
Type -
ER-1
- Eerste indruk
Prima
echt veel anders heb ik er niet over te zeggen
tis allemaal netjes afgewerkt, net giet werk, zuigertje is heel strak, spulletjes er bij is allemaal mooi werk en geen gekke dingen
- Compleet?
Nee....
de cilinderkit word los geleverd door doppler, daarom verkopen sommige winkels hem dan ook los zonder kop .. dit vind ik persoonlijk een beetje raar omdat geen van die winkels me kon vertellen of die met de orginele kop samen ging
daar in tegen verkopen sommige hem met kop, die krijg je er dan gewoon in een los doosje bij :)
overigens zitten de pakkingen bij de cilinderkit ingevoegt
- Prestatie
ik ben er best over te spreken :)
daarbij moet ik direct zeggen dat ik momenteel nog niet veel ervaring heb, maar t wil behoorlijk vooruit!
tis alleen jammer dat ie heelll traag in toeren kruipt .. echt al het vermogen zit opgekropt in het hogere toeren gebied, val je daar onder.. ben je verplicht terug te schakelen want je komt er Echt niet meer
Nu moet er bij gezegd worden dat ik met een vrij kleine carb rij, dus daar is het mogelijk een beetje aan te verweiten
toeren bereik begint vanaf de 6500 beetje omhoog te krabbelen en vanaf 7500 komt het vermogen echt vrij
gaat door tot een 13.000 toeren dus dat zit wel prima :)
- Prijs
met kop -
+/- 200-225
zonder kop -
+/- 165
- Testsetup
orgineel am6 onderblok (krukas ook)
dell'orto sha14 met orgineel membraam
doppler er-1 uitlaat (volledig ontgrenst)
top (met tandwiel verhouding 11-47) - 90km.h (@ 12.500rpm)
filmpje onboard (alleen hoge toeren) -
http://www.honda4stroke.com/albums/album123/MOV11341.avi