crosser komt moeilijk in hoge toeren en valt uit
Dag iedereen , ik zit hier met een onopgelost probleem !
Sinds zondag rijdt m'n cross niet meer zoals het moet.
Komt heel moeilijk in toeren , blijft bij de 5-6-7 k hangen en komt voor geen meter vooruit.
oke eerst d8 ik teveel olie , had namelijk nog wat benzine staan met wat olie in maar wist niet hoeveel , heb er dan maar nog een sheut in gedaan.
Dus maandag benzine met een juiste verhouding olie ingedaan. Oke de brommer loopt weer perfect zoals vroeger !
Vandaag wil ik vertrekken voor de 1e schooldag , WEER hetzelfde probleem !
Nu dacht ik dat er ergens water was ingedrongen omdat ik de brommer met de hoge druk had afgespoten vanmorgen voor school.
Dus direct achter school luchtfilter en carb uitgekuist.
De brommer rijdt terug perfect zoals vroeger.
Vanavond ga ik ergens naar toe ( geen problemen ) , ik wil weer vertekken , ( geen problemen ) , ik stop onderweg om een dringend smsje te versturen , brommer blijft draaien trouwens en patat weer van dat !
Kwam weer niet boven de 6000 toeren en dus aan een slakkegangetje van 20 naar huis gereden.
Wat ik wel heb ondervonden , wanneer ik tijdens het rijden mijn benzinekraan toezet , rijdt hij nog een tijdje slecht maar komt hij er opeens door , kan ik weer normale toeren draaien , daarna valt hij stil omdat de benzine op is. Wanneer ik de kraan terug openzet is het pobleem terug begonnen.
Ook kan er geen bezinksel van olie beneden de tank liggen want heb er al genoeg aan geschud zodat hij terug mengt.
NU heb ik een filmpje gemaakt omdat ik echt niet meer weet wat er aan scheelt.
ik post het zodra het upgeload is
edit by: af1special: topictitel aangepast