Re: Chrizu's Aprilia RS 50 My08 Black/Red
Update:
Brommer is vanmiddag aangekomen zonder enige beschadiging maar ook te bekennen

Heb ff met de oma onder mij de sleutels gevraagd van haar garage die ik ga huren. Brommer erin gezet met alle spulletjes erbij en naar de sleutelmaker gerend voor copietjes. Daarna naar de Aprilia dealer gelopen en gevraagd of ik iets aan de brommer moet doen en hij heeft ff met mij gekeken op de officiele Italiaanse Aprilia site waar alle Aprilia dealer de onderdelen bestellen of er toevallig speciale onderdelen zijn in mijn blok die voor Nederland zijn gemaakt. Het blijkt dat het niet het geval is bij de MYtjes en dat alle onderdelen "universeel" in alle landen verzonden worden en onder de MY blokjes gegooid. Met de NM bijvoorbeeld is dit wel het geval, daar zijn er een aantal onderdelen die speciaal voor Nederland,Duitsland,Spanje,Hongarije e.d. worden gemaakt en in de blokken gezet die naar het desbetreffende land gaan. Met zo een brommer had ik waarschijnlijk hier en daar dingetjes moeten veranderen zoals olie filter als ik me dat goed herriner.
Rond 7 uur ff naar buiten gegaan een rondje rijden door Budapest. Begon met een rustig ritje richting de bergen. Merkte al snel dat ik een beetje in het nadeel ben gekomen met de Metrakut aangezien die poep trekt in lage toeren en al HELEMAAL behoorlijk stijl bergopwaarts. Hoogtoerig in lage versnellingen rijden was enige oplossing maja dan kom je al snel scherpe bochten tegen waarbij je dus weer moet afremmen e.d. Behoorlijk wennen dit. Bergafwaarts was het behoorlijk spannend omdat het behoorlijk stijl loopt en je bijna constant op je rem zit omdat je naar beneden VLIEGT zonder gas te geven. Met gas geven zou je opstijgen als je vleugels had. Anyways, beetje door de drukke stad gereden om hier en daar leuke dingen te bekijken en de wegen te leren kennen, komt er opeens een fucking Kawasaki Ninja 750 als ik dat goed las naast me staan, kijkt me aan, zeg het heftig in zijn 1, en gaat volgas ervandoor bij het stoplicht

Ik dacht holy shit, hopelijk dacht ie niet dat ik een motor was

Motor of niet...VOLGAAAAAS

Voor geen meter bijgehouden maar was wel rete leuk

Daarna nog een poging gemaakt in de bergen, wil ik naar links, komen er opeens 4 honden om me heen staan in formatie en blaffen als een tierelier

Ik dacht het zijn honden van die 2 jongens maar dat bleek al snel niet aangezien geen collar omhadden

Antwoord?: WILDE FUCKING HONDEN

Logisch dat ze zo stonden te blaffen en grommen. Voordat ik aangevallen werd snel volgas lang de voor me staande hond gegaan en benen omhoog getrokken

Fucking hell was me dat wat ey voor een eerste tochtje. Kom ik later weer bergafwaarts...KOM IK ZE WEER TEGEN!...nu wist ik wat er te doen stond...VOLGAAAAS

Het werkte...een piepkleinbeetje...net genoeg om er 1tje net niet te onthoofden. Anyways, wel goed vanaf gekomen. Daarna naar huis gegaan en brommer in de garage gezet. Blok ff gevoeld, het was stukkie heter als in NL maja wat verwacht je dan. Straks ff over 2 uurtjes weer starten en hopen dat ie aangaat en dat ik geen warmloper heb. Je weet maar nooit.